Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
171
172
173
174
175
176
177
...
307
308
309
310
>
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
perjantaina, 19. marraskuuta 2010 klo 20:43
Rimppu
, tutkimuksen takia en saanut syödä mitään. Piti olla 4 tuntia ravinnotta, mutta se venähti 7 tuntiin. Soitin aamulla kotilääkärille ja hän hankkii minulle uuden ajan toiseen sairaalaan.
Hyvää matkaa Aniada ja japena! Tynnälle toivotan myös hyvää lepoa ja lomaa.
Hyvää viikonloppua kaikille, olen itse töissä.
Laura Davies
Asenne ratkaisee. Aina.
sunnuntaina, 21. marraskuuta 2010 klo 09:59
Täältä onkin useampi näköjään lähtenyt lomille. Antoisaa lomaa itse kullekin näin jälkikäteen.
saksalainen
sunnuntaina, 21. marraskuuta 2010 klo 16:19
Rimppu, minulla oli banaani ja vettä mukana, en olisi uskaltanut ilman niitä ajaa autolla. tarkoitukseni oli käydä IKEAlla syömässä, mutta oli jo niin myöhä, että oli kiire kotiin.
Meillä ei ole vielä lunta, mutta viilennyt. Olen saanut ensimmäisen flunssan, mutta olen ollut sitä huolimatta töissä, nyt nukuin tunnin ja kahvin jälkeen suuntaan pienelle lenkille. Pitää käydä automaatilla maksamassa yksi lasku. Kylän naiset ovat tehneet myös kauniita joulukoristeita kaikkien iloksi, käyn katsomassa "satukatua". He ovat puusta valmistaneet eri satujen hahmoja kadun varteen.
kadewe
sunnuntaina, 21. marraskuuta 2010 klo 17:50
Hyvää sunnuntai-iltaa kaikille! Huomisaamuna on sitten vaakakäynti, kaksi viikkoa on mennyt puntaroimatta ja ruokia merkkaamatta. Olin ensin reissussa ja sitten oli iso juhla, jossa piti olla mukana. Olen oppinut syömään kevyesti, mutta kaloreita on tullut juomista, yleensä en käytä alkoholia juuri lainkaan. Kuntosalin vaa´an perusteella huomenna voi odottaa varsin iloinen yllätys, elleivät tämän päivän Raxissa syömiset sitten kostaudu.
Täälläkin on lumista ja pimeää, pakkasta lähes 10 astetta. Mikäs sen mukavampaa kuin olla jossain auringossa tähän aikaan vuodesta - toisaalta kyllä tälläkin ajalla viehätyksensä on. Kaupoissa soi joulumusiikki, ja kohtahan joulu jo on.
Hain erästä työpaikkaa, ensi viikolla olisi haastattelu. Ei sillä, etten viihtyisi entisessä, mutta lisähaasteita ja uralla etenemistä olisi uuden paikan tiimoilta tiedossa. Tosin en pidä mitenkään realistisena paikan saamista, mutta saanpahan haastattelukokemusta. Paikka tietäisi myös muuttoa, mutta lähelle synnyinpaikkakuntaani tuttujen ja sukulaisten luo. Jännittää kyllä.
kadewe
maanantaina, 22. marraskuuta 2010 klo 10:47
Paino oli tullut alaspäin kahdessa viikossa 1,5 kg. Tarkalleen vaaka näytti 89,4 kg, mutta pyöristin sen 89 kg:aan tickerissä. Hyvä näin. Ehkä jumi alkaa nyt purkautua kun en neuroottisesti vahdi joka suupalaa ja sitten puntaria.
Kovasti on ristiriitaiset tunteet työpaikan haussa. En ole ehtinyt kertoa asiasta vielä omalle esimiehellenikään, lähipiiri tietää ja pari kollegaa, joista toinen toimii sijaisenani lomieni aikana. Jos saan paikan, otan sen vastaan (edellyttäen että saan alkuun virkavapaata). Aluksi varmaan majoittuisin työpaikkakunnalle tilapäisesti ja kävisin "kotona" viikonloput. On kuitenkin mahdollista, että paikkaan on talon sisältä hakijoita ja ehkä minua pätevämpiäkin, katsotaan, viisi hakijaa on ollut.
saksalainen
maanantaina, 22. marraskuuta 2010 klo 11:53
Uuden työpaikan etsiminen on kivaa, mutta myös hermostuttavaa, kun ei tiedä, miten siellä loppujen lopuksi onnistuu. Onnea yritykseen, kadewe.
Mistä te löydätte ruokia merkatessa rasvaiset juustot? Pistelin juuri nälkääni 70% briejuustoa, kun rasvoja oli vielä liian vähän. Aamupalani oli liian köykäinen ja lounasta odotellessa tuli nälkä.
lettu55
vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan
tiistaina, 23. marraskuuta 2010 klo 15:24
hei, katsoitteko eilen telkasta Prismasta "laihduttamisen lyhyt oppimäärä"?
Sen voi katsoa ylen areenalta:
http://areena.yle.fi/video/1467446
.
Maitotuotteiden käyttö ja pienetkin muutokse elämässä pitkällä aikajänteellä tehoavat.
siniliini
tiistaina, 23. marraskuuta 2010 klo 20:46
Kiitos Lettu55 nettiosoitteesta. katsoin ja olipa hyvä ohjelma! Aamulla siis proteiinia, keittoja paljon ja maidon kanssa (vähärasvaisia maitotuotteita) liikuntaa--> pienikin muutos auttaa. Tällai sit eteenpäin.
saksalainen
keskiviikkona, 24. marraskuuta 2010 klo 15:48
Paino on pudonnut, vaikka karppaus ei sujukkaan ihan mallilleen.
2kg on kesästä pois. Jouluun on matkaa enää kuukausi ja 3 kg haluaisin vielä pois.
meillä satoi eilen illalla rakeita, luntakin on luvattu, lämpötila +4°C.
karmale
keskiviikkona, 24. marraskuuta 2010 klo 17:29
Meillä ei ollutkaan niin paha keli kuin se työpaikan ikkunasta katsottuna vaikutti. neljäkymmentä kilsaa on työmatka ja täällä vaan tuulee, lumesta ei tietoakaan. hmmmm.
Mukavaa iltaa kaikille
Piti vielä tulla korjailemaan, että lunta kyllä on, mutta mitään lumimyräkkää ei tänne saakka tullut.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
171
172
173
174
175