Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Viimeinen haaste
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Viimeinen haaste
P.H.E
maanantaina, 27. kesäkuuta 2011 klo 22:31
Tämän viestin tavoite on selvittää paininko ylhäisessä yksinäisyydessä ongelmani kanssa. Ja jos joku on selvinnyt tällaisesta tilanteesta, luen kokemuksia mielelläni.
Olen saavuttanut sen minkä olen halunnut. Olen laihtunut kiloja, kadottanut senttejä. Kokeillut elämää ilman rasvaa myös elämää ilman hiilihydraatteja. Oppinut juoksemaan, kasvattanut lihakset. Kaventanut vyötäröä, pienentänyt persusta. Palkannut useita mentoreja, kollannut saleja- ja lajeja. Olen laskenut kaloreita, ollut koukussa sykemittareiden palkintopokaaleihin ( naurettavaa, kuten'' tamagochi aikaan'' )
Olen siis onnistunut. Vaan enpä kuitenkaan...
Minulla on jotain pahasti vialla omassa ajattelumaailmassani. Ajattelen laihduttamista ja kehonmuokkausta koko ajan. Treeni ja tulokset, nekin pyörivät mielessä. Kalorivaje? 2,5 tunnin kävelylenkin vaikutus juoksukuntoon, kyykkymaksimin nosto, ja paljonko se lantio nyt on ( vastaus:liikaa). KOKO AJAN!
Ja tätä on jatkunut siitä lähtien kun seitsemän vuotiaana juoksin taloa ympäri tavoitteenani laihtua. Nyt olen 23.
Olen yrittänyt ''unohtaa laihdutuksen''. Miksi ylipäätänsä pitäisi ajatella jotain, joka tulee jo ''selkäytimestä''? Eihän kukaan ajattele kuinka kävellään, sehän vain sekoittaisi rytmin... Joskus lukiossa löin jopa vetoa siitä, että en mainitse mitään laihdutukseen liittyvää sanaa esimerkiksi viikkoon. Hävisin kaikki vedot ensimmäisenä päivänä.
Kävin jopa puhumassa ammattilaiselle. Omat sanat ovat kuitenkin niin vahvat vakuuttamaan että homma on hallussa, joten lopetin kahteen kertaan. Olen pohjimmiltani sitä mieltä, että muutoksen on tultava minusta koko voimallaan.
Laihduttaminen on osa persoonaani, niin surullista kuin se on. Senpä takia tämä on vaikeaa, ja epäonnistun.
Mutta nyt kysyn, onko kukaan samanlaisessa tilanteessa?
Muut asiat ovat kohdillaan elämässä. Tämä ajattelutavan muuttaminen todella on se suurin haaste mitä on.
¨Tiinuli
lauantaina, 2. heinäkuuta 2011 klo 11:28
Koeta keksiä jotain muuta tekemistä joka vie ajatukset pois laihduttamisesta.
Mua se ainakin auttaa. Mullakin laihdutuksen aikana pyöri paino ja kaikki laihdutukseen liittyvä mielessä kokoajan. Nyt ei pyöri mielessä laihdutus, vaan painonhallinta. Mietin kokoajan mitä kaikkea pitäisi tehdä että en enää liho entisiin mittoihin. Yksi epäonnistuminen riitti mulle. Tällä kertaa mä aion onnistua.
Mut tosiaan koeta keksiä jotain tekemistä jos haluat muutakin ajateltavaa kuin laihdutus jne.
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 2. heinäkuuta 2011 klo 11:30 muokkaaja: ¨Tiinuli »
Christies
Laihdutusfilosofiani: "Kaikkea kohtuudella, ja ilman otsaryppyjä"
lauantaina, 2. heinäkuuta 2011 klo 12:00
Hei! En tiedä oletko lukenut tämän jo, mutta laitan nyt tähänkin
http://yle.fi/akuutti/arkisto2002/261102_e.htm
Näetkö mitään yhteneväisyyttä? Et maininnut miten tuo ruokailu on osana tätä jatkuvaa laihduttamista, mutta minä tarkoitan yhteneväisyydellä sitä että jatkuvan ruoan tarkkailun sijaan, on tuosta laihdutuksesta tullut osa identiteettiäsi. Kovasti sinulle voimia!
« Muokattu viimeksi: lauantaina, 2. heinäkuuta 2011 klo 12:03 muokkaaja: Christies »
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 07:32
Arjen pulinat
»
Purnaus ja purkaus
tänään