Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
68
69
70
71
72
73
74
...
150
151
152
153
>
KikkaS
Viimeinen, josta haluan pitää kiinni: oikeus omiin virheisiin. Eeva Kilpi
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 09:01
Onpas upea aamu: aurinko paistaa ja kevättä on ilmassa.
Kävin eilen ja toissapäivänä hiihtämässä 17 km:n lenkin. Aikaa kului noin 2 tuntia / lenkki. Muuten oli upeaa, paitsi että ladulla oli niin paljon roskia, että se haittasi hiihtoa, kerran kaaduin ja kerran meinasin kaatua. (Ja tietysti juuri silloin lähes kaikki, jotka olivat samalla ladulla, olivat paikalla
)
Tuntui aika hassulta hiihtää tavallisilla suksilla, kun olen tänä talvena hiihtänyt lähes pelkästään metsäsuksilla, jotka ovat paljon painavammat. Nyt tuntui, että lähden lentoon, kun jaloissa oli vain ne läpyskät.
Tenniksestä pidän pientä taukoa, koska kyynärpää kipeytyi siinä määrin, että jouduin hakemaan siihen kortisonipiikin. Nyt tuntuu jo paremmalta, mutta annan käden levätä vielä. Hiihto ei siihen satu, onneksi. Tenniskyynärpää on kelju vaiva, mutta lääkärin mukaan paranee kyllä.
Huomenna lähdemme mökille hiihtämään umpihankeen, siinä kalorit saa kyytiä. Ja toivon mukaan en märehdi työasioitakaan siellä.
Minä en edes muista milloin olen viimeksi käynyt vaakaa rasittamassa. Minulla ei myöskään ole mitää suunnitelmia sen suhteen, en ota siitä paineita. Huomaan laihtumisen muutenkin - sitten kun se tapahtuu
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 15:50
Kiitos
mahtavaPeräsin
vastauksesta, sillä tuota minäkin olen miettinyt.
Pojan astman takia tiedän, että varpaillaan on oltava. Pojalla on astma niin hyvässä jamassa, että ei ole muita lääkkeitä kuin siitepölyallergiaan tapletit. Suihkeita ei ole käyttänyt vuosiin.
Itsellä on ollut "rasitusastma" hyvin lievänä 20v. sitten, sitä ei oikein silloinkaan osattu diagnostisoida. Annettiin piippu. Allergiaa on ollut aina. Nyt olen alkanut "piippaamaan " illalla uloshegittäessä. Siksi olen ottanut salbutamolia. Oma lääkäri on lomalla, odotan että hän tulee töihin.
Siihen saakka otan allergialääkkeitä. Lepän, pähkinän ja pajun siitepölyt on nyt haittana.
Surkeaa, että selkäsi on noin rapistunut, mutta ehkä saat muutkin lihakset niin hyvään kuntoon, että ne tukee selkää. Sitä minä ainakin yritän. Minulla on todettu myös kulumia joka paikassa. Erityisesti kaularangassa.
Kikka S
oletpa tehnyt mahtavan lenkin. Onnittelen!
Täällä on viime aikoina keskusteltu Saksan katolisten pappien lapsiin kohdistuneesta seksuaalisesta väkivallasta. lienettekö kuulleet?
Sisäoppilaitoksissa mm. on sitä tapahtunut. Satoja lapsia on ollut uhreina.
Papit eivät ole lukeneet tarpeeksi Raamattua; Jeesushan sanoo, että joka tekee pahaa yhdelle näistä pienemmistä, olisi parempi, kun myllynkivi ripustettaisiin kaulaa ja upotettaisiin syvyyksiin.
Asiasta tulee joka päivä uusia paljastuksia.
KikkaS
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 16:09
Kiitos
Saksalainen
Minä ainakaan en ole kuullut mainitsemistasi tapauksista. Saattaa olla, että kestää tovin, ennen kuin niistä uutisoidaan täällä. Näitä tapauksiahan on paljastunut aina silloin tällöin eri puolilla maailmaa. Tuollaiselle teolle ei mielestäni ole olemassa mitään puolustusta. Jos aikuisella on vähääkään tervettä järkeä päässään, hän tietää tasan tarkkaan tekevänsä väärin. Tietysti aina voi spekuloida sillä mikä ajaa ihmiset näihin julmuuksiin. En yleensä kannata Hammurabin lakia, mutta näissä tapauksissa minusta ei mikään rangaistus ole riittävä. Kun kerran näiltä uhreilta on viety lapsuus, itsetunto ja mielenterveys, niin miksi tekijöiden pitäisi saada jatkaa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Kirkon yleinen anteeksipyyntö ei minusta riitä alkuunkaan.
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 18:13
Heippa!
Olettepas taas parissa päivässä kerinneet kirjoittelemaan vaikka mitä. Vietin eilisen päivän Loimaalla maatalousmuseo Sarkassa. Oli lampaisiin liittyvä seminaari. Luennot pidettiin siellä "riihessä", jossa ei ollut ikkunoita. Oikein harmitti istua sisällä pimeässä (=sähkövalossa) kun ulkona oli niin kaunis auringonpaiste. Mutta itsepähän suohon seminaariin vapaaehtoisesti menin
. Aamulla lähdin seitsemältä ajelemaan sinne ja illalla seitsemätä takaisin, reilut viisi tuntia kului matkoihin. Onneksi seminaari kuitenkin oli antoisa.
Tänään olen sitten viettänyt päiväni Tampereelle. Sinne menin kylläkin junalla, eikä se ollut edes myöhässä aamulla, tullessakin vain viitisen minuuttia
.
Pallot on olleet kaikenkirjavia, enkä tiedä miten tarkkaan olen osannut arvioida toisten tekemät ruoat. Nyt on ainakin täysinäinen oli, vaikkakin se voi johtua junamatkalla nauttimastani suklaasta eli taas tuli sorruttua.
.
Paranemista toivon kaikille sairastaville. Minunkin flunssani on jo paremmalla puolella uskoakseni.
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 21:35
Hei Saksalainen, jostain luin tuosta pappien väärinkäyttäytymisestä. Sitä se selibaatti teettää, eikös ne katoliset papit ole Irlannissakin jääneet moisesta kiinni. Eipä tässä varmaan kenelläkään ole varaa sitä 1.kiveä heittää, mutta kaikki lapsiin kohdistuvat rikokset pitäisi rangaista tuplasti!
Iloisempiin asioihin: meilläkin oli oikein kunnon kevätpäivä, +5 astetta ja auinko paistoi, peipposia ei vielä mutta toinen lempparilintuni, mustarastas soitteli iloisensurulista huiluaan illansuussa niin ihanasti että oli sydän särkyä.
Perjantainen vaakapäivä lähestyy...
Laskin tuossa että ei tämä meikäläisen vauhti päätä huimaa; puolentoista vuoden aikana on todellista painoa hävinnyt n. 7-8 kg. No,onhan se rikka rokassa mutta taitaa loppua ikä ennenkuin paino on siellä missä sen pitääkin olla.
Meerit
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 21:58
Relle
Ei mun äiti ole muistisairas, niinkuin nyky opin mukaan asia pitäisi ilmaista. Hoidan kyllä työkseni kyseisen kaltaisia henkilöitä. Äidilläni ei vaan jalat ota oikein päälle. Ja pikkuhiljaa kaikki muukin rapistuu ja ihan omasta syystään. Kun pikkasen nipistää loppuu liike siihen. Kohta ei pelaa kädetkään. Pää pelaa ihan hyvin. Seuraa sarjoja ja uutisia televisiostaan. Tosin ympyrät on niin pienet ja osastolla toiset järestään huonolla MMSE:llä varustettuja, että se vähän välillä vaikuttaa. Mutta oma valinta
. Lääkitys on ko. sairauksissa tärkeä. Pitäisi saada korvattavaksi muillekin kun azheimerintautia sairastaville. Ovat niin järkyn kalliita ostaa omasta pussista.
Paino se ei ollut tippunut grammaakaan. Nyt pitäisi vähän kiristää otetta. Ollu jotenkin hankala viikko syömisten kanssa. Koko ajan menee vähän yli.
Hyvää yötä kaikille
Slank
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 22:24
Katolisen kirkon pedofiliaskandaaleista onkertonut ainakin Hesari, tosin aika vähän ja harvoin.
Miesten erityisyyttä ja erillisyyttä korostavat uskonnot ovat mielestäni perverssejä.
Sama noilla sisäoppilaitoksilla, joita siirtomaaherrat kuten britit perustivat. Mikä outojen tapojen pennalismin ja mobbauksen keidas.
Semmoinen paha on kyllä läsnä kaikkiallakin, mutta roomalaiskatolisten tekopyhyys on niin iso kontrasti siinä. TAi kaikenmaailman kirkonmiesten tekopyhyys yleensä. Sama katolinen ktakapajuinenkirkko katsoi sormien läpi juutalaisvainoja.
Paavali oli Jeesuksen Lenin, joka loi organisaation ja hierarkian ja Rooman ja Bysantin kirkonmiehet panivat paremmaksi.
Onhan sitä lahkopervoutta ollut Suomessakin.
MIkä siinä on, että kun miehet alkaa valvoa naisia omaisuutenaan ja säädellä naisten sukupuolisuutta, niin heidän omat viettinsä harvoissa tapauksissa tosin menevät ihan hakoteille.
Uskon, että pohjoismaisessamallissa, muistattehan "hyvinvointivaltion" semmoista sattuisi vähemmän.
Mitähän kaikki ne tiibetiläiset munkitkin puuhaavat?
Seksuaalinen alistaminen on vallankäyttöä, ja juuri valtaa vartenhan nuo kirkot luotiin. Kaikki muu on ollutlillukanvartta.
Saa olla eri mieltä.
rimppu
Eteenpäin, sano mummo lumessa.
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 09:20
Ihana kevättalven aamu. Lämmintä +3o, aurinko paistaa, hiukan tuulee.
Lehdenhakureissulla sai jo nuuskutella ihan oikeita kevään tuoksuja ja kuunnella lintujen laulua. Valitettavasti en tunnista kaikkia laulajia, pitää ottaa tulevan kesän projektiksi opetella tunnistamaan ainakin muutama.
Syömiset on suunnilleen kohdillaan. Paino vain ei putoa, kun liikunnat jää vähäisiksi. Mutta eiköhän sekin korjaannu nyt, kun säät ovat lämminneet ja löydän uuden lenkkirytmin.
Ensi viikolla on vielä jatkotutkimuksia sairaalassa. Poika on luvannut tulla taas henkiseksi tueksi.
Hyvää tätä päivää kaikille!
KikkaS
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 09:24
"
Mutta vielä pahempi kuin tavallinen kurja lapsuus on kurja irlantilainen lapsuus, ja vielä sitäkin pahempi on kurja irlantilainen katolinen lapsuus
."
Frank McCourt, Seitsemännen portaan enkeli.
Kannattaa lukea.
rimppu
Eteenpäin, sano mummo lumessa.
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 09:34
Voi
KikkaS!
Tuo oli ihana kirja, kaikesta surkeudestaan huolimatta.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
68
69
70
71
72
73
74
...
150
151
152
153
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 15:32
Painonhallinta
»
Mikä laukaisee syömishimonne?
tänään
kello 15:11
Painonhallinta
»
Punnitusketju: 20kg jouluksi
tänään
kello 15:02