Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Vaa'an mukaan laihtunut ja paljon, itse en huomaa mitään!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vaa'an mukaan laihtunut ja paljon, itse en huomaa mitään!
Sivu:
1
2
>
Vesimeloni_ko
Pakomatka kakkostyypin diabeteksen uhkaavasta varjosta!
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 10:58
Tosiaan, olen pudottanut nyt 10 kg. Enkä saa siitä edes hyvää mieltä, kun ei laihtumistani huomaa mistää!
Vanhat kiristävän sukkikset kiristävät edelleen, vanhat vaatteet eivät lötkötä. Ei sitten mitään. Tuntuu ku huijaisin vain itseäni että olen muka laihtunut, vaikka kai tohon vaakaan on vain luotettava.
Kellää samanlaisia turhautumisia?
Nonnu76
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 11:05
Moi!
Samat fiilikset täälläkin... 8 kg tippunut, mutta ei sitä mistään huomaa muuta kun vaa'alla... Täytyy vaan sitkeesti jatkaa, niin kyllä sitä sitten rupee huomaamaan, kun vähän enemmän putoo! Se vaan on, että kun on sitä "ylimääräistä" reippaasti, niin ei se isohkokaan pudotus vielä näy.
Ollaan sitkeitä, kyllä se vielä näkyy! Tsemppiä!
päivihanne
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 11:20
Vesimeloni_ko, Nonnu76
Hei kaikille
Tänä aamuisen punnituksen mukaan painoa alas reilut -15 kg...virallinen puntaripäivä vasta maanantaina. Edelleen käytän samoja vaatteita..ehkä vyötärö on jo sopiva..ei kiristä niin.
Mutta muuten vaatteissa ei vielä näy. Se mistä tiedän pienentyneen on mieli...eilenkin tuntui kuin askel olisi keventynyt....vaikka tuota pudotusta vielä onkin ja paljon.
Minustakin on jännää, vaikka pudotusta jo onkin niin sitä ei vielä niin huomaa. Mutta varmaan sitten 100 kg paikkeilla.
Pudotuksemme on hienoa ja siitä kannattaa olla Ylpeitä
tsemppiä
päivihanne
22.10. 2010 145.6kg * 30.4.2012= -27.9 kg = 117.7 kg
tml84
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 11:56
Se voi tulla todella arvaamatta se hetki kun itse huomaa jotain. Mä en huomannut yhtään, että 6 kiloa oli tippunut. Ei tuntunut/näkynyt missään. En olisi huomannut, ellen olisi sattumalta vaa´alle eksynyt. Kun 10 kiloa oli pudonnut, niin sitten muistaakseni ostin uudet farkut. Ja sitä on joskus henkisesti vaikea päästä mukaan siihen, että oikeasti laihtuu. Mä laihduin tosi paljon ja vaikka olen ollut normaalipainoinen vasta n. puoli vuotta, niin vieläkin välillä pysähdyn peilin eteen, että miten mä nyt voin tuolta näyttää! Tai se kun olen vasta viime aikoina oppinut arvioimaan minkä kokoisiin vaatteisiin mahdun. En enää automaattisesti sovita liian isoja vaatteita. Vaikka itsensä joka päivä peilistä näkee, niin aina välillä tulee sellainen havahtuminen. Mulla siihen meni semmoinen 20 kiloa, ennen kuin ensimmäinen havahtuminen tuli. Että kyllä se sieltä vielä tulee! Missään nimessä ei kannata lannistua. Olkaa ylpeitä saavutuksistanne!
Vesimeloni_ko
Pakomatka kakkostyypin diabeteksen uhkaavasta varjosta!
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 15:40
Kiitos kaikille tsemppauksista, ja voimaa kohtalon tovereille!
Mustakin välillä tuntuu että askel on keventynyt, mies väittää että peppu pienentyny, mutta mä en usko kun edellee osa pikkareista tuntuu liian pienillle
Nyt vaa mietityttää, että kuinkas kirei vaattei mä oikeen oon käyttäny, ku 10kiloo myöhemmin ne ei vieläkää oo lähelläkä löysii. Toivottavasti en oo ollu ku makkarankuori!
Monet sanoo että huomaa laihtumisensa vyötärönympäryksestä, mutta mä oon hävittäny sen pirskutin mitan, enkä oikein edes tiedä mistä kohtaa mittaisin
Pape
Klubiemäntä
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 15:50
Osa asioista joista painonpudotus näkyy on sellaisia jotka voivat jäädä itseltä huomaamatta. Esimerkiksi minä sain eilen kuulla, että olen laihtunut kun kasvot näyttävät kapeammilta. Ennen vuodenvaihdetta paino pysyi pitkään, pitkään paikallaan. Muutama kilo on lähtenyt tammikuun alun jälkeen, se pitää paikkansa. Mutta tuota kasvojen kapenemista en ollut lainkaan huomannut, tai kiinnittänyt huomiota sellaiseen.
Kai se on niin, että kun omaa naamaansa joutuu katselemaan peilistä joka ikinen päivä useamman kerran, tuollaisia vähitellen tapahtuvia muutoksia ei vain huomaa.
Aloittajalle sanoisin, että senttejä voi kadota myös sellaisista paikoista jotka eivät heti näy vaatteissa. Näin käy silloin jos sentit lähtevät muualta kuin reisistä, vatsasta tai vyötäröltä. Noiden muutoksethan ovat niitä jotka useimmiten vaatteissa tuntuvat.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 15:54 muokkaaja: Pape »
¨Tiinuli
maanantaina, 19. syyskuuta 2011 klo 14:48
Mulla on taas niin että kun mä laihduin sen 13 kiloa, vain mä itse huomasin laihtuneeni. Muut ei huomannut mitään ennekuin mä kerroin että olin laihduttanut 13 kiloa. Sitten kaikki oli ihan ihmeissään tyyliin" täh!?siis 13 kiloa!"
'
keljutti kyllä aika paljon. Mä en tiiä oliko ne kiinnittänyt mitään huomiota siihen että olin lihonut joulukuussa 2010 ylipainon puolelle ja aloitin laihduttamaan tammikuussa 2011
Tai sit ne piti mua yhä lihavana vaikken mä enää mikään lihava oo. Eilenkin sovitin yksiä tuulipuvun housuja jotka oli koko 36 ja ne meni vaivatta jalkaan. Eli en mä enää lihava oo.
Ihme kun kukaan ei oo huomannu mun laihtumista paitsi vain mä itse ja omahoitaja mielenterveyspoliklinikalla.
Ginger S
maanantaina, 19. syyskuuta 2011 klo 15:15
Ehkä työkaverit ynnä muut tuttavat ei vaan tarkkaile toisiaan niin kovin. Minä ainakin oon melkoinen puusilmä; jos joku on vaikka raskaana niin huomaan sen vasta joskus 6kk kohdalla.
Jos työkaveri sanoo jostain toisesta kaverista, että "Oho, kylläpä Piia on laihtunut", niin sitten minäkin huomaan että kappas, niinpä onkin!
Ei kannata lannistua jos ympäristö ei reagoi ihan näin:
Moni voi silti itsekseen ajatella että näyttääpäs Piia hyvältä tai miettiä että onkohan se laihtunut, mutta ei kehtaa sanoa kun ei ole varma.
Tärkeintä, että itse tietää ja voi paremmin omassa kehossaan.
Tekstissä mainittu Piia on fiktiivinen henkilö. En oikeasti tunne ketään Piiaa.
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
maanantaina, 19. syyskuuta 2011 klo 15:20
Ja sekin vaikuttaa, että kuinka usein näkee muita ihmisiä. Työkavereita yleensä nähdään ainakin lähes joka päivä, joten heidän voi olla vaikea huomata eroa, varsinkin jos laihtuminen on hidasta (niin kuin minulla). Itse en ollut nähnyt yksiä koulukavereitani 5-6 kuukauteen (ei ollut samoja kursseja) ja nyt viikko sitten koulukaverit sanoivat etteivät meinanneet tunnistaa
Laihduin 10kg välillä 09/2010-04/2011 ja silloin ei kukaan sanonut mitään, mutta kun lähti vielä 6kg eikä noita kavereita nähnyt pitkään aikaan, niin jo alkoi kommenttia tulla.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
maanantaina, 19. syyskuuta 2011 klo 17:26
Nykyisten kamerakännyköiden aikana on helppo napsia itsestään kuvia. Kun itseään katselee kuvista, muutoksenkin huomaa paljon helpommin. Huomasin tuon, kun kerran ihan huvikseni nappasin kuvan naamastani ja kerran kuukausia myöhemmin vanha kuva osui kameran uumenista silmiini. Se kuva oli aivan erilainen kuin peilistä näkyvä. Heti nappasin sitten toisen vertailukuvan. Ja tosiaan muutoksen huomasi selvästi. Nyt mulla on myös muutama koko kuva napattu itsestäni. Kun joka päivä katselee itseään peilistä, muutosta ei niinkään huomaa, mutta muutos näkyy selvästi, kun on kuvia otettuna, joihin vertailla. Kannattaa kokeilla.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 07:32