Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskauskiloja karistavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskauskiloja karistavat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22
23
24
25
...
39
40
41
42
>
Finkinja
keskiviikkona, 7. heinäkuuta 2010 klo 10:13
Nyt vasta valkeni, että täällähän on toinen pikkuisen äiti, onnea henu!
elmuvelmu
keskiviikkona, 4. elokuuta 2010 klo 20:33
Missäs kaikki on?
Mein vauva on nyt 5 viikkoa ja raskauskilot lähteneet
15,5 kiloa lähti. Nyt sitten painoa on 89 kiloa ja tarkoitus ois nyt ensin päästä alle 80 kiloa ja sitten hiljalleen sinne 70 kilon pintaan joka on mulla sopiva paino.
Iurima
keskiviikkona, 4. elokuuta 2010 klo 21:11
Jooh. Täällä ollaan taas. Kesä on mennyt ihan harakoille. Syömiset on ihan metsässä. Kilot on pysyneet samassa. Ilman imetystä oisin varmaan paisunut kuin pullataikina. Taas on uusi yritys päällä. Ne viheliäiset 5 kiloa. Liikuntaa alkaa taas maittaa, mut makeenhimosta en meinaa päästä millään eroon.
Sannni
Liittymispäivä 20.5.2010
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 10:16
täällä enää 5kg viimesimmän raskauden kiloja jäljellä!
siitä sit vielä 10kg pois niin oon tyytyväinen!
Tash-
torstaina, 12. elokuuta 2010 klo 22:56
Täällä ilmoittautuu mukaan 22v tuore äiti, vauva 2,5kk. Imetän täyspainoisesti, toivottavasti se auttaa painon pudotuksessa. Raskauskiloja tuli 17 joista n. 6 jäljellä, ja niiden lisäksi haluaisin pudottaa vielä kymmenisen kiloa (jostain kumman syystä niitä kiloja kertyi jo ennen raskautta, tai no olinhan minä kaksikin kertaa raskaana mutta ne menivät kesken, ja en sitten enää jaksanut kiinnittää huomiota syömisiini ja tässä on tulos)...
Nyt lähinnä yritän muuttaa ruokavaliotani terveellisemmäksi, ja lisätä liikuntaa päiviini. Eiköhän silläkin luulisi jokunen kilo lähtevän. Tai itseasiassa synnytyksen jälkeen kun tulin kotiin, painoin tasan 100kg, nyt painoa on n. 94kg. Mutta siis 80-83kg olisi sellainen hyvä tavoite näin alkuun, ja ei millään nopealla tahdilla tarviikkaan pudota, hiljaa hyvä tulee. Myöhemmin sitten vois (yrittää) pudottaa sinne 75 kg pintaan.
Vauvajumppa vois olla kivaa, mutta ei taideta sellaista meidän käpykylässä järjestää. :P Keksittävä joku muu liikuntaharrastus, kun mun liikkuminen tällähetkellä rajautuu vaan 1-2 tunnin vaunulenkkeihin.
Schumi
lauantaina, 14. elokuuta 2010 klo 23:36
Tässä kanssa 2,5kk tytöntyllerön äiti ja raskauskiloja noin 10 jotka pitäis pudottaa että mahtuis taas vanhat vaatteet päälle.
Täysimetys ja odottelen kovasti että syksyn jumpat (vauva ja aikuisten) alkavat taas kesän jälkeen, mulla kun on tosi huono motivaatio tohon yksin liikkumiseen. Kärrylenkit on yleensä kauppaan ja takaisin (n.km suuntaansa), joten liikunta on ollut aika vähäistä.
Tää on nyt ekakerta kun osallistun minkään näköiseen nettikeskusteluun , joten odotan mielenkiinnolla kuinka tämä tästä lähtee.
somaa
If there is a will there is a way.
sunnuntaina, 15. elokuuta 2010 klo 01:01
Löysinpäs tämänkin ketjun.
Raskauskiloja pudotellaan täälläkin, poika nyt 7,5 kk. Kiloja tuli reilusti, suunnilleen 25
mutta nyt jäljellä enää kolme. Tarkoituksena on kuitenkin päästä siitäkin vähän alemmaksi, lukemiin jotka tuntuu mukavilta.
Liikkumaan ei hirveästi ilman vauvaa pääse, etenkään nyt kun miehen loma loppui. Olen kovasti koittanut kuitenkin vauvan kanssa jumppailla ja tanssahdella kotona, ja pikkuhiljaa siihen on löytynytkin ihan mukava rytmi. Kiva tehdä jotain, mistä molemmat nauttii.
Olen vähitellen kokeillut vähähiilihydraattisempaa ruokavaliota, mutta mietityttää että miten se vaikuttaa maitoon. Kuinka vähillä hiilareilla siirtyy ketoosiin, ja miten se imetykseen vaikuttaa? Voikohan ketoaineet sitten olla vauvalle vaarallisia?
minuski
sunnuntaina, 15. elokuuta 2010 klo 01:24
Moi vaan, mulla vuoden ikäinen lapsi ja 10 kg liikaa! Imetyksellä ei lähtenyt, joten täällä ollaan. Tänään liityin kun tuli mitta täyteen oma peilikuvaa katsoessa. Kahvileipä ja sokerinen mysli ovat paheeni. Liikunta on kesällä jäänyt tosi vähiin...
Tash-
sunnuntaina, 15. elokuuta 2010 klo 09:42
Mullakin on liikunta kesän aikana jäänyt tosi vähiin, alkuun sen takia kun toivuin synnytyksestä, ja sit kun ne asiat alko olla kunnossa, kipeytyi selkä, joka oli n. 6 viikkoa kipeä, ja nyt on vasen jalka (iskias-vaivaa on siis). Mutta hyvin pystyn jo käymään normaali lenkillä vaunuilla, ja syksyllä ajattelin aloittaa vesijumpan. Tytön kanssa tekis mieli aloittaa vauvauinti, mutta meiltä on 70km lähimpään paikkaan missä sitä pidetään, mutta pidetään mietinnässä.. Täällä ei mitään äiti-lapsi-jumppiakaan pidetä, jotka myös kiinnostaisivat hirveesti. Voihan sitä toki jumpata kotonakin, mutta ei tule aloitettua, ja jotenkin ajattelen, etten kehtaa jumppailla kotona jos mies on täällä.
Mutta jos nyt ilmestyis kansalaisopiston tarjonta, niin jos sieltä löytyis vesijumpan lisäks joku kiinnostava liikuntajutska.
Paheena mulla kaikenmaailman herkut, vaihtelevasti.
Ja en osaa sanoa ei, jos joku kysyy esim. pizzalle ja lupaa tarjota
Pai80
tiistaina, 17. elokuuta 2010 klo 16:35
Heippa
Täällä ilmottautuu yksi raskauskilojen pudotusta aloitteleva lisää !
En nyt ehdi lukemaan aikaisempia viestejä, mutta täytyy jossain vaiheessa istua alas ja lukaista.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22
23