Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
169
170
171
172
173
174
175
...
307
308
309
310
>
lettu55
vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan
tiistaina, 16. marraskuuta 2010 klo 21:31
Hyvä muistutus, minähän otin kalanmaksaöljyä viime syksynä. Kokeilempa sitä. kiitos huolenpidosta.
mari44
Parempi olla naurettava kuin lakata nauramasta.
keskiviikkona, 17. marraskuuta 2010 klo 09:15
Olen hengessä
Japenan
matkalle valmistautumisessa mukana.
On siinä pakattava paita poikineen, ennen kuin koko poppoon tarpeet on kasassa.
Joko matkakuume vaivaa nuorempia lähtijöitä?
Toivotan koko retkueelle jo tässä vaiheessa aurinkoista ja iloista matkaa.
Kuulemmehan sitten matkakertomuksia, kun olette palanneet.
kainunharmas
"Jokaiseen päivään on kätketty uusi mahdollisuus. Älä hukkaa sitä".
keskiviikkona, 17. marraskuuta 2010 klo 13:33
Minulla on rasvat siinä 40-50%, proteiinit vähän vähemmän. Hiilihydraatitkin on pysyneet pääsääntöisesti alle 100g:n.
Onnittelut myös minulta synttärisankereille,
Laura Davies ja Karmale
.
Itse olen teidän välistä, eli 56v. Minullakin on joskus vaikeuksia muistaa omaa ikääni
. Muistelen sitä sitten yleensä lasten kautta. Poika syntyi , kun olin täyttänyt 30v ja nuorin tyttö on sitten 10 vuotta nuorempi. Heidän ikänsä yleensä muistan ja lisäilen sitten niihin sopivia kymmeniä.
Japenalle
mukavaa matkaa.
karmale
keskiviikkona, 17. marraskuuta 2010 klo 13:37
Kiitos onnitteluista
saksalainen
ja
kainunharmas
Eipä sitä paljoa tuu tuota ikää mietittyä, tuntee itsensä välillä nuoremmaksi kun täällä nuorten parissa työskentelee
Välillä taas kolotukset muistuttaa siitä oikeasta iästä
Oikein mukavaa päivää kaikille
riitta53
keskiviikkona, 17. marraskuuta 2010 klo 16:18
Tähän asti marraskuu on mennyt huomaamatta, mutta tänään on tosi pimeä päivä ja silmät särkevät väsymyksestä.
5 kynttilää takan reunuksella vähän virkistää?
Nyt tekis vain mieli olla, mutta kai tästä on lähdettävä jonnekin askaroimaan.
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
keskiviikkona, 17. marraskuuta 2010 klo 17:57
Iso annos suklaajäätelöä kermavaahdon kanssa kovertaa omaatuntoa, mutta hyvää se oli. Syksyn harmaa ja sumuinen päivä panee etsimään lohtua syömisestä.
Laura Davies
Asenne ratkaisee. Aina.
keskiviikkona, 17. marraskuuta 2010 klo 18:19
Kiitoksia
saksalainen
ja
kainunharmas
Koko päivä on mennyt miniän ja lapsenlasten kanssa. Miniän ja 7-kuisen tytöntyllerön kanssa meni 5 tuntia Itäkeskuksessa jouluostoksilla. Pääasiassa ostettiin lapsille vaatteita. Tarttui sieltä yksi pusero itsellenikin, vaikka olin päättänyt, ettei uusia vaatteita tipu ennenkuin vanhat jäävät suuriksi.
Tarkoitus oli vielä illalla lähteä miehen ja pojan kanssa sauvakävelylenkille, mutten nyt uskalla. Eka kerran olin polvileikkauksen jälkeen noin pitkän ajan yhtäjaksoisesti jalkojen päällä. Jalat ovat nyt väsyneet mutta ei ole särkyä. Taidan vihdoinkin olla tässä asiassa voiton puolella.
Ruokavalio kaipaa vielä remonttia. Huomasin, että olen useamman päivän syönyt reippaasti hiilihydraatteja (leipää). Rasva-pallero on herjannut liian vähäisestä rasvan määrästä. Täytyy mietiä noita syömisiä vähän uudelleen. Tiukaksi karppaajaksi minusta ei taida olla.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
keskiviikkona, 17. marraskuuta 2010 klo 19:04
Taidanpa laittaa tännekin tuon "ennakointiviestin", jonka laitoin 6-kymppistenkin ketjuun. Kuten varmaan viime vuodesta muistanette, vanhoja pitkiä viestiketjuja siivotaan. Näin tapahtunee tänäkin vuonna lähempänä vuodenvaihdetta tai heti sen jälkeen. Riippuu vähän siitä, miten emännät ehtii.
. Vanha ketju siis poistetaan ja uusi tuore samanniminen ketju tilalle. Syynä se, että usein vuodenvaihteen tuntumassa Kiloklubiin on melkoinen uusien käyttäjien vyöry ja tällöin uusien käyttäjien on paljon mukavampi tulla mukaan, kun pohjalla ei ole hirvittävän pitkiä viestiketjuja.
Lisäksi foorumi pysyy paljon helpommin luettavana, kun välillä vähän tehdään siivouksia.
Kuten toisessakin ketjussa totesin, voi tämän ketjun kirjoittajat itsekin aloittaa uuden ketjun. Huikkaus vain emännille vanhan ketjun poistosta ja sitten voi aloittaa uuden. Huikkaus voi tapahtua joko yv:llä tai sitten ihan täällä ketjussa. Näin 50-ketjuun "kuuluvana" yleensä luen itsekin tätä ketjua, joten luultavasti huomaan sellaisen viestin ihan tästä ketjustakin.
Laura Davies
Asenne ratkaisee. Aina.
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 09:46
Hei
rimppu
Sinun" tunnarisi" Eteenpäin, sano mummo lumessa on meillä Vantaalla nyt todellisuutta. Lunta on yöllä tullut reippaasti ja lisää tulee koko ajan. Tämä mummo lähtee nyt lumitöihin. Toivottavasti pääsee eteenpäin.
tynnä
Tietä käyden on tien vanki, vapaa on vain umpihanki
torstaina, 18. marraskuuta 2010 klo 11:53
Olin aamupäivän töissä, vein ruokapaketteja vanhuksille. Jokaikiseen huusholliin sai rämpiä lumessa. Nyt sukat ja kengät vaihtoon
ja kuumaa juotavaa. Täällä Satakunnassa ripottelee enää hiljalleen. Mutta kaunishan tuo luonto nyt on
Sivu:
<
1
2
3
4
...
169
170
171
172
173