Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
67
68
69
70
71
72
73
...
307
308
309
310
>
Aniada
tiistaina, 30. maaliskuuta 2010 klo 23:44
Moikka taas!
Eipä olla vielä pääsiäislomalla,
saksalainen
. Olen ollut kiireinen, enkä ole avannut nettiä kahteen päivään! Vai jo valkovuokot ovat esillä, keväthän se teillä jo on. Me tulemme kevääseen vasta pitkän ajan kuluttua. Tänään lehdestä luin, että kesä alkaa vasta ensi vuonna... heh, heh.
Kävelin tänään Helsingin Kaivopuistossa ja kyllä se on ihan täynnä lunta. Kestää varmaan pitkään ennen kuin kaikki se on poissa taas. Ihan hirvittää. Onneksi jalkakäytävät ovat jo kuivina, vaikka ovatkin täynnä hiekkaa ja pientä soraa (?).
Olin viikonloppuna veljeni pojanpojan ristiäisissä, voi että oli pulloposkinen ja potra poika.
Mutta kerronpa teille hauskan jutun, mikä tapahtui siellä. Olimme kirkossa ja odotimme pappia. Sitten sieltä tuli iso nuorehko mies valkoisessa kaavussaan ja hänellä oli hartioille ulottuva pitkä paksu tukka, myös parta. Veljeni tyttärentytär, 4 vuotta, katseli silmät suuren suurina papin rauhallista tulemista ja sitten kirkkaalla kuuluvalla äänellä kysyi äidiltään, että "äiti, onko tuo Jumala?". Kyllä oli oikein sattuvasti kysytty!! Pappiakin huvitti.
Paistoin uunissa pellillisen kanankoipia ja "nuijia", myös keitin porkkanoita ja lanttua. Oli tosi maistuvaista. Vaaássa en ole käynyt yli viikkoon, enkä käy nyt vähään aikaan. En myöskään ole syömisiäni merkkaillut. Olen ollut "kunnollinen" ja syönyt tuttujen sääntöjen mukaan.
Järveli
keskiviikkona, 31. maaliskuuta 2010 klo 10:15
Huomenta !
Pakko kirjoittaa muutama rivi, vaikka vapaapäivän kunniaksi taas kotihommat odottaa..kevät aurinko näyttää asunnon kaikki ihanat pölyt.
Pyykkikone jauhaa jo toista koneellista ja imuri odottaa.
Töissä on ollut aivan älyttömän kiirettä ja suorastaan tappotahti.
Edellispäivänä ajoin uimahallille, mutta en millään meinannut jaksaa mennä sinne töiden jälkeen. Kolme kertaa ajoin uimahallin ohitse..hullun touhua ! Jaksanko, en , jaksanko..sitten tein päätöksen, jos on parkkipaikka vapaana kun ajan vielä kerran tästä, menen uimaan. Ja niin menin. Tunnin vesijuoksut ja sitten kotona sammuin kun saunalyhty sohvalle alta aikayksikön. Eilen kävin myös vesijuoksussa tunti ja vartti ja aika kovalla vauhdilla.
Paino ei ole tippunut eikä noussut, mutta en ole merkkailutkaan.
Joku tuossa kirjoitti että puolenvuoden pudotus ollut -12 kg. Minä olen roikkunut täällä yli vuoden, enkä ole saanut mitään mainittavaa aikaiseksi. Jos olisin päättäväinen, nyt olisin jo normaalipainossa
Surkimus, voi mikä surkimus ! Selkärankaa ei sentin vertaa. Katselin painokäyrääni ja aika saahamista se on ollut yli vuoden aikana. Välillä olen ollut jopa kuusikiloa kevyempi kun nyt. Että tällaista ! Ärsyttää!!!
allu2
Tästä se alkaa......
keskiviikkona, 31. maaliskuuta 2010 klo 19:16
Heips
kävin tänään aamulla vaakalla ja en ollut uskoa silmiäni paino oli pudonnut kilon. Taisi Solekilin tsemppi auttaa. Täsä näkee että ei kannata vaipua epätovoon pdotusta tulee ennenmmon tai myöhemmin.
Meillä töissä kanssa kiirettä, alkaa ollaaika kuitti olo. En oikein ole jaksanut lähteä liikumaan, sohvalla makaan ja kirjoittelen koneella.
Jostain täytyisi potkua löytyöä lähteä liikkeelle.
Taisi tulla valitus viesti, mtta olkoon.
Hyvää illan jatkoa teille kaikille.
Aniada
torstaina, 1. huhtikuuta 2010 klo 10:54
Moikka ja hyvää torstain aamupäivää!
Älä sinä huoli
Järveli
, et ole yksinäsi harmittelemassa kilojen sahauksen surkeutta. Liityn heti porukkaan; sahausta olen harrastanut minäkin. Mutta kyllä niitä kiloja on ihan oikeastikin tippunut, mutta laillasi jos olisin ollut päättäväisempi, olisin jo tavoitepainossa.
Nykyisin en ole merkkaillut syömisiäni, jotenkin en nyt viitsi, koen sen niin työlääksi aina veivata tuon vaa'an ja erilaisten ruokien kanssa. Mutta yritän syödä vähän, enkä ota enää lisää - siinä minun hankalin opiskeltavani, minä kun niin tykkään hyvästä ruoasta.
Mutta ei heitetä pyyhettä kehään, kyllä se hiljainenkin eteneminen on hyväksi. Ja ainakin parempi kuin hiljainen lihominen.
Meille kaikille lykkyä pyttyyn!!
ps. luin blogin puolelta Mandy Lainesta, joka on vuodessa laihtunut 85 kilosta 56 kiloon - melkoinen juttu!!
Meerit
torstaina, 1. huhtikuuta 2010 klo 14:23
Taas yksi herkkujen pyhä kiusana. Meillä pidetään pojan syntymäpäiviä huomenna. Ihan pienimuotoiset kahvitukset oman lähipiirin kesken. Eihän sitä enää aikuisena niin juhlita, mutta kiva saada veljessarja kokoon. Vähän olen tänään yrittäny leipasta pullaa. Mämmiäkin ostin itselleni kun muut ei siihen koske. Vain pari pientä rasiaa.
Ilma on ihana, vaan ei ole ulos kerenny. Kaupassakin käväsin autolla. Ehkä tämä juhla piristää mielen alamaista vähän ylemmäs.
Pitäisi varmaan kävästä jossain vaiheessa työpaikalla vaakailemassa. Tietäisi mikä on suunta. Omaan vaakaan en luota laisinkaan.
Rauhaisaa pääsiäisen aikaa kaikille kilolaisille
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
perjantaina, 2. huhtikuuta 2010 klo 11:25
Olen usein laittanut jänistä pääsiäiseksi, mutta näin söpöä pupua en halua syödä!
Hyvää pääsiäistä kaikille!
Aniada
perjantaina, 2. huhtikuuta 2010 klo 14:53
Heippa,
en osaa siirtää minkäänlaisia kivoja kuvia tänne ketjuun, mutta toivotan meille kaikille oikein hyvää ja rauhallista pääsiäistä!!
Tuo saksalaisen pienoinen pupu on sitten ihanan pehmeän näköinen.
saksalainen
perjantaina, 2. huhtikuuta 2010 klo 17:11
Aniada
, esim. tältä sivulta
http://www.glitter-graphics.com/
löydät kuvia. Etsi mieleisesi ensin, klikkaa sitten kuvaa vasemmalla hiiren napilla. Kuva
tulee isompana , sen alla on kaksi "laatikkoa", alemman päällä lukee; To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code: maalaa se laatikon teksti ensin siniseksi (kun klikkaat vasemmalla napilla tekstin päällä, tulee se siniseksi) ja sitten klikkaa hiiren oikealla napilla;, kopioi maalattu teksti. Sitten tulet foorumin sivuille ja kirjoitat meille jotain ja hiiren oikealla napilla siirrät kopiomasi kuvatekstin meille. Kun lähetät viestisi, tulee se kuvana näkyviin, vaikka kirjoituksessasi se on tekstinä.
Oliko tarpeeksi selvästi selitetty?
saksalainen
perjantaina, 2. huhtikuuta 2010 klo 17:18
Kävin 7km sauvalenkillä ja sen päälle menin kuntosalille. Ovi oli lukossa, mutta numerokoodilla sain sen auki. Olin yksin 45min laitteissa. Saamme käyttää laitteita vaikka sali olisi kiinni, koska omistaja on antanut meille koodit sisälle pääsemiseksi. Voi kun teki hyvää!
Nyt maistui suihkun päälle kahvi.
Olen etsinyt pääsiäisleivonnaisten ohjeita, pääsiäisleipää ajattelin kokeilla. Pashaa tekisi mieli tehdä, mutta alkuperäinen ohje on liian rasvainen.
Rahkakakkua teen aina. Mämmiä on syöty. Huomenna laitan kanankoipia perunan ja valkosipulin kanssa uuniin.
Juhlapyhien ruoka on vielä keksittävä.
Semppa
"Keskellä vaikeutta on mahdollisuus!"
lauantaina, 3. huhtikuuta 2010 klo 09:00
Hei!
Täällä yksi, taas kerran, oikeita ruokailutottumuksia opetteleva lähes 58-v. naisihminen.
Luulisi jo tähän ikään oppineen oikean syömisen, mutta kun ei! Jo parikymmentä vuotta paino on pysytellyt yli 90 ja se on tässä pituudessa, 160, tosi paljon. Pari kuukautta sitten paino oli jo 99,5 ja silloin jotenkin heräsin, että nyt riittää! Ja kun olin sopivasti sairaslomalla, ehdin merkkailla syömisiäni paremmin tänne klubiin. Makean syömiseni oli riistäytynyt ihan käsistä ja tietty suolaistakin piti syödä välillä! Aloin myös samanaikaisesti taas syömään Seronil-mielialalääkettä ja sekin jotenkin auttoi, kun ei ollut niin hermostunut enää.
Miehellä on kaksisuuntaista mielialahäiriötä, joka monta kuukautta stressasi minuakin, maniavaihe psykooseineen ei ole mitään helppoa elämää! Ihminen muuttuu aivan kuin toiseksi ihmiseksi, kiltistä, rauhallisesta, avuliaasta, riidanhaluiseksi ja ärtyneeksi "duracel-pupuksi"! Onneksi ei kovin usein ole tullut tätä kaikkein vaikeinta vaihetta! Kohta 30 vuotta sairastanut tätä jo.
Nyt sitten on kääntynyt toiseen suuntaan, eli masentuneena ei jaksa mitään ja piristävää lääkitystäkään ei voi antaa, ettei käänny sitten taas maniaksi! Mieheni on tosiaan niin kiltti ja auttavainen ihminen normaalisti ja siksi varmaan sairastunutkin, maailma ei ole mikään helppo paikka kilteille ihmisille! Itselläkin vähän samaa vikaa, ja itsekin joutunut turvautumaan mielialalääkkeisiin masennuksen takia ja siksi varmaan yhdessä pysyttykin ja toisiamme ymmärrämme ja tuemme ylä- ja alamäissä!
Huh, tästähän tuli ihan romaani, mutta on ollut niin mukava lukea teidän kokemuksistanne, että päätin minäkin "avautua"!
Ps. Tänä aamuna paino 91,7.
Siitä tosi iloinen olo! Jospa saisi sen vielä sinne alle 90:kin!! Ja kyllä saankin, kun en nyt anna periksi!
Rentouttavia pyhäpäiviä kaikille! T. Semppa
Sivu:
<
1
2
3
4
...
67
68
69
70