Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
68
69
70
71
72
73
74
...
306
307
308
309
>
Allida
lauantaina, 3. huhtikuuta 2010 klo 09:20
Hei Järveli, olet kuitenkin edelleen mukana, vaikka paino onkin välillä noussut. Se on kunnioitettavaa. Itse olen semmoinen luovuttaja ja itsellenivalehtelija, että kun repsahdan, en enää mene vaa'alle ja lopetan koko touhun. Yleensä. Nyt olen kuitenkin päättänyt jatkaa vaikka mitä tapahtuisi.
Olen aina valittanut, että kyllähän sitä laihtuisi, jos "joku" antaisi tarkat ruokaohjeet. Nyt täällä se joku olen minä itse! Tämä on mulle vielä uutta, mutta se oikeasti tuntuu sopivan. Tosin olen ollut täällä vasta viikon, joten uutuudenviehätyksellä lienee osansa. Paino on kuitenkin laskenut huimasti, koska ylimääräinen neste on poistunut. Olo on heti parempi. Toivon, että jaksan olla mukana vielä kaaaaaauan, sillä pudotettavaa riittää.
Minulle ainut tapa välttää herkkujen liikasyöntiä on totaalikieltäytyminen. Silloin ei tee edes mieli. Mutta annas olla jos otan yhdenkin keksin tai suklaapalan..
Hyvää pääsiäistä!
Aniada
lauantaina, 3. huhtikuuta 2010 klo 13:28
Semppa
ja
Allida
, tervetuloa porukkaan!! Pikkuhiljaa ja maltilla eteenpäin kaikki mennään....
Tämä pääsiäinen onkin rauhaisaa aikaa minulle, voisinko melkein sanoa että laiskaksi on vetänyt. Nyt vielä sataa, joten uloskaan ei tee mieli. Olen lukenut paljon sellaista, mitä en aikaisemmin ole ehtinyt, ja välillä vetänyt nokkauniakin. Ihanaa on vaihteeksi olla näinkin!
Tänään on pääruoaksi savustettua karitsaa ja valkosipuliperunoita - kaikki tehty "hyväksyttävällä" tavalla. Mutta kyllä tämä liikkumattomuus alkaa kohta tuntua jo vyötärössäkin, vaa'alle en nyt uskalla lain...
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
lauantaina, 3. huhtikuuta 2010 klo 19:28
Lankalauantaita kaikille!
On tainnut toista viikkoa vierähtää siitä kun olen viimeksi kirjoitellut tai yleensä edes ehtinyt koneelle. Viime viikonlopun vietin Tampereen tallipihalla maalismarkkinoilla. Vähän oli huonot ilmat ja tietysti se vaikutti kävijämääräänkin, mutta kivaa meillä oli kumminkin.
Muuten aikani on melkein kokonaan mennyt noiden karitsoiden ja karitsointien kanssa. Tänään poiki viimeinen. Vauvoja on nyt kymmenittäin, oliskos jotain 130, en ole vielä tarkalleen laskenut. Tuttipullollakin ruokitaan useampaa. Kyllä siinä vielä touhua riittää emännällekin muutamaksi viikoksi, vaikka jo vähän rauhoittuukin.
Ruokia en ole merkkaillut. Painolle ei ole tapahtunut mitään. Ei ole pudonnut, mutta onneksi ei ole tullut lisääkään. Pääsiäisen jälkeen varmaan taas pääsee normaalimpaan rytmiin ja ehtii liikkumaan muutenkin kuin lampolan ja tuvan väliä.
Uusiakin on tullut joukkoon. Tervetuloa minunkin puolestani.
Nyt on sitten tuo kevätkin alkanut vihdoin tehdä tuloaan. Muutaman viime päivän aikana on kinokset menneet kasaan aikalailla. Tänään ovat joutsenet ilmoittaneet vähän väliä olemassaolostaan täällä päin.
Mukavaa pääsiäistä
karmale
lauantaina, 3. huhtikuuta 2010 klo 22:34
Heips!
Minäkin opin tänään siirtämään kuvia
Hyvä minä
Meillä soi harmonikkamusiikki. Esittelevät tossa radiossa juuri ilmestynyttä harmonikka levyä ja meen isäntäkin oli mukana levyttämässä sitä.
Mulla se flunssa vaan jatkuu ja jatkuu, jo seitsemän viikkoa kestäny ja nyt en tiä sainko viimeviikolla jo uuden tartunnan. liikunnat ollu jo pari kuukautta pannassa. Ruokailut olen yrittänyt pitää kohtuudessa, mutta paino ei ole pudonnut, eikä varmaan putoo ennenkuin paranen
Hyvää pääsiäisen jatkoa kaikille
Ansku57
periksi ei anneta vaikka mikä tulisi vastaan
sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 10:26
Huomenta täältäkin!
Tänään sataa taas vettä joten pysyttelen sisällä, ei huvita lähteä ulos ollenkaan vaikka eilen kävinkin sauvakävelemässä, silloin vain tihkutti, nyt sataa oikein kunnolla mutta se tekee kevättä, hyvä niin.
Mulla on onneksi paino pysynyt samana koko viikon, ei isompia heittoja ole ollut vaikka kävin vain tiistaina kuntosalilla mutta muuten olen lenkkeillyt.
Tänään on savulammasta, lohkoperunoita, keitettyjä kananmunia ja jälkkäriksi jäätelöä. Palaan taas tiistaina kertomaan miten kävi painon pääsiäisen jälkeen
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/weRXwZF/weight.png[/image]
Tunttu
sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 12:59
Hei taas
Allida, tunnut olevan samaa maata kuin minä. Kyllästyn yhtäkkiä ja heitän koko homman sikseen. Järvelille nostan hattua, että vaikka sanookin, ettei painoa ole pudonnut, jaksaa silti jatkaa tätä.
Olen nyt toista viikkoa ryhmässä. Painoa meni ensimmäisellä viikolla 1,2 kiloa. Toinenkin viikko varmasti vielä menee ja ehkä kolmas, mutta sitten kun paino alkaa junnaamaan paikoillaan, pelkään kyllästyväni. Kolme viikkoa on se, minkä yleensä viitsin, sitten tulee noutaja. Mutta nyt olen minäkin päättänyt jaksaa vaikka mikä olisi.
Nyt minulla on onneksi vain
16 kiloa laihdutettavaa. On ollut joskus huomattavan paljon enemmän. Olin laihdutusleikkauksessa -92 ja laihduin 60 kiloa.15 vuotta sain pidettyä itseni jokseenkin normaalipainoisena, se ei aina olllut helppoa, koska elimistö tottui kahdessa vuodessa uuteen olotilaansa, mutta kun lopetin tupakoinnin, tuli nämä ylimääräiset, joita nyt jo toistamiseen koitan saada sulamaan.
Tupakoinnin lopettamisen sanotaan olevan yhtä vaikeaa kuin huumevieroitus, mutta kyllä tämä laihduttaminen taitaa olla vaikeampaa siitä syystä, että tupakoinnin lopettamiseen tarvitaan yksi päätös: Se on loppu nyt. Laihduttamiseen tarvitaan joka päivä monta päätöstä, koska syömistä ei sentään voi ihan kokonaan lopettaa.
Tsemppaan kuitenkin itseäni sillä, että koska pystyin yli 30 vuoden käryttämisen jälkeen lopettamaan niin pystyn kyllä tähänkin.
Ans kattoo.. kyllä tämä on välillä epätoivoista, niin kuin monista palstan kirjoituksista käy ilmi, mutta koitetaas taas
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 18:33
Täälläkin sataa tänään, välillä enemmän välillä vähemmän. Kevättä se vain tekee, toivottavasti
. Pääsiäisherkkuja on tullut syötyä tänäänkin pashasta mämmiin, myös oikean kerman kera.
Tänään on tullut taas ehtinyt kylvöhommiinkin noilta karitsoilta. Varsisellerin ja purjon siemenet pääsivät multaan. Tosin vähän myöhässä, mutta eiköhän ne kumminkin ehdi kasvaa tarpeeksi. Yleensä olen laittanut ne viimeistään maaliskuun puolessavälissä. Huomenna kylvän lisää. Huhtikuussa on paljon kylvettävää
Onnistuinpas minäkin lisäämään kuvan, vaikka tiukille se otti. Hyvä minä. Kiitos saksalaiselle ohjeesta.
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 18:35
Voi kun minulla on ollut teitä ikävä!
Kiva kuulla, että olette vielä tallella, ettei tule yksin höpistyä täällä foorumissa, no onhan tullut uusiakin.
Ja kiva kun kuvansiirtoselitykseni tuli ymmärrettyä, vaikka suomalaiset termit onkin minulle outoja. Nättejä kuvia olettekin siirtäneet. Mutta mistä saatte tuon kummallisen kuvan, jossa on paino ja käärme tai aita jne? En ole vielä kokeillut.
Kainunharmaksen lampaille terveisiä! On siinä lammas poikineen!!! Ei ihme jos emäntä ei ehdi kirjoittamaan.
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 18:41 muokkaaja: saksalainen »
Aniada
sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 21:56
Moikka kaikille,
täällä on ketjun ainoa urpo, joka ei osaa kuvia siirtää saksalaisen hienosta ohjeesta huolimatta. Pääsin grafiikka-sivuille ja löysin kuvia, klikkailin joitain ja kopioin, mutta ei tullut siniseksi eikä kopioitunut tänne.
Rimppukin minua preppasi jo kuukausia sitten, mutta olen hivenen kärsimätön ja annan helposti "rumputulta" tällä koneella, vaikka pitäisi olla kärsivällinen.
No, yritän ajan kanssa uudelleen...
On mennyt melko laiskotellessa pyhät ja takuulla on tullut painoa lisää. Huomenna toivoisin jo sateetonta päivää, että viitsisin lähteä lenkille. Oletteko te muut niin sisukkaita, ettei ilmalla ole väliä??
Kun en muuta nyt osaa, laitan edes nauravia ukkoja
Kuvansiirtoyritys: Ei tule mitään "to post the...." tekstiä eikä laaatikkoa kuvan alle
APUA!! Kuvien alla lukee vain owner jne...
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 22:11 muokkaaja: Aniada »
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 22:27
Aniada
Ensin Glitter Grafigs sivuille:
http://www.glitter-graphics.com/
sieltä valitset jonkin aiheen, esim. seasonal (joulupukki tanssii poron kanssa) Klikkaa sitä.
kuvien vasemmalla puolen on englanniksi eri aiheita;
Pääsiäisen takia valitse "easter", tulee monta sivua pääsiäiskuvia.
http://www.glitter-graphics.com/gallery.php?categoryID=93
- klikkaa valitsemaasi kuvaa. esim toisena olevaa jänistä.
-se tulee sitten erikseen yksinään ja isompana näkyviin.
http://www.glitter-graphics.com/graphics/137180
- hiirellä siirry kuvan alle jonkin matkaa, sieltä löydät ne "laatikot" ja alemman "laatikon päällä lukee punaisella : "To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code:"
sen laatikon sisällä olevan tekstin maalaat siniseksi kun klikkaat sitä hiirellä (vasen nappula).
-sitten klikkaat hiiren oikealla nappulalla ja siihen tulee mm. sana "kopioi", klikkaa kopioi- sanaa.
- sitten siirryt kiloklubin sivuille ja siirrät kuvan tänne.
Siirto onnistuu taas hiiren oikealla nappulalla, klikkaa sitä, lukee " siirrä kuva" tai jotain vastaavaa, klikkaa sitä ja kuva siirtyy tänne.
onnea yritykselle!
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 4. huhtikuuta 2010 klo 22:47 muokkaaja: saksalainen »
Sivu:
<
1
2
3
4
...
68
69
70
71
72