Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Sinkut laihduttajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Sinkut laihduttajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37
38
39
40
...
77
78
79
80
>
Meriana
maanantaina, 6. syyskuuta 2010 klo 17:53
Mulle ainakin drinksut kelpaa ja nyyttärit on paras periaate. Toivottavasti tällä kertaa pääsisin itsekin mukaan... Koskaan ei löydy sellaista päivää mikä kaikille sopii. Ihan kiva olisi käydä jossain syömässä ensin vaikken Lahtea kauempaa tulekaan... Loka-marraskuussa mulla on jotain sovittuja juttuja mutta suurimmalta osin käy. Marraskuun lopussa on varmaan kaikilla jo pikkujouluja joten ehkä silloin ei kannata yrittääkään.
Lumivalkoinen
maanantaina, 6. syyskuuta 2010 klo 19:26
Kuka olikaan viimeksi se ihana ja taitava ihminen joka teki kalenterin johon sai merkitä viikonloput jotka itselle sopii?
Sellainen olisi toivelistalla. Mullakin on jotain menoja tiedossa mutta josko sinne laittaisi loka- ja marraskuun ja niistä sitten valitaan se lauantai joka useimmalle käy. Ja tietty Viltsulle jos hän taas bileet "emännöi"
bruth
”En ole lihava, olen täyteläinen!” -Niiskuneiti.
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 11:47
Hellouu!
Meitsi vois olla myös mielellään messissä, vaikken enää oikeen oo jaksanu tänne kirjoitella, enkä viime tapaamiseenkaan ehtinyt..
Mut siis jos kelpuutatte mukaan ja sopii kalenteriin ni I´m in!
Nyyttärikestit kuulostaa hyvälle! Ja vaik vois juomiakin tuoda drinkkejä varten, jollei ruokaa viitsi kuljettaa..
Vovo
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 13:15
Hei kaikille!
Täällä yksi sinkku laihduttaja lisää. Sinkkuna olen ollut reilun vuoden ja aivan kohta asunut yksin vuoden karvaisen kaverin kanssa. Välillä käynyt teidän turinoita lukemassa ja nyt tuntuu ajankohtaiselta liittyä mukaan. Jos olis taas paremmin aikaa pyöriä täällä, kun kesäloma on takana. Elämäntaparemontti alkoin kesäkuussa, kun vain kyllästyin siihen, etten ollut tyytyväinen itseeni.
Hippomus Maximus
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 13:24
Hei täähän alkaa kuulostaa hyvältä
Nyyttärit on ihania! Viime kerrasta taitaa ollakin jonkin verran aikaa..
Joo olen kans mukana. Mul on täs nyt aika kiireitä kun on noit messuja. Kalenteri näyttäis siltä et messut on joka toinen vkoloppu
En oo varma miten selviän, koska viime viikonloppuna oli Habitare ja jouduin jo sillon ottamaan hermolomaa (eli menemään meidän 6 neliön varastoon istumaan kun ihmiset ärsytti)
Ja olen muuten ottanut härkää sarvista ja edennyt entisen koulukaverini kanssa sen verran eteenpäin, että perjantaina näemme. Minulla loppui pinna kun en tiedä mikä tämä juttu on vai onko edes mitään juttua. Ja hän eilen jotain tekstaili että mitä suunnitelmia ja olenko vapaalla, mutteo kysynyt suoraa kuitenkaan! Niin sitten ajattelin tekstata takaisin että voit kutsua minut perjantaina mukaan, kun he ovat menossa jonnekin ulos. Joten nyt olen menossa perjantaina ulos kun kutsuin itse itseni mukaan
Olen siis virallisesti höykkäävä ja epätoivoinen nainen!
No mutta nyt ainakin selviää, että tapahtuuko jotain vai ei. Koska hän on ensi kertaa vapaalla sen jälkeen kun "tämä" on alkanut. Miten jokin on voinut alkaa kun mitään ei ole tapahtunut..?
Mutta nyt tässä on koko viikko aikaa suunnitella minun
hyökkäyssuunnitelmaa
Ajattelin siinä illalla soluttautua lähipiiriin ja keskiyön jälkeen hyökätä pahaa aavistamattoman uhrin kimppuun. Siinä vaiheessa uskoisin hänen reagointikykynsä olevan jo sen verran hitaampi, että lopputulos olisi minua miellyttävä
Mutta jos teillä on hyviä ohjeita perjantai iltaani varten niin let me know! Kaikki apu on tarpeen
Piikikäs
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 16:34
Minä voin tehdä kalenterin, mutta mistä mihin viikonloput merkkaan siihen vaihtoehdoiksi? Tosin kalenteri on kyllä niin helppo tehdä, että kuka tahansa, joka tätä foorumia osaa käyttää, osaa myös kalenterin tehdä
Lumivalkoinen
tiistaina, 7. syyskuuta 2010 klo 16:56
Hei Piikikäs, mä olen blondi näissä asioissa joten en ehkä osaisi
No mutta joo, Viltsu voisi määritellä hänelle sopivat viikonloput.
Mutta ei syyskuuta, mulle ei käy ja muutenkin tää kuukausi on jo lähes lusittu kun puoliväli on jo ensi viikolla
Viltsu84
keskiviikkona, 8. syyskuuta 2010 klo 14:17
Joo mäkin oon edelleen blondi sydämeltäni (ja aivoiltani) vaikka pari vuotta oon tässä brunettena viettänytkin.
Mutta joo, mulle kävisi siis lokakuussa kaikki muut viikonloput paitsi toinen (eli 8.10) ja marraskuussa näillä näkymin kaikki. Töitä kyllä etsin mutta yritän päästä sellasiin missä ois viikonloput vapaat.
Mä oon taas sinkkuillut urakalla mutta koska oon niin nyhvö etten uskalla ottaa ekana yhteyttä mieheen vaikka niin ois sovittu ni jäi yks mielenkiintoinen tyyppi sille tielleen. Ku mä aattelin että jos sitä oikeesti sitten kiinnostais niin se ottais kyllä yhteyttä ku sillä kuitenki mun numero on. Eikö niin? Ja sit ku tää mun kevätsäätö pyörii edelleen kuvioissa ni sekin vaikeuttaa kaikkea, kun mä oon edelleen sitä mieltä etten halua tekstailla monen kaa samaan aikaan. Ni huoh. HUOH! Miehet.
Ja Jonde, et sä oo epätoivonen etkä hyökkäävä! Kai sitä nyt saa tuttujen kaa lähteä iltaa viettämään.
Ja toi sun toimintasuunnitelma kuulostaa varsin järkevältä, keskiyö on parasta aikaa hyökätä.
Kerro sitten kuinka kävi.
Hippomus Maximus
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 09:09
Viltsu84: Itsekin aina yleensä jätän kaiken toiselle osapuolelle. Ja nyt tässä lukiokaveri säädössäkin en olisi uskaltanut olla rohkea, jollei hän olisi minulle ensin tekstaillut että miten on viikko lähtenyt käyntiin jne.
Mutta pitäisi olla kyllä rohkeampi! Ei tästä muuten mitään tule!
Olen muuten käynyt ostamassa uusia vaatteita syksyä varten. Ja mahdun Zaran M-kokoisiin housuihin (ei ole vuoteen mahtunut) ja siitä ilosta menin sitten niin sekaisin, että tuhlasin oikein urakalla.. Mutta nyt minun outfit on valittu perjantain kunniaksi. Casual chick on nyt se mihin pyrin. Ei mitään mekkoja tai liian tökeröä. Laitan paksut mustat sukkahousut, ruskea-ruudulliset shortsit (zarasta kokoa M!), joko kauluspaita tai rento valkoinen t-paita ja blazer, jossa kyynerpäissä mokkapaikat. Toivottavasti tämä english hunter tyyli puree myös Turussa
Luulen että tunnen oloni kotoisaksi ja rennoksi. Korkkarit tietysti laitan, koska olen maailman lyhkäsin nainen
Ainiin ja hiukset laitan silleen sopivasti laineille. Ei saa näyttää liian laitetulta. Enemmänkin söpöltä ja huolettomalta. Ja en laita silmälasejani, koska niitä ei pysty sulattamaan kukaan
Mutta onhan se hyvä, että olen keskiviikko iltana sovittanut vaatteet ja suunnitellut lookin. Ja kaiken perustana on se, että näytän houlettomalta ja ei suunniteltulta
Mitenköhän tämä vielä päättyy..? Luultavasti olen superhermostunut ja juon kaksi drinkkiä, joka tarkoittaa sitä, että olen aivan naamat
No ei! En murehdi ja ylianalysoi
taas
tätä juttua. Otan nyt asenteen, että olen rento ja cool ja kaikki menee hyvin.
Jos teillä on hyviä vinkkejä miten käyttäytyä coolisti ja rennosti niin ohjeita otetaan vastaan
Piikikäs
torstaina, 9. syyskuuta 2010 klo 14:44
No tässäpä tämä kalenterijuttu. Jokainen käy siis merkkaamassa ne päivät, jotka itselle sopii.
http://www.doodle.com/tq76gzqb28yv67vi
Sivu:
<
1
2
3
4
...
34
35
36
37