Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yli 50-vuotiaat laihduttajat
Sivu:
1
2
3
4
...
328
329
330
331
>
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 18:21
Vanha ketju
paisui jo pitkäksi. Aloitetaan siis uudet jutut tai jatketaan vanhoja uudessa ketjussa.
Alkuvuoden pulinat olivat ketjussa jo niin pitkällä, joten en ruvennut niitä enää siirtämään tähän ketjuun. Ovat kuitenkin luettavissa tuon linkin takana.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 18:24 muokkaaja: Sohvi »
Pullero
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 19:39
No ei kun sitten alkamaan uutta ketjua... siis vielä kerran KIITOKSET KANNUSTUKSESTA ja kaikkien niiden tämän päivän onnistumisien jälkeen tulee vielä yksi....
JEEEE.... 35 min Zumbaa.... JEEE .... 220 kcal.... HYVÄ MINÄ.
No huh, tulipa siinä vähän kannustusta itsellekin
. Mutta nyt on kyllä hyvä mieli.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 19:42
Nyt näyttää olevan hirveä Zumba-villitys menossa. Olin salilla ja siellä soi puhelin alvariinsa, kun ihmiset kyseli Zumbasta. Meikäläisen kroppa ei vielä taivu moiseen menoon, mutta kenties parin kolmenkymmenen kilon päästä. Hauskalta se ainakin näyttää ja vaikuttaa todella mukaansatempaavalta.
Pullero
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 19:53
Hih...
... eipä tuo minunkaan 98,5 kilon kroppa kovin notkeasti taivu, mutta liikettä se sai kuitenkin. Ja näin kotioloissa kun ei haittaa miltä näyttää, miehelläkin kun on porttikielto yläkertaan silloin kun minä Zumbaan
Enkä osaa kaikkia liikkeitäkään, mutta teen sinnepäin ja tavoitteena on kuitenkin liikkkua koko ajan. Aika menee tosi nopeasti, yhtäkkiä vain huomaa ettei kertakaikkiaan jaksa enää ja sit voikin lopettaa siltä kertaa.
Pullero
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 20:48
Tämmösestä osotteesta löytyy esittelyvideo
www.zumbafitness.fi
,enpä osaa sitä sen kummemmin kertoa. Video lupaa jopa 1000 kcal :n kulutusta tunnissa, mutta sellaseen kulutukseen varmaan pitää olla jo kohtalaisen hyvä kunto, että jaksaa hypätä. Minä tällä rapakunnollani jaksan sen 200-250 kcal:n verran. Tähän menee aikaa 30-45 min. Mutta kivaa on.
mamma0507
nokkela selviää sellaisestakin, mihin viisas ei edes joudu
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 21:37
Hei Pullero, kävin katsomassa ko.esittelyvideon . Nauru pääsi kun kuvittelin itseni lylleröimässä
Varmaan olisi tehokasta. Itse sentään taas pitkästä aikaa kävelin työmatkasta sen 45 min (kilometrejä ei varmaan tullu kovin monta, hiki tuli kun oli liikaa päällä. Olikin ihana ilma, aurinko oli laskemassa, pakkasta pari astetta eikä tuullut, kadutkin olivat ilman sohjoa tai irtolunta. Aikomus oli vielä kotona polkea kuntopyörää, mutta jalat jo alkoi epäillä kävellessä, onko bussilippu vanhentunut vai mikä on syynä moiseen rääkkiin!
Tein taas saman virheen , söin liikaa lounaalla, ei sitten jaksanut eikä riittänyt vajeetkaan muuta kuin pariin leipään töiden jälkeen. Eipä kyllä olisi muuta mahtunutkaan.. Jaksetaan jatkaa t. mamma0507
saksalainen
Joukossa tyhmyys tiivistyy, samoin kilot.
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 22:15
Eikö tuo Zumba ole tavallista diskotanssia, on annettu vain vetävä nimi.
Sekoitus latinalaisia askelia ja käsissä painot.
1000kcal kulutukseen en voi uskoa.
Meille ylipainoisille annetaan kaiken maailman porkkanoita houkutukseksi ja mikä noissa laihtuu, on yleensä meidän kukkaro.
Järki käteen ja suu suppuun.
Tervetuloa uudet ja vanhat uuteen ketjuun.
MahtavaPeräsin
Jos todella haluat, keksit keinot.- Jos et, keksit selitykset.
maanantaina, 4. tammikuuta 2010 klo 22:32
Nuhaista ilataa!
Kuumetta ei onneksi ole tullut, mutta kovin on vetämätön olo
Pallukat on vihreinä ja kaloreita reilusti alle suositusten. Siis jotain hyvää nuhassakin. Ei juurikaan ruokahalua. Suu ei maista mitään.
Auto saatiin kuntoon tänään, mutta peruin kuitenkin huomisen käynnin, kun olo on vetämätön. Viikon päästä on uusi aika.
Miniän kanssa just joulun aikaan puhuttiin tuosta zumbasta. Tultiin samanlaisiin johtopäätöksiin kuin saksalainenkin. Eli liikkumalla ja oikein syömällä laihtuu, oli se liikunta sitten zumbaa tai jotain muuta. Aerobic on keksitty, samoin pilates ym. Kaikki varmaan ihan tehokkaita ja vaihteeksi mukavia, mutta ei kai se zumba sen ihmeellisempi liikuntamuoto ole kuin muutkaan. Itse en voi mitään tuollaista edes kokeilla näiden leikkausten takia, joten kuntopyöräily saa riittää.
Muistanko nyt aivan väärin, vai oliko täällä Klubissa joskus ihan juttuakin siitä, että oikealla ruokavaliolla laihtuu paremmin kuin pelkällä liikunnan lisäämisellä. Siis että laihtua voi ilman liikunnan lisäämistäkin, mutta ei päinvastoin. Jostain olen tällaista lukenut, ihan asiantuntijan kirjoittamana.
Liikunnalla on kuitenkin niin paljon muita positiivisiä puolia, että sitä kannattaa harrastaa sen mitä sairaudet periksi antavat. Ja varmasti toimii tukena painonhallinnassakin.
Nyt Burana+Panadol kitusiin ja sänkyyn. Öitä!
Ansku57
periksi ei anneta vaikka mikä tulisi vastaan
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 09:35
Huomenta!
Mulla on heti uuden ketjun alkaisiksi kivaa kerrottavaa, nimittäin paino oli pudonnut viikossa 1,3 kg joten olen tyytyväinen. Siitä se lähtee taas putoamaan jos en sorru johonkin naposteluun ja olen nyt päättänyt etten sitä tee. Mies osti eilen aivan mun kiusaksi karkkipusseja kolme kappaletta olkkarin pöydälle kun kuvitteli että mä ratkean mutta enpä ratkennutkaan, häh häh. Ylihuomenna alotan kuntosaliharjottelun tossa uimahallin seniorisalilla ja ens viikolla aletaan mun vuokraemännän kanssa yhteinen taival siellä käymisessä. Uimaan en vielä mene kun tää nuha on päällä mutta kuntosalilla voin käydä kun kotiin on lyhyt matka niin voin sitten täällä kotona käydä suihkussa. Uimahalli nimittäin on tien toisella puolella.
Tänään tulee taas kävelyä, kun alotan postista, siirryn siitä apteekkiin ja kylän läpi Lidliin ja käyn ennen apteekkia Ärrällä tekemässä kenon ja sitten Lidlistä kotiin. Eilen olin aivan puhki siitä kävelystä. Tänään olisi taas lumityöt tossa pihalla joten siitäkin tulee kivasti liikuntaa, tosin piha ei kauhean iso ole mutta parempi vähän kuin ei mitään.
Yritän taas palailla huomenna kertoilemaan juttuja. En nyt merkkaile tuonne liikunta- sen paremmin kuin ruokaosioonkaan mitään, vihkoon laitan ylös liikunnat että jotenkin pysyn kärryllä kun ei aina välttämättä ehdi tai pysty tulemaan koneelle kun meillä äskenkin tökki noi yhteydet vähän aikaa. Yritän nyt syödä ilman merkkailuja ja nyt se on näköjään onnistunut koska paino putosi, tästä on hyvä jatkaa painon osalta alaspäin ja muuten ylöspäin. Palaillaan!
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/weRXwZF/weight.png[/image]
saksalainen
Joukossa tyhmyys tiivistyy, samoin kilot.
tiistaina, 5. tammikuuta 2010 klo 10:45
Minulla on uusi kauppa 2km päässä, ajattelin käydä aamulenkillä (=Zumpailla) siellä. Poika haluaa muroja. Minulla olisi ollut tänään aamuvuoro, mutta yksi hoitaja tarvitsi illan vapaaksi, kun hän menee toiseen klinikkaan sen perään yövuoroon. Teen siis illan, mutta lyhyempänä, koska illalla on teatteriin meno. Yksi kolleega (hän ei voinut tehdä koko iltaa) tulee päästämään kello 18 kotiin. Oli melkoinen järjestely eilen tämän illan vuoron takia.
No nyt reppu selkään ja menoksi. Pakkasta -5°C. Aurinko paistaa, eikä ole lunta.
Sivu:
1
2
3
4
...
328
329
330
331
>
Sivun alkuun