Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Alle 120 kiloon pyrkivät
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Alle 120 kiloon pyrkivät
Sivu:
<
1
2
3
4
...
90
91
92
93
94
95
96
...
159
160
161
162
>
Tähti1
Anything is possible, nothing is easy.
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 06:48
Jee, 1,2kg lähtenyt viikossa...apuna siihen on ollut zumba jota taas pääsin harrastamaan flunssasta parannuttuani. Kyllä vilkasin kahteen kertaan vaakaa aamulla ja kokeilin vielä uudestaankin punnita, kyllä vaan, tottahan tuo näytti olevan.
Ens viikolla olisi tarkoitus mennä kahteen jumppaan ja vesijumppaan...tai siitä vesijumpasta en vielä ole ihan varma...saas nyt kattoo.
Iloista sunnuntaita kaikille.
Tytsi80
Just believe in yourself!
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 09:48
Mahtavaa Tähti1!
Mulla tuli "vain" 700 g alaspäin paino tämän viikon punnituksessa perjantaina
. Mutta mulla ei ollut tuossa oikeastaan liikuntaa vielä otettuna mukaan ollenkaan. Punnitusta edellisenä päivänä kävin uimassa. Toivottavasti ensi viikolla päästään vähintään samoihin lukuin.
Eilen jäi kalorit vähän liian alhaiseksi, jopa elle 1000 kcal. Töissä ei oikein ehtinyt syömään ja illaksi oli liikaa kaloreita syötävänä, että ei vaan kertakaikkiaan saanut enempää ahdettua ruokaa suuhun. Ja jos mä syön illalla juuri ennen nukkumaan menoa hirveesti, niin mä en saa yöllä nukuttua.
Rentouttavaa sunnuntaita!
hiiva69
sunnuntaina, 12. syyskuuta 2010 klo 19:15
Moi,
minä olen juhlinut viikonlopun ja ollut miehen kanssa reissussa, joten vaaka jäi väliin aamulla... eikä varmasti ole laskenut numerot.
noista kengistä kysyttiin, minä olen saanut parhaat poponi urheiluliikkeistä,minullakin on leveä lesti ja siellä on nykyään tosi erilaisia kenkiä, hinta on aika kova, mutta niin on kova käyttökin kun mun kilot lepää niiden päällä
mäkin teen osittain seisomatyötä, työkenkinä pidä sandaaleja joissa on noin 3-5 cm pohja, Think merkkiset sain viimeksi tarjouksesta, ovat hyvät ja tuo pohjan korkeus auttaa, ettei mun jalka väsy niin nopesti, rokseja kokeilin, mutta ei sopinut yhtään.
Mun isoin ongelma jalkojen kanssa on sukat, kun tuppaa turvottamaan aina loppupäivästä, ei pahasti, mutta kuitenkin.
Tsemmpiä kaikkia!
hiiva
Ompukkanen
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 09:43
Moikka!
Uusi viikko edessä taas, viikon olen nyt kirjaillut syömiset ylös... Suositeltu kalorivaje toteutui neljänä päivänä ja muina päivinä tuli kaloreita peruskulutuksen verran... tuloksena -1,2 kg... sinänsä tietty hyvin, mutta mulla saattaa paino kyllä vaihdella tuon verran ilman laihtumistakin. Mutta nyt uudella innolla uuteen viikkoon, Lontoon tuliaissuklaat on syöty, eivät ole siis enää huutamassa mun nimeä tuolla kaapissa... yleensä en ole makean perään, mutta Lindthin nougatsuklaa oli syntisen hyvää
Miah83, mä olen myös siellä kaksplussan ryhmässä, mutta se tuntui hiipuvan alkuinnostuksen jälkeen... pitäisikö vinkata sieltä muitakin tänne...
Kengistä ollut puhetta. Minulla myös vaikeeta löytää hyviä kenkiä. Jos ne sovittaessa tuntuukin hyvältä, niin vähän aikaa kun niitä pitää, niin johan alkaa johonkin sattua. Englannista Evansilta löysin kolmet hyvät ja kivan näköisetkin kengät, ovat leveää lestiä. Ensimmäistä kertaa elämässä kokeilin kenkää, joka Suomessa olisi mun kokoa, mutta tuolla se putosi jalasta... kyseessä oli vähän bootsien näköiset nilkkurit, kivat farkkujen kanssa. Mun oli pakko ostaa sieltä kengät senkin takia, kun kotoa lähtiessä ajatelin, että en ota turhaa painoa matkalaukkuun ja mulla ei ollut yksiäkään varakenkiä mukana... Jalkaani laitoin parhaat kengät mitä mulla on, mutta kahden päivän jälkeen ne ei enää tuntunutkaan hyviltä... käveltyä tuli koko päivä kuitenkin. Joku mainitsikin Elloksen, sieltä tilasin kivat talvikengät, tulee puoleen sääreen, on pieni korko ja solkea.... tuntui hyviltä jalkaan (siis ainakin vielä).
Tää laihdutus ei tunnu aina ihan helpolta, kun yritän olla vhh:lla ja joskus on vaikea keksiä esim aamupalaa.... se kananmuna/pekoniyhdistelmä ei oikein tähän kaavaan sovi, tai tulee kalorit hyvin pian täyteen
[/url]
Kirnauskis
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 15:16
Täällä viikko lähti hyvin , noin kolme kiloa alas vaikka viikonloppu meni ihan käsille. Jäätelöä, muuta makeaa ja sitten eilen vielä KFC lounaaks ja Colaa. Uus päivä tänään ja Aquagym alkaa, ei tarvitse haaveilla tällä viikolla että paino tippuis, mutta ehkä sitä loppuviikosta uskaltais mittanauhaa käytellä
ruttuinen
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 15:38
Hienosti olette painoa saaneet pois! Täällä yksi joka on kolme päivää vetänyt herkkuja ja saanut painoa lisää 3kg
Onneksi siitä osa toivottavasti on turvotuksia. Nyt uudella tsempillä eteenpäin!
Kirnauskis
maanantaina, 13. syyskuuta 2010 klo 18:03
Ruttuinen,
ei se noin äkkiä muutu että kolmessa pv, luultavasti nestettä ym sellaista toi on
ja sitä paitti jos ei noin normaalisti syö paljon herkkuja, niin nekin saattaa pikkuisen ärsyttää vatsaa.. itse ainakin viikonlopun jäljiltä on maha niin turvoksissa ettei hyvää päivää
parempaa jatkoa sinne, menneet on menneitä ja ny on uus viikko,
Tonnikeiju76
Tavoitteena on 83 kg
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 08:38
Vaaka näytti aamulla 132,3 kg
Jippii!!!!!
Meillä käyttää todella moni terveydenhuollon ammattilainen töissä tukisukkia. Mietin itsekin niitä...tällä hetkellä käytössä tavalliset sukat ja eccon työkengät.
Harva kenkähän sopii kuin nakutettu jalkaan. Kengät tehdään saman muotin mukaan, harmi vaan, että jokaisen jalka on taas omanlaisensa. Eli hiertymiä tulee väkisinkin.
Nyt saunaan...olisi tänään luvassa hieman pidempi työpäivä. Sellaiset 12 tuntia
En taida päästä huomenna sängystä ylös ihan äkkiä...
-Hande-
Eivät ihmiset vuoriin kompastu vaan kiviin.
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 16:42
NO TERVE PIIIIITKÄSTÄ AIKAA
Ootte varmaa jo kokonaan unohtanut mut, kun viime kerrast on reilusti yli puoli vuotta aikaa
Eli lähtöpainoni oli 152kg (/186cm) syksyllä 2008, en vielä silloin jaksanut alkaa tosissaan laiduttamaan. 2009 vuoden alussa lähti 18kg painoa ja osa tuli takaisin, kun laiskuus iski, eli tämän hetkinen paino on 143.3kg.
Liityin paikallisen kuntoklubin jäseneksi alkuvuodesta ja kalliiksi on jäsen maksut tulleet, kun ei siellä ole käynyt. Nyt olisi tarkoitus taas aktivoitua, huomenna menenkin salille tai uimaan, en ole viel päättänyt.
Suunnitelmissa on aloittaa vesijuoksukin, kun normaali lenkkeily ja hölkkäily näillä kiloilla ei ole niin mukavaa ja vaikka valitsisin kuinka hyvät kengät tahansa aina saan rakkuloita jalkapohjiin.
Ja jos syön niin kuin olen tänään jo etukäteen suunnitellut, saan
Kovasti tekisi herkkuja mieli, et saas nähä miten ämmän käy
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 16:45 muokkaaja: -Hande- »
minderi
eteenpäin sanoi mummo lumessa
keskiviikkona, 15. syyskuuta 2010 klo 00:14
hei Hande, olet täsmälleen samanpainoinen kuin minä
ja ompukkainen,,,saatko rahkaa alas, jos, niin voisit sekoittaa sitä sokerittomaan mehukeittoon ja ingmannin sokerittomaan vaniljjogurttiin, pikkasen vehnäleseitä päälle nii ei tuu heti nälkä, siis alle rkl
Sivu:
<
1
2
3
4
...
90
91
92
93
94