Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
307
308
309
310
>
karmale
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 23:24
Täälläkin yksi jota pakkaset alkaa kyllästyttämään. tykkään talvesta kyllä tosi paljon. Tuulla saa ja tuiskata, mutta pakkanen sais mennä sinne mistä tulikin. Autokaan ei suostu antamaan sisälle kuin jotain heikkoja henkäyksiä. Polvet oli ihan jäässä 50 km:n työmatkalta tultaessa. hrrr
Huomenna en nokkaani ulos meinaa pistää. pitää kans kaivaa joku zumba video esille. Ei kait sen väliä miten sen huhkinnan suorittaa.
Vähän sama homma pulleron kanssa, nyt kun mies jäi eläkkeelle niin lumityöt on tehty ennenkuin tulen kotiin. tänään en kyllä mistään hinnasta olis edes mennyt lykkimään lunta.
Mukavaa loppiaista kaikille
muori61
Painon pudotus
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 08:27
Hyvää tätä UUTTA VUOTTA ; tänne 50v, sivuille ja Tsemppiä kaikille teille
kilojen kanssa painijoille. Rimppu ja Saksakainen, kun purnasitte sitä
sivujen uusiksi laittoa, eikö ole hyvä että välillä lyhennetään, niin parem-
min toimii nämä sivustot, yli 60v, sivustoilla alkoi kirjoitukset menee
avaruuteen, eli häipyi, tosin tämä sivusto ei ollut vielä niin pitkä, kun tämä
teidän sivusto uusittiin kesken vuotta kun oli niin pitkä jo, helpompi oli
emännille nyt samlla kun vuosi vaihtui niin uusia molemmat sivustot,
50v ja 60v. Mukavaa jatkoa kaikille ja lumista talvea, muori61
[/url]
Lilikoi
Ylös, ulos ja lenkille.
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 09:54
Aamu alkoi päänsäryllä, valitettavasti. Ostin itselleni eilen uuden suksipaketin. Sain suket, mutten monoja. Monot saa sitten, kun niitä tulee taas kauppaan. Sopivan pituisia edullisia suksia on tällä hetkellä vaikea löytää ainakaan täältä pääkaupunkiseudulta. Sen verran on painoa, etten viitsinyt kalliita suksia vielä ostaa, kun niissä huomioidaan myös paino.
Kun tämä pääsärky tästä helpottaa, niin suuntaan taas ladulle. Pojan vanhoilla suksilla onnes pääsee eteenpäin eikä vauhtikaan päätä huimaa
Hyvää loppiaisen jatkoa!
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 10:16 muokkaaja: Lilikoi »
MahtavaPeräsin
Jos todella haluat, keksit keinot.- Jos et, keksit selitykset.
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 10:53
Aamupäivää!
Eilenkin tuli vihreä rivi, mutta kalorit jäivä taas liian alas. Ruokahalua kun ei juurikaan ole. Nyt tuntuis, että nokka ei vuoda enää ihan solkenaan, yönkin nukuin suhteellisen hyvin.
Ryhtiliikkeen myötä otin taas pellavansiemenrouheen käyttöön ja siitähän pallukat ja vatsa tykkää.
Tämän päivän syömiset suunnittelin jo valmiiksi. Rivi näyttää vihreältä, kalorit ok. Saa sitten nähdä maistuuko kaikki, mitä olen suunnitellut.
Ihan pelottaa, jos käy samalla lailla, kun kesän jälkeen, että ryhdistäytymisen jälkeen ei kuitenkaan painossa mitään tapahdu
Se turhauttaa niin vietävästi ja tulee helposti lyötyä rukkaset tiskiin. Kunhan nyt edes muutama sata grammaa menis eka viikolla alas, niin jo se antais lisää potkua ja uskoa tulevaan.
Mukavaa pakkaspäivää kaikille!
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 11:06
Pitäisköhän itsekin aktivoitua enemmän tässä ketjussa, kuulunhan ikäryhmään. Monella muullakin näyttää vaivoina olevan alkava tai olemassa oleva nivelrikko, joka tuo erinäiset haasteensa liikkumiseen. Niin minullakin. Löysin aivan ihanan lajin, pacen. Joskus vuosia sitten kävin kokeilemassa ja nyt olen käynyt paceilemassa muutaman kerran joululomani aikana. Heti huomaa tuloksia. Mahanympärys on pienentynyt sentillä.
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 12:12
Heippa!
HYVÄÄ LOPPIAISTA KAIKILLE.! En ole muutamaan päivään ehtinyt istua koneen vieressä, kun on ollut vieraita. Eilen iltapäivällä lähtivät toiset ja illalla vanhin tytär avomiehineen tuli muuttoreissultaan palauttamaan tai oikeastaan vaihtamaan autoa. Toivat pakettiauton ja veivät henkilköauton, kun oli vielä jonkun verran tavaroita kuskattavana ja junalla se olisi ollut aika hankalaa.
Nämä vierailut ovat siitä kenkkuja , kun tulee laitettua kaikenmoista hyvää ja sitten itsekin syötyä. Itse vieraat ovat kivoja. Maanantaina tosin oltiin shoppailemassa Tampereella koko päivä. Siellä tuli onneksi käveltyä jonkun verran, eikä herkuteltu muulla kuin pihvillä ja lohkoperunoilla. Nuo meidän nuoret ei jättäneet meille äideille lainkaan aikaa herkutteluun
. Hyvä niin.
Uusiakin on taas tullut, TERVETULOA KAIKILLE.
Ja tosta Zumbasta yms. vielä. Totta on, että ne laihduttaa kukkaroakin, mutta jos niitä käyttää saa myös liikuntaa ihan samalla tavalla kuin kuntopyörää polkiessa. Olen itsekkin harkinnut jonkun tanssiohjelman hankkimista tai sitten joogan. Molemmat kiinnostaa. Olen laiska jumppaamaan muuten vaan, jospa noista saisi vähän vaihtelua liikuntaan. Tosin itsekin ulkoilen mieluummin ja luonnossa sauvakävellen tai hiihtäen ja uisin, mutta kun meillä lähin uimahalli on 60km päässä. Kesällä sitä sitten. Avantouintia en ole kokeillut, vaikka se voisi tehdä hyvää nivelkivuille. Ja muutenkin kun asuu niin kuin
Pullero
sanoi keskellä ei mitään, kauppakin 20km päässä, niin ei pääse millekään salillekaan liikkumaan.
Sohvi
mitä on pace Noilla eri lajeilla on nimiä, joista ei ole koskaan kuullutkaan
.
Lunta täälläkin riittää ja lumitöitä. Nyt olisi hyvä aika lähteä hiihtolenkille. Aurinko paistaa. Tosin siellä on pakkasta 15 astetta ja kuulemma käy vähän viima, mutta sitä ei yleensä tuolla metsässä tunnu.
Talvinen maisema on sitten kaunis.
Nauttikaa aurinkoisista ja lumisista päivistä. Jos ei tarkene ulkoilla niin sitten vaikka ikkunan takaa
.
Sohvi
Klubiemäntä
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 12:18
kainunharmas, Pace on sellaista kiertoharjoittelua tietynlaisilla kuntosalilaitteilla, jossa yhdessä laitteessa ollaan noin 40-55 sek. Sitten vaihto ja seuraavana aerobinen tai lihaskuntopiste sama aika ja taas uusi laite. Ei ehdi kyllästymään ja kuitenkin tarpeeksi helppoa huonokuntoiselle ja huonojalkaiselle. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Laitan tähän vielä jonkun linkin myöhemmin, jos sopiva löytyy.
Nonni, löytyihän sellainen
esittely
tuolta motivuksen sivuilta. Kannattaa myös kurkkia, josko löytyisi muilta kuntosaleilta.
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 12:21 muokkaaja: Sohvi »
Pullero
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 12:43
Haa....pace....
Mitäs se sitten on.
Minä kun yritän epätoivoisesti etsiä itselleni sitä oikeaa liikuntamuotoa. Kaikki liikuntaihmiset sanoo, että kun tarpeeksi monta kertaa käy esim. jumppaamassa niin sitä on sit jo pakko mennä .... voin vakuuttaa, että ei välttämättä... minä voin ihan kevyesti jättää uimahallireissunkin tekemättä vaikka jopa tykkään vesijuoksusta.... ja olen sitä jo vuoden kerran viikossa käynyt harrastamassa. Jostain syystä minulla ei ne endorfiinit ...vai mitä lie olivatkaan ... lähde liikkeelle. En saa liikunnan jälkeen sitä ihanaa tunnetta mistä monet puhuvat. En nauti siitä kun hiki tippuu pitkin niskaa, niinkuin jotkut tuttavani. Sen suihkussa käynnin jälkeenkään ei tule autuaallista oloa, vaikka kertovat sellaisesta. Hmmm... olenkohan jollain tapaa erilainen nuori... niin tai muori
Sohvi
Klubiemäntä
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 12:59
Pullero, samaan sarjaan kuulutaan. Mä olen kokeillut jos jonkinsortin jumppia ja aina kyllästynyt, kun en osaa ja jalat menee eri tahtiin muiden kanssa ja oon aina se iso siellä solakoiden keskellä. Mä oon nyt niin tykästynyt tuohon paceen ja siks tulee siitä hehkuteltua.
Järveli
keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 13:07
Räkätauti sen kun jatkuu vaan..aloin syömään ulkomailta ostettua antibioottia, kun en enään jaksanut, kun ei loppua näkynyt.
Minä se meinasin melkein hurahtaa tuohon
xtravaganzaan
mikä on nyt kovaa huutoa. Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin, kun aattelin, että ollaan ketoosissa koko ajan ja päivän kalorimäärät 500kcal. Eilisessä Iltalehdessä oli naisesta, joka oli laihduttanut tällä menetelmällä 10 viikossa -20 kg. Ajattelin, että on se kova rääkki elimistölle ja entä kun pitäsi alkaa syömään normaalisti. Kaksi ensimmäistä päivää siinä on kuulemma huono olo, mutta sitten helpottaa. Liittyminen sitouttaa vuodeksi ja kuukausimaksu oli 89 €/kk ja sitten ne pussikeitot päälle. Ne maksavat 50-60€ viikko. Heidän pussikeitossa on hiilareita huomattavasti vähemmän kun esim. nutriletissa. No, jätän toistaiseksi tämän väliin ja yritän näillä perinteisillä keinoilla. Niitä muutin niin, että jätän perunat, riisit, pastat ja leivät pois ruokavaliosta. Tilalla kasviksia, hedelmiä, raejuustoa, rahkaa, kalkkunaa, kanaa.
Tänään on taas live-päivä. Eli popsimme livekalaa, mutta minä en syö sen kanssa perunaa, mutta hieman pippurista valkokastiketta.
Paino heittelee kovaa kyytiä. Nyt kun olen ollut tiukemmalla otteella, paino yht äkkiä tippunut taas -kolme kg, eli muutamassa päivässä. Liikkumaan en ole kyennyt tämän räkätaudin myötä. Syönyt olen salaatteja, broitsua, hedelmiä, raejuustoja. Yhtenä päivänä söin Nutriletin sienikeittoa ja kasviksia.
Kyllä se tästä, kun vielä saa tämän räkätaudin hallintaan !
Tsemppiä kaikille erittäin paljon, lukekaa vaikka noita menesatys tarinoita, antavat kummasti uutta uskoa.
Ei me sen kummempia ihmisiä olla kun hekään, joten on se meillekin mahdollista
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 6. tammikuuta 2010 klo 13:09 muokkaaja: Järveli »
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
...
307
308
309