Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
149
150
151
152
153
154
155
...
307
308
309
310
>
Laura Davies
Asenne ratkaisee. Aina.
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 16:01
Tervetuloa
kadewe
vaan minunkin puolestani. Aina mahtuu mukaan.
riitta53
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 16:04
Koetin minäkin sitten tänään vähentää hiilareita. On tosi tiukka tuo 70 g Rimppu! Proteiineja ei voi syödä ylettömästi, koska niistä voi saada kihdin.
Sain viimein pallot vihreiksi, mutta kcal jäivät 1000 ja hiilarit meni kuitenkin 111 g:aan. Kuitujen vuoksi piti lisätä 3 isoa porkkanaa ja niissähän niitä hiilareita oli!
Saishan ne kalorit rasvaa syömällä ylös, pähkinät maistuisivatkin, mutta niissäkin on hiilihydraatteja!
Olen vähän laiska, enkä jaksa paneutua ortopedi Heikkilän oppeihin täydestä. sydämestäni
Ja niinhän sitä usein sanotaan, ettei ikä ole vuosia vaan mielentila!
"nikki"
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 16:24
Tänne vaan Kawede. Itse en ole kova kirjoittelemaan, mutta joka välissä täytyy käydä tarkastelemassa, mitä muille viiskymppisille kuuluu.
kadewe
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 16:33
Kiitoksia kovasti nopeista tervetulotoivotuksista! Laitoin itsestäni esittelyn
tänne
, joten en aio sitä enää toistaa. Mutta yritän muuten kirjoitella silloin tällöin, niin hyvältä tämä porukka tuntuu.
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 20:02
Miten sinä
Rimppu
pärjäät tuolla ruokamäärällä?
minulla olisi kiljuva nälkä!
Olen syönyt juuri kolme palaa leipää, ison kasan coctailtomaatteja ja ison kulhon salaattia. Juustoa ja siivu makkaraa lisäksi. Eli ihan liikaa!
« Muokattu viimeksi: torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 20:09 muokkaaja: saksalainen »
saksalainen
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 20:12
Luuston kuvaus eilen: 75-100% luustosta jäljellä, selkä huonoin. Pitää lisätä kalsium+D-vit. ruokavalioon. Lonkat Ok.
Kokonaisolesteroli yli 8, hyväkolesteroli korkea ja huono myös. Lääkitystä ei aloiteta.
Kilpirauhanen Ok, sisäelinten ultrakin tehtiin aamulla, sekin OK. Nyt on kyllä tutkittu hyvin! Kiitin kovasti lääkäriä!
kadewe
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 21:11
Kiitos myös
rimpulle
. Minä en ole ikinä ollut maidosta huolissani, vaikka sitä rasvattomana juonkin. Sen sijaan leipä, pulla, keksit, makeiset jne. maistuivat pitkään liiankin hyvin. Sen rasvattoman maidon kera. Rasvaa tuli syötyä leivän päällä ja sitten herkuissa, mutta proteiini jäi varmasti hyvin vähiin, en juurikaan käyttänyt leikkeleitä. Alkuun täällä päiväkirjaa aloittaessani joka päivä tuli huomautus siitä, että on liian vähän rasvaa tai proteiinia, vaikka kalorit olivatkin täynnä ja yritin syödä terveellisesti.
Ei ihme, että yli 40 kiloa minusta on rasvaa.
Nykyään suunnittelen etukäteen. Käyn melkein joka arkipäivä töissä syömässä, koska meillä on terveellinen ruoka ja aina kasviksia ja salaatteja, joita ei jaksa kotona näpertää. Lounaan mukaan suunnittelen sitten iltasyömiset, mutta harva se ilta on pitänyt tonnikalaa/rahkaa/raejuustoa/pähkinöitä ottaa lisäkkeeksi. Leipää syön aamulla, en enää sen jälkeen. Ja hedelmiä yritän myös syödä.
Olen aikoinaan kituuttanut Painonvartijoissa, joista on rasvakammo jäänyt. Periaatteessa voisi siirtyä muuhunkin maitoon kuin rasvattomaan. Ainakaan maha ei ole niin turvoksissa enää kun noita hiilareita edes vähän on tarkkaillut.
Muokkailin kun piti ihmetellä tuota tickerin laittoa; ei mennyt ihan tappiin eka kerralla.
« Muokattu viimeksi: torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 21:54 muokkaaja: kadewe »
japena
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 23:43
Iltaa
Ajattelin minäkin tänne kirjoitella
Olen jo jonkin aikaa seurannut teitä
Olen kesällä 50v täyttänyt suurperheen äiti
Minulla 4 biologista lasta joista kaksi asuu kotona
Lisäksi perheessämme on 6 sijoitettua lasta
Joten vahvuus ruokapöydässä on kymmenen
Meiltä on lähtenyt maailmalle myös 2 sijoitettua joten siis lapsia onkin kaikenkaikkiaan 12
Ja lisäksi olen 4 kk poikavauvan mumma
Paino alkoi nousemaan jo nuorena aikuisena ja minulla on myös todettu Pco, joka myös osaltaan on syynä painon nousuun tai painon nousu syynä siihen
Tammikuussa -09 tuijotti puntarista luku 139,9 kg
Ja silloin päätin ettei seuraava kymmenluku saa tulla näytille
Kesäkuussa -09 kun tänne liityin paino oli 129 kg ja tällä hetkellä 112 kg
Hiljaa hyvä näyttää tulevan
Pituutta on 170cm, siis olen ihan liian lyhyt tuohon painoon
Välillä paino junnaa ja nouseekin muutaman kilon ja taas niitä saa pudottaa
Välillä niin turhauttaa
Perusterve olen onneksi ollut
Nyt vain vaihdevuodet pukkaa päälle ja sehän se on hyvä yhdistelmä murkkuikäisten muksujen kanssa
Lääkäri just määräsi jotain pillereitä, en vain ole vielä tutustunut josko ollenkaan edes haen niitä
Mietin
Nyt päätin liittyä perjantai punnitsijoihin, jospa siitä saisi uutta motivaatiota
Syksy ei oikein ole vuodenaikani ja olisi niin ihana kömpiä vällyjen alle ja vasta keväällä nousta
Mutta ei taida onnistua
Vaikka paino voisi sillä keinoin pudota
karmale
torstaina, 21. lokakuuta 2010 klo 23:53
Kiva
japena
että löysit tiesi tähänkin ketjuun
Erzakka
Mikään tuuli ei ole sopiva, ennen kuin tiedät mihin satamaan olet matkalla.
perjantaina, 22. lokakuuta 2010 klo 02:39
Tulen mäkin kuikistelemaan tänne, ihan tekstin kera..
Lukemassa olen koko ajan täällä käynyt, ja tännehän ikäni puolesta kuulunkin..
Täällä on kypsän naisellisen iän saavuttaneita ja niin monenlaisia juttuja sisältävää porukkaa, et kait mäkin tänne vielä mahdun..
Joskus vaan noita tickereitä seuraillessa tuntuu, että taidan olla liian iso tyttö tähän porukkaan
Mutta jokainen täällä kait painii kuitenkin myös omassa sarjassaan, vaikka yhteisesti näistä jutuista pulistaankin..
Sivu:
<
1
2
3
4
...
149
150
151
152
153