Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
69
70
71
72
73
74
75
...
172
173
174
175
>
Zmiimi
Aina voi aloittaa uudelleen!
sunnuntaina, 14. maaliskuuta 2010 klo 17:28
Meillä on vaaka, jossa on neljä muistipaikkaa, nuorimmaiseni kasvaa, ja alkaa olla samoissa painoissa minun kanssani, ja tänään hänelle ilmoitti tuo "ihmevaaka", että hän on laihtunut 2 kiloa. Hupsis, nyt vaaka ei enää ymmärräkään kumpi meistä siinä seisoo.
No pitää pitää lukemia ylhäällä muutenkin, eikä luottaa tuohon tekniikan ihmeeseen.
Vatsa täynnä hirvenlihaa on hyvä köllötellä, kun on käynyt aamusella pitkän sauvalenkin.
solekil
Ei pidä surra maahan kaatunutta maitoa!
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 07:09
Huomenta kaikille! Jaaha. Duunit alkaa tänään ja menen iltavuoroon. Mutta sitä ennen painun uimaan kun ei tuo flunssa iskenytkään ja eilenkin uinti maistui vaikka keuhkot vähän rohisivat. Taitaa olla tupakkiyskää, en paljon polta, pari tupakkia päivässä, mutta voihan se olla että röhnä pyrkii pois keuhkoista kun liikun nykyisin enemmän! Kaunista päivää kaikille!
Moka päivässä pitää turhat luuulot pois ja maan pinnalla
rimppu
Eteenpäin, sano mummo lumessa.
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 08:50
Aurinkoista aamua!
Pienoinen alakulo on ollut vallalla täälläkin päin. Lisäksi kiirettä, lakkoilua ruokien merkkailussa ja vaa´allakäynnissä, minkä seuraukset tänä aamuna paljastuivat kaikessa karvaudessaan. Paino oli noussut 1,5 kg, vaikka omasta mielestäni olen pääosin syönyt hyvinkin ohjelman mukaisesti. Liikunnat tosin ovat jääneet minimiin.
Mutta kevät tulee, linnut laulaa ja päivä paistaa vielä risukasaankin.
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!
Järveli
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 10:45
Huomenta !
Saksalaiselle
voimia. Olen kyllä pahoillani,kurjalta tuntuu puolestasi.Silloin kun Yh lupasi sinulle paikan, oliko se suullinen lupaus ?Se on periaattessa yhtä sitova lupaus. Mutta silloin ei tainnut olla tiedossa vielä tuo mahdollinen omistajan vaihdos. Oliko se nyt niin, että sitä uutta omistajaa ei ole vielä löytynyt, eli mennään vuosikerrallaan. Ota vaan vastaan se vuoden pesti, jos muuta mahdollisuutta ei ole.Tuo ikäkysymys on aika vinha..just taas kerran jännitimme joutuuko mies työttömäksi. Ikää myös 56v mittarissa, tehnyt spesiaalihommia It-alalla joten sellaisia töitä ei ole myöskään helppo löytää. Nuoria insinöörejä vapaana pilvinpimein, joten kuka ottaa duuniin 56 v miehen. Ei kukaan. Työt nyt ilmeisesti hänellä jatkuu, vaikka siirrettiin taas kerran eri organisaatioon. Suomessa saa useampi sat lopputilin.
Vanhin poika sai pitää myös työpaikkansa, onneksi. Nimittäin hänellä on velkanen pirtti ja kolme mukulaa.
Rimppu
samaa on liikkeelä täällä ollut jo pidemmän aikaa, mutta nyt jotenkin tuntuu siltä että josko se tästä. Mieheni antoi minulle senverran puhtia, että kiukuttaa niin pirusti. Ärsyttää tuo ukkokin välillä, vaikka siitä tykkääkin.
Täällä on ihana ilma, mutta kohta pitää taas lähtee iltavuoroon. Aamut menee niin äkkiä.
Voimia kaikille ja isot halaukset ! Kaivetaan kivenalta se positiivinen asenne..
Kattilassa kiehuu kasviskeitto..josko se tästä !
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 11:43
Voi Saksalainen, toivon todella että saisit pitää työsi. Puhut aina niin kauniisti työstäsi (vaikka joskus harmittaisikin) joten työnantajan on kamala tappio jos sinusta luopuvat. Pidän kaikki peukalot pysytyssä,että työsi jatkuisi.
Jahas, muitakin taudin kourissa olijoita piisaa. Mulla alkoi perjantaina kurkkua kutittamaan, lauantaina oli ääni maassa ja alkoi korvaa särkeä-nyt olo on niin tukossa ja kenkku ja kipeä että ei muusta väliä. Varasin huomiselle lääkärin, yksityiselle kun alkaa tuohon terveyskeskuksen touhuun jo kyllästyä. Kaipa tuon korvien katsmisen raskii maksaa omastakin pussista.
Viime viikon vaakapäivä oli positiivine yllätys. Perjantai olisi ollut se virallinen päivä, mutta teinkin jo torstaina yllätyshyökkäyksen vaa'alle, joten se ei osannut olla varuillaan. Ja tulos, -900g! Tosin olen nyt suklaalla yrittänyt korjata tuota tilannetta
.
Kaalilaatikkoa uunissa hauduttelen, eipä tässä juuri jaksa touhuta kun on niin kenkku olo.
Saksalaiselle toivon iloisia uutisia, samoin kaikille muilekin t. mamma0507
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 17:50
Sain helmikuun alussa suullisen lupauksen työn jatkumisesta. YH oli saanut sen johdolta ja sanoi minulle. Sitten johto näki klinikan tappioluvut ja pelästyi. Alkoi sanoa irti porukkaa ja siinä olin minäkin. Tänä aamuna YH sanoi, että työsopimus on tulossa, mutta ennenkuin se on allekirjoitettu, en usko mitään. Hänhän uhkasi irtisanoa itsensä, jos en saa jatkaa. Hän on erittäin tomera.
Pidän työstäni kovasti, vaikka usein on kiire. Pärjään hyvin potilaiden ja työkavereiden kanssa. Sain viime vuonna erotessani yövuorosta hurjan hyvän työtodistuksen. Kehuivat maasta taivaaseen. YH sen kirjoitti ja hän sanoo aina, että on niin iloinen, kun tulin takaisin. Siksi hän taistelee nyt paikkani puolesta. Hän tykkää huumorintajustani, kun lasken usein leikkiä. Piristää kuulemma.
Kiva se on kuulla.
Solekil
lopeta ihmeessä tupakointi, kun se on noin vähän. Voit säästää sen rahan johonkin kivaan ja näkyvään.
Piristystä päivään masentuneille, kevät tulee. Loppuviikoksi luvassa +20°C!
Lumet on jo sulaneet. Västäräkit ja peipot on vielä täällä, lähetän ne loppuviikolla sinne.
solekil
Ei pidä surra maahan kaatunutta maitoa!
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 20:13
Hei
saksal
ainen
! Olen kyllä niin tyhmä tuon tupakoinnin kanssa...
Usein olen ollut polttamatta pitkäänkin ja sitten taas langennut
! Ihminen on heikko ellei lihallisesti, niin psyykkisesti! Mutta polttamani määrät ovat pieniä, aski kestää helposti pari viikkoa. Tämä ei ole puolustus, pois se minusta
!Tietysti olisi helpottavaa lopettaa kokonaan, MUTTA minusta pieni pahe on parempi kuin pussillinen UUSIA... Ja tällä hetkellä vanha pahe on parempi toistaiseksi. Mutta puhutaan välillä sinusta: toivon, että saat pitää työpaikkasi, josta ilmiselvästi pidät, ja potilaat pitävät sinusta! Olet mielestäni hyvän ikäinen hoiva-alalle, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sen sanoa, ja sinulla on vielä monta hyvää vuotta jäljellä ennen eläkeikää!
En haluaisi uskoa että olet johdon mielestä vanha vaan
kokenut
ja se otettaisiin huomioon! Tsemppiä sinulle!
Moka päivässä pitää turhat luuulot pois ja maan pinnalla
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 20:42
Saksalainen, älä vielä niitä peippoja ja västäräkkejä tänne lähetä, lunta on niin paljon, että eivät selviä. Mökillä eivät mitkään verkot estäneet jänisten hyökkäystä omenpuiden kimppuun, istuivat hangella ja herkuttelivat verkon yli. Pah, ei varmaan ikinä ole niin pahasti niitä puita vielä järsitty kuin nyt.Vävy vähän talloi lunta niiden verkkojen vierestä , että olisi vähän hankalampi pupujen kurkotella.
Keväisiä päiviä toivon meille muillekin, Saksalaisella niitä tuntuu riittävän, t. mamma0507
MahtavaPeräsin
Jos todella haluat, keksit keinot.- Jos et, keksit selitykset.
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 21:17
Heipä hei!
Vihreillä palloilla ja alle suosituskaloreilla mennään, mutta siitä huolimatta paino ei ole laskenut kahteen viikkoon. Rasvan osuus on noussut 40% tietämiin, jospa siinä syy. Kun pidin sen 30% paikkeilla, paino laski joka viikko. Täytyypä kiristää taas linjaa.
Täällä on koko sairaanhoitopiirissä tiukat säästökuurit menossa. Pitkään aikaan ei ole sijaisia saanut ottaa lyhyihin poissaoloihin, osassa paikoista ei edes kesäsijaisia. Toimitoja ajetaan alas kesäksi, toimipisteisiin tulee kesäsulkuja ja sieltä vapautuvaa työvoimaa kierrätetään paikoissa, joissa on pulaa.
Olen viihtynyt hyvin työkokeilupaikassa ja saanut paljon positiivista palautetta. Kesätöitä ottaisin mieluusti vastaan, mutta katsotaan onko luvassa rahaa.
Kroppa on kestänyt ihmeen hyvin, pahempia kipuja ei ole ollut. Tuon kaltainen työ tuntuu sopivan hyvin. Mihinkään raskaaseen osastotyöhön ei ortopedin mukaan ole lupa mennä.
Saksalaiselle kovasti tsemppiä
On sinulla ainakin hyvä puolesta puhuja
Olen samaa mieltä solekilin kanssa, että kokemus on valttia.
Mukavaa viikkoa kaikille!
karmale
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 22:17
Hienoa Mahtavaperäsin että olet viihtynyt työkokeilussa.
olen kans muutaman päivän yrittänyt vihreätä suoraa, mutta tänään kuitenkin oli
kasviksia liian vähän, lihalörtsy punatutti herkut ja kuituja liian vähän.
Kolmas päivä täysin ilman makeita. Kokeillaan nyt muutama päivä vielä sitäkin, josko olis suuri merkitys
Mukavaa viikkoa kaikille
Sivu:
<
1
2
3
4
...
69
70
71
72
73
74
75
...
172
173
174
175
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Muita lähtijöitä -5kiloa 8 viikossa kokeilemaan? (ALOITETTU 16.8.2010)
tänään
kello 18:54
Aloittelijat
»
Vihreän rivin metsästys
tänään
kello 18:53
Arjen pulinat
»
Miten irti häpeästä?
tänään
kello 18:50
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 18:34
Painonhallinta
»
Vielä vähän isommat immeiset eli alle 120kg:n pyrkivät
tänään
kello 18:31
Rekisteröidy
Yhteistyössä