Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
66
67
68
69
70
71
72
...
307
308
309
310
>
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
lauantaina, 27. maaliskuuta 2010 klo 10:58
Hei
Aniada
, kyllä asun. Talomme on kylän alaosassa, kuvassa vasemmalla, mutta sitä ei näy. Rhein-joen ja kanavan takana on Ranska. Kylän oikealla puolen on golfkentät.
takana näkyvässä kylässä käymme mieheni kanssa töissä.
Työsopimus on tulossa, saan sen torstaina.
Tunttu
lauantaina, 27. maaliskuuta 2010 klo 11:47
Hei kaikille
Olen uusi kiloklubilainen. En ole ikinä ennen kirjoittanut minkäänlaiseen keskustelupalstaan, että saas nähdä kuinka tämä onnistuu. Sähköpostitkin tahtovat välillä kadota jonnekkin bittiavaruuteen.
Tämä foorumi tuntuu sopivan minulle. Oikea ikähaarukka ja näkyi olevan koiraihmisiäkin joukossa, ei silti, kyllä muutkin ihmiset kelpaavat
Liityin tänään, enkä suotta. On kiloja kertynyt. Tulee neljä vuotta siitä, kun lopetin tupakoinnin
, mutta kiloja on tullut 16 lisää. Tupakoinnin lopettamiskilot ne vasta sitkeässä istuu.
Edelliskeväänä sain 10 kiloa pois, mutta tulivat talvella takaisin, kun elämä hidastui. Sen jälkeen en yrityksistäni huolimatta ole pystynyt keskittymään asiaan.
En vielä ehtinyt kauhean monta viestiä lukea, mutta tuntui olevan tehokasta porukkaa. On hyviä tuloksia, mikä on rohkaisevaa.
Minun pahin puutteeni on lyhytjänteisyys (vielä tässäkin iässä). Toivottavasti nyt onnistun.
Odottelen kevättä, ettää pääsee puutarhaan tonkimaan. Siitä tulee liikuntaa ihan itsekseen.
Ansku57
periksi ei anneta vaikka mikä tulisi vastaan
lauantaina, 27. maaliskuuta 2010 klo 22:27
Iltaa kaikille!
Kävin kuntosalitreenissä päivällä ja sen jälkeen uimassa mutta uintifiilis katosi jotenkin kun pääsin altaaseen, en tiedä syytä mutta uin sentäs 200 m, hyvä niin eli parempi kuin ei mitään.
Tänä aamuna huomasin että paino oli taas pudonnut n. kilon tiistaista, joka on hyvä asia mutta ens tiistaina nähään sitten mikä on totuus, sen tiedän että pudonnut on mutta sen näkee sitten miten paljon Öitä.
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/weRXwZF/weight.png[/image]
saksalainen
sunnuntaina, 28. maaliskuuta 2010 klo 15:08
Tervetuloa
Tunttu
! Mukaan mahtuu kyllä ja kiva tämä porukka on, välillä hiljaisempaa, mutta toisiamme tukevia kaikki.
Otin juuri päiväunet, kellon siirto ja aikainen aamuherätys vei voimat.
relle
maanantaina, 29. maaliskuuta 2010 klo 21:15
Hei pitkästä aikaa!
Mukaan vaan tunttu ja muut tutut, täällä on mukavaa väkeä
Olin sauvakävelemässä ja tosi mukavaa, kun tie on sula ja jalan alla pitoa! Voi mennä oikein reippaasti.
Tosta ruumiinrakenteesta. Olen ihmetellyt, miksei mulla ole vyötäröä, vaan maha pömpöttää (jollain muulla oli sama ongelma). No hokasin, että mulla on korkea lantio! Kylkiluut ottaa melkein lantioon kiinni! Ei saa sormenleveyttä mitattua ja kylkitaivutus muljahtaa. Todella yksilöllistä, eikö
Hauskoja linturetkiä ja muita liikuntasessioita! Näin muuten joutsenia eilen
Ansku57
periksi ei anneta vaikka mikä tulisi vastaan
tiistaina, 30. maaliskuuta 2010 klo 09:04
Huomenta!
Tänään oli punnituspäivä ja oli taas jotain tapahtunut, painoa oli pudonnut - 300 g. Eihän se paljon ole mutta parempi sekin kuin nousu, vyötäröltä ei ollut nyt lähtenyt mitään. Tänään kuntosalille.
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/weRXwZF/weight.png[/image]
Tunttu
tiistaina, 30. maaliskuuta 2010 klo 10:40
Huomenta
Kiitos tervetulotoivotuksista.
Aloitin tämän kirjoittamisen nyt toistamiseen. Minulla on kumma taito hävittää sähköpostit ja nyt myös tämä. Kirjoitan sohvalla läppäri sylissä ja sormi eksyy vissiin johonkin väärään nappulaan, ja hups, sinne meni, mihin lie.
Koska aloitin tämän laihdutusprojektini lauantai-päivänä, niin lauantai on kai sitten punnituspäiväni. On kai kuitenkin parempi muuttaa se maanantaiksi, koska ohjelma on muutenkin jaksotettu siten.
En malttanut olla kurkkaamatta vaakaan aamulla. Oli mennyt jo melkein 2 kiloa. No, ei se tietysti ole sitä itseään, vaan nestettä tms. mutta mukavaa oli.
Lievästi kohollaan ollut verenpainekin on heti laskenut, kun olen syönyt terveellisemmin ja tehostanut liikuntaa. Minulla on juuri tällä hetkellä mittari lainassa terv. keskuksesta.
Pääsin (jouduin) sairaseläkkeelle pari vuotta sitten reuman takia, ja muutimme mieheni ja kahden saksanseisojani kanssa maalle.
Liikunta onkin minulle vähän ongelmallista, yksipuolista. Koirien kanssa ulkoilua, enimmäkseen kyllä maastossa, eli on alusta sentään monipuolinen. Muuta liikuntaa en sitten oikein jaksakaan harrastaa, muuten jäävät koirat ulkoiluttamatta. Mutta toisaalta, välillä niin kolottaa, että jos ei olisi koiria, en liikkuisi ollenkaan.
Kun puutarhatyökausi alkaa taas, niin siitä tulee vaihtelua. Koirat jäävät kyllä silloin vähemmälle kävelytyksellle, mutta onneksi meillä on täällä iso, aidattu piha, jossa saavat vapaasti olla ja syksyllä taas mennään metsästyshommiin.
Täällä on keskusteltu ruumiinrakenteesta. Itse olen lähinnä alapainoinen, eli reidet ja takamus kerää kaiken ylimääräisen ja sieltä se tuntuu kuitenkin viimeiseksi lähtevän,
saksalainen
tiistaina, 30. maaliskuuta 2010 klo 12:24
Aurinkoista aamua kaikille. Tosin taivaanrannalla on pilviä tulossa, illalla sataa tietysti.
Kävin hakemassa lääkäriltä pari reseptiä. Ajoin sinne polkupyörällä 7km , ensin alamäkeä ja tasamaata loppumatka. Voitte arvata miten oli takaisin! Ajoin vielä toista reittiä, että ei ole niin paljon liikenteenmelua. Alkumatka oli 1,5km jyrkkää ylämäkeä, josta puolet meni pyörää taluttaen. Sitten tasaisempaa loput , yhteensä tuli noin 15km. Olin likomärkä ja suihkuun oli mentävä. Lääkäri kuunteli keuhkot, kun yskä jatkuu yhä, mutta ei ollut mitään vikaa. Onneksi! olisihan tuo pyörälenkki muuten jäänyt tekemättä.
matkalla huomasin, että valkovuokot kukkii jo.
Metsät ovat paikoin täynnä valkovuokkoja.
Nyt olen vapaalla, torstaina töitä ja sitten pyhät vapaata.
Yksi työkaveri on lopettanut työt, ensi kuussa olemme vajaalla miehistöllä, tietää ylitöitä!
puutarhassa on siivoamista, kylvötyöt on alkanut, herne on jo kylvetty, paprikantaimet on kasvaneet ikkunalla ja salaatin kylvin kasvihuoneeseen. Kun ilmat lämpenee siirrän taimet ulos. Nyt on kylmempää luvassa. Nyt on +10°C:
Koirien kanssa saat varmasti
Tunttu
paljon liikuntaa, varsinkin isojen koirien! Hankkisin itsekin koiran, mutta työssäkäynti ja miehen vastustus on hankintaa siirtänyt.
Toiset foorumilaiset taitaa olla jo pääsiäislomilla.
Meerit
tiistaina, 30. maaliskuuta 2010 klo 16:16
Kävinpä minäkin lenkillä koiran kanssa. 1/2 tuntia ja pieni hiki. Ei se vauhti vaan huono kunto. Alkaa heti tuntua lonkissa ja polvikin oireili loppumatkasta vähäsen. Tarkotus oli kävellä sellanen metsäpätkä, mutta tie oli niin kurainen etten viitsinyt koiraa sinne viedä. Pysyttiin vaan asvalttitiellä. Pitäisi varmaan hommata joku askel- tai sykemittari. Mielialakin voisi ehkä vähän nousta jos ulkoilisi enemmän. Nyt on sellanen masennus päällä ettei viitsis tehdä mitään.
Syömisten kanssa on pysynyt onneksi suunnilleen rajoissa. Pallukat tosin mitä sattuu.
allu2
Tästä se alkaa......
tiistaina, 30. maaliskuuta 2010 klo 18:33
Hei kaikki
Luen kadehtien kun Saksalainen kertoo että on pääsyt puutarhahommiin. Meillä täällä on vielä riitävästi luta niin ettei krookuksia ei muita sipulikukkia tarvitse vielä odotella aikoihin. Muistelen pääsiäistä pari- kolme vuotta sitten kun krookukset kukkivt ja aurinko paistoi lämpimästi.
Ei meinaa taas millään tottua kellon siirtoon vaan aamulla väsytää ja tekisi mieli mennä päiväunille... mutta töissä hieman hankalaa.
Paino junnaa taas paikallaan ja olipa tullut puli kiloa lisää. Voisiko joku antaa kannustus potkun että taas jostain löytyisi puhtia jatkaa.
En tiedä onnisuinko laittaa hymiöitä.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
66
67
68