Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskauskiloja karistavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskauskiloja karistavat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23
24
25
26
...
39
40
41
42
>
Sannni
Liittymispäivä 20.5.2010
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 09:24
3kg viimesen raskauden kiloja jälellä!
vaikea_ihminen
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 10:41
Meillä on kohta 6kk ikäinen poika vauva <3 Itellä tuli raskausaikana jopa 20kg
mutta sairaalaan jäi 11kg ja ekan viikon aikana kotona hikoilin sen 3kg.. Harrastuksissa on sitte lähteny viel pari kiloo tosi hitaasti.. Nyt alotin viikko sitte täälä KK:ssa ja viikossa lähteny 2kg eli 2kg enää jälellä raskauskiloja
sitten tietysti ennen raskautta pääs kertymään lähes 5kg ylimääräistä joista ois kans ihan mukava päästä.. Oon kans ollu yks sellanen säästöliekillä eläjä, joten paino on tippunut hyvin hitaasti.. mutta jospa se nyt tästä rupee lähtee ku oon lisänny syömistä.. liikunta mulle on aina ollu sellane henkireikä, käyn vaunulenkeillä lähes päivittäin (keskimäärin noin 1h/pvä), sitte jumpissa ja kuntosalilla.. Nyt sitte syksyllä ilmottauduin myös kansalaisopiston vauvavoikkaan ja lähdetään vielä koko perheen voimin kokeilemaan vauvauintia.. Josko se tästä elämä helpottuu
Solchica
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 15:59
Mulla on itellä päälle 2,5v tyttö. Laitokselle mennessä tammikuun 2008 alussa paino oli 103kg. Tän aamun paino 99,1kg. Paino on tehnyt kaksi laskua näiden vuosien aikana, vaikka mitä olisin tehnyt. Ja laskut varmaan aika pitkälti johtuneet nesteistä. Tän kevään alin lukema oli 96,7kg ja nyt kesän jälkeen alimmillaan on käynyt 98,6kg:ssa. Tähän kevääseen saakka (eli tuon päälle 2v) paino on pysynyt täysin samoissa, kun laitokselle mennessä (josta lähteissä paino ei ollut menokiloja alhaisempi).
Vähän alle 20kg tuli raskaudessa painoa, ylimääräistä oli likimain saman verran olemassa jo ennen raskautta. Aika epätoivoselta alkaa tuntumaan, kun millään keinoilla ei meinaa paino lähteä laskuun!
Tsemppiä teille, joilla on hyvä draivi päällä ja paino laskussa!!
Astamyrsky
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 16:38
Tahtoisin jakaa kokemuksen kiemuroita =)
Haluan mahdollisimman paljon irti tästä kanavasta ja samassa veneessä olijoita kaveriksi.
[Tämä viesti oli uuden ketjun aloituksena, otsikolla "Uusia raskauskiloja karistavia?". Mieluummin kuitenkin herätellään taas toimintaan tätä entistä ketjua! – terv. klubiemäntä EK]
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 16:42 muokkaaja: Euroopan Keuhko »
Astamyrsky
maanantaina, 23. elokuuta 2010 klo 18:17
jaa täälläpä olikin jo tällainen ketju =) Täytyy lukea aiemmat viestit, että pääsee perille missä vaiheessa kukin menee..
09äiti
tiistaina, 24. elokuuta 2010 klo 15:09
heippa kaikki!
Minulla on 11kk ikäinen poika. Raskausaikana kiloja tuli lisää huimat 20. Niistä 10 lähti heti synnytyksen jälkeen,mutta 10 on vielä jäljellä.. paino tällä hetkellä 72kg,näin alkuun asetin itselleni tavoitteen 65kg:een.
mielestäni tavoite on ihan realistinen,vielä kun sais tota liikuntaa lisättyä niin paino vois lähteäkin tippumaan..
Astamyrsky
tiistaina, 24. elokuuta 2010 klo 15:20
Minulla on kohta 4kk:n ikäinen poika. Aluksi imetin mutta nyt pitkän allergia listan vuoksi se on mahdotonta ja joudun antamaan apteekin korviketta halusin tai en. Nyt yritän vain saada maidon tulon loppumaan ;(
Raskausaikana kiloja ei tullu kuin 8 mutta vielä niistä on jäljellä 3kg. Tällä hetkellä painan 75kg ja asetin tavoitteekseni 65kg joka on kyllä tiukassa.
Rakastan liikkumista ja saan siitä virtaaa päivääni. Olen aloittanut vaunujen kanssa mutta lenkit ovat lyhyitä pojan itkuisuuden vuoksi. Nukkuu lyhyitä pätkiä kerrallaan. yritän kuitenkin käydä päivittäin edes sen puoli tuntia ja ilman vaunuja sitten pitenpää lenkkiä. Kunto on varmaan ihan ok koska 8km menee kävellen tunnissa. Ennen raskautta juoksin 10km:n lenkkejä. Tavoitteena on saada tuo juoksu kunto uudelleen. Juoksemaan en voi alkaa hätiköiden koska sektio alla. Hiljaa hyvä tulee.
Finkinja
maanantaina, 30. elokuuta 2010 klo 16:48
Loman jälkeen täällä taas
Loma oli kaikin puolin onnistunut; myös painonhallinnan kannalta sillä plussaa tuli vain 200 grammaa. Ja senkin voin sysätä menkkojen tai ihan vaan normaalin kehityksen piikkiin
En miettinyt syömisiä lomalla, mutta päätös siitä, ettei autoon osteta naposteltavaa piti lähes täysin. Vain kerran ostettiin hedelmäkarkkeja. Ei muutenkaan osteltu pahemmin herkkuja ja kuumuus teki sen, ettei tullut syötyä kovin raskaasti.
Nyt sitten vanhalla innolla eteenpäin
Tellervo Apilaheinä
Juhannuksena 38 lasissa!
tiistaina, 14. syyskuuta 2010 klo 05:59
Hei Astamyrsky!
Mulla sama tilanne kuin sulla: 4,5 kk poika ja sektio. En imetä enää ja mekin mennään apteekin korvikkeella.
Mä aloitin treenamisen tuossa kuukausi sitten ja kiloja on lähtenyt 73sta --> 68. synnytyksen jälkeen painoin 76 kg. Oon treenannut vatsalihaksia mutta juoksun ja hyppelyn aloitan vasta ensi viikolla.
Olen ollut mukana tuossa GofatGossa nyt 4 viikkoa ja sillä on irronnut tuo 4 kg. Tiukassa kyllä on. Tavoite on melkein sama kuin sulla 64 kg. Sen jälkeen katson yritänkö vielä tiputtaa. Vaikka kiloja on nyt paljon enemmän niin ihme kyllä, mahdun jo vanhoihin farkkuihini ennen raskauksia (farkut vuodelta 2006).
Eli kilot eivät kyllä kerro kaikkea, suosittelen mittanauhan käyttöä.
Tsemppiä vaan sinulle pudotukseen...tää on kyllä sitkeyslaji!
kaimaani
torstaina, 16. syyskuuta 2010 klo 10:55
Täällä uusi raskauskiloja tai itseasiassa myös muita kiloja karistava tuoreen tyttövauvan äiti!
Pikkasen taustaa:
Ennen plussaa sain n. 10 kiloa painoa ihan omaa laiskuuttani ja olinkin jo aloittanut treenaamisen taas ennen plussaa- jatkoin urheilua koko raskausajan ja onneksi-painoa tuli (ensimmäisestä neuvolasta laskettuna) 7 kiloa. Nämä kilot jäivät laitokselle
.
Tyttö on kolmas lapseni ja nyt kolme päivää vanha ♥♥♥
Täysimetän ja olenkin suunnitellut aloittavani merkkaamalla syömiset edelleen tunnollisesti ja pikkuisilla valinnoilla sitten pikkuhiljaa tuloksia.
Sitten jälkitarkstuksesta katsellaan eteenpäin, mikä suunta on.
Mutta tavoitteena olisi saada aluksi se 10 kiloa pois.
Nyt pitää taas mennä-- ruokinta-aika
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23