Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
170
171
172
173
174
175
176
...
307
308
309
310
>
japena
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 12:43
Heipsan
Meillä lunta ainakin 5-7 senttiä
Kolaamassa kävin jo hiukan ovien edustoja
Kun mies tulee töistä niin sitten mennään yhdessä tekemään loput eli suurin osa
Aamupäivän siivoskelin kun en osaa reissuun lähteä sotkuisesta talosta
Ja kun tulee kotimieskin niin vielä vähemmän kehtaa
Vaaka lupaili vähän pudotuksia, mutta voi olla että nuo lumityöt sitten taas kerää nestettä, mutta kävinpä tänään vähän nautiskelemassa puntarilla
Mukavaa lumista päivää
Aniada
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 13:08
Vaikka en tällaisesta kovasta lumimyräkästä yhtään tykkää, täytyy sanoa, että valoisuutta se on tähän päivään kyllä tuonut. Lumisade alkoi eilen illalla ja jatkuu yhä, ennusteen mukaan iltaan asti. Meillä meren lähettyvillä se on sellaista rännän sekaista, mutta maa on kyllä ihan valkoisenaan. Parvekkeeni on ilman lasitusta, joten siellä on jo "talven tuntua". Huh huh, hivenen mielessä on ajatus lauantain lentoilmasta, eipä tunnu kivalta...
Kaikille valoisaa ja pirteää päivää
lettu55
vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 18:25
Ajoin 50km lumituiskussa. En ole eläissäni ajanut niin tiheässä myräkässä, en ollut kaiken aikaa varmaa, missä tie menee. Onneksi vihdoin kotona, tuli takassa ja kohta kuntopyöräilen.
7kiloa mennyttä. Kyllä tämä kannattaa, sillä on tosi ihanaa, kun vaatteet alkaa mahtua. Hyvät systersit, vaikka tämä pudotus ei ole aina mukavaa, niin kyllä kannattaa!
nyt hitaasti vielä omaan painoon asti ja siinä pysyminen olisi tavoitteena.
jännä, kun välillä tulee tunne, että ne läskit ovat jotenkin turvallisia ja se muutos vähän outoa.
juupas_eipäs
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 18:41
"jännä, kun välillä tulee tunne, että ne läskit ovat jotenkin turvallisia ja se muutos vähän outoa."
Niin, aatelkaas, minkä suojamuurin läski antaa
, heh....
Niinhän se on, SIT KUN se läski lähtee (sinulla lettu55, oikein mukavasti lähtenyt) niin sit pitää alkaa kiinnittää muutenkin huomiota ulkonäköönsä elikkäs lopettaa TELTTAPUKEUTUMINEN ym. ym.
Ihan surutyötä täällä teen tuon sun kommentin johdosta. Minullakin tuo 10 kg tavoitteena ja olen 55 kuten sinäkin, paitsi että alkupaino vähän enemmän kuin sinulla,
.. onpas päässy hassusti käymään... Tsemppiä sinulle lettu ja kaikki muut täällä
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 20:31
Suututtaa kamalasti!
Olin koko päivän Freiburgissa, aamun ostoksilla ja sitten kello 13 sairaalassa. Lääkäri ei tullut, odotin ravinnotta(kello 8.00 saakka) kello 14.40 asti ja sitten lähdin. Liekkö tullut sittenkään! Kyselin puolen tunnin välein, joka kerta sama vastaus, lääkäri on tulossa. Minulla olisi ollut iltavuoro, mutta onneksi sain sen pois. Mutta pari muuta asiaa jäi hoitamatta. Ja tietysti se tutkimus tekemättä. Saa nähdä, tuleeko lasku perässä.
Soitan huomenna omalle lääkärille. Söin koko illan tietysti kuin hevonen, päätä särki ja vapisin nälissäni kotiin ajaessa, matkaa vajaa 50km.
tynnä
Tietä käyden on tien vanki, vapaa on vain umpihanki
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 20:53
saksalainen
Myötätuntoisena mukana. Voin kuvitella miltä susta on tuntunut, varsinkaan jos ei ole mitään järkevää selitystä myöhästymiselle.
Joskus tuntuu, ettei sen odottavan asiakkaan aika ole ollenkaan niin tärkeää kuin odotuttajan. Täällä Suomessa varsinkin poliklinikkojen jonotukset kestää monia tunteja, mutta jos on selkeä aika, niin kyllä sen pitäisi stemmata tai selityksen olla hyvä. jaksamisia
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 22:34
Parkkimittarissakin oli aika juuri umpeutunut, joten oli jo kiire autolle. Ja olin maksanut jopa tunnin enemmän kuin hoitaja oli puhelimessa suositellut. Hän sanoi, että kerkeän ihan hyvin vielä iltatöihin kello 15. Minulla oli ajomatkaakin yli puoli tuntia.
Aniada
perjantaina, 19. marraskuuta 2010 klo 10:02
Kiitos
rimppu
matkatoivotuksesta! Jääkaapin sulatus on just meneillään, airport-taxin jo tilasin. Pientä siivousta kotona ja sitten vain itsensä huoltaminen.
Pientä ovat matkavalmisteluni
japenaan
verrattuna, kaikki se pakkaaminen ja valmistelu koko isolle sakille, siinä on paljon mietittävää ja muistettavaa. Hyvää matkaa japena!
Käyn silloin tällöin täällä moikkaamassa ja kuulumisia lukemassa. Aika tosin menee niin nopeasti, että kohtahan sieltä jo takaisin tullaan.
Vointeja ja pirteää mieltä
tynnä
Tietä käyden on tien vanki, vapaa on vain umpihanki
perjantaina, 19. marraskuuta 2010 klo 11:11
Aniada ja japena
Hyvää ja turvallista matkaa teille
Itse lähden tänään Lapinniemeen viikoksi äitini ja 3 vuotiaan kanssa
Yritän päästä siellä päivittäin koneelle ainakin merkkaamaan ruuat ylös.
Kolme vuotiaan ehdoilla mennään ja silloinhan kaikki on säännöllistä, ruokailu, päiväunet ja ulkoilu. Äitini tulee onneksi mukaan ja on pientä toivetta päästä myös isoon altaaseen jumppaamaan jalkoja, isomummi voi vahtia vilperttiä. Teemme itse ruuat, joten ei minulla pitäisi hätää olla noiden kaloreiden kanssa
japena
perjantaina, 19. marraskuuta 2010 klo 15:09
Kiitokset kaikille matkatoivotuksista
Tavarat on kasattu, mutta vielä pakkaamatta
No puoli työtä jo tehty
Oikein mukavaa viikkoa kaikille
Sivu:
<
1
2
3
4