Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskauskiloja karistavat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskauskiloja karistavat
Sivu:
1
2
3
4
...
41
42
43
44
>
Kristen
tiistaina, 18. elokuuta 2009 klo 18:24
Eli laitetaanpa tällainen aloitus, kun en ainakaan huomannut aiemmin sellaista olleen.
Eli siis kertokaahan tiedot itsestänne, tavoitteestanne sun muuta löpinää aja ratoksi =)
Itse olen 5kk pojan kotiäiti, kiloja kertyi reippaasti raskausaikana ja tavoite olisi saada kaikki pois ja vähän enemmänkin.
Tämän hetkinen paino 72kg ja tavoite olisi jotain 60 pintaan... Taitaa olla vain haaveissa, mutta jospa jokin saisi motivoitua...
Nyt siis vauhti päällä, sillä toista lasta yritämme ja yritys olisi saada edes lähtö paino takaisin ennen uutta raskautta (n.68kg)
ei kun kirjoittelemaan
Mirella82
Hiljaa hyvää tulee?
tiistaina, 18. elokuuta 2009 klo 21:56
Meillä on 4 kuukauden ikäinen tulokas. Raskauden myötä kans kertyi jokunen rengas tohon kannettavaksi
Nyt taitaa paino heilua 87 kilon paikkeilla...vähän on jo tippunut lähtöpainosta. Matkaa on viel aika hurjasti, mut ensimmäisen lapsen jälkeen onnistuin tiputtamaan 20 kiloa joten kaipa se nytkin onnistuu
Liikuntaa kun sais vähän vielä lisättyä, mut jotenki vaan laiskottaa
loser
tiistaina, 18. elokuuta 2009 klo 22:15
Hei Kristen ja Mirella! Olen alle kolmen vuoden saanut kolme lasta, ensin esikoisen 2006 ja viime vuonna kaksoset. Lähtöpaino ennen molempia raskauksia oli noin 80 kg, joka on liikaa, kun olen 172 cm pitkä. Nyt paino huitelee Mirellan kanssa samoissa lukemissa, noin 86-87 kilossa... Töihin pitäisi palata parin kuukauden kuluttua! Pakko siis skarpata. En viihdy tässä olomuodossa, haluan ensialkuun painon tuonne 80 kiloon ja sen jälkeen toivottavasti pois vielä 5-8 kiloa. Olen nuorena harrastanut aktiivisesti urheilua, ja silloin painoni pysyi noin 70 kilon tuntumassa, se ei tunnu nykyään enää realistiselta, että saisin painon pidettyä niin alhaisena. Olisinkin ihan tyytyväinen noin 75 kilon painoon. Olen melkoinen herkkusuu, etenkin makea maistuu, pulla ja suklaa... Olen kyllä myös hyvä liikkumaan, aikaa ei vain tahdo riittää urheilemiseen. Nyt olenkin aloittanut iltalenkkeilyn 2-4 kertaa viikossa, puoli tuntia kerrallaan juoksua.
Nyt siis laihduttamaan ja toisiamme tsemppaamaan! Itse hain tänään painonpudotuksen tueksi luontaistuotekaupasta Detox-puhdistuskuurin, sillä alkuun ja sitten chili burnia tai CLA:ta tai jotain... Kyllä me ylimääräiset kilot kuriin saadaan!
maisamaria
16.6.2009 83,7 kg, 24.8 75,9 kg
keskiviikkona, 19. elokuuta 2009 klo 13:25
Terppa!
Täältä löytyy 3 kk ikäisen vauvan äiti, joka haluaa myös lähtöpainoon ja sitten vielä keveämmäksi. Lähtöpaino oli noin 68-70 ja päivää ennen synnytystä huideltiin siinä 99 kg kohdilla. Eli huimat 30 kg tuli painoa. Nyt painoa on noin 76 ja tavoitteena päästä 68 ja siitä vielä jonkin verran alaspäin.
Imettäminen vaikuttaa painonpudotukseen ja näin ollen yritän maltillisesti painoa pudottaa. Vähän alle kilon viikkotahtia paino on pudonnut. Syön yleensä n. 1600 kaloria päivässä ja pidän myös viikossa yhden tai kaksi herkkupäivää, jolloin kalorit nousevat yleensä vähän päälle 2000. Liikunta yritän tässä myös lisäillä. Mutta myöhemmin lisää, lapsi nukkuu, niin äitikin painuu perässä päikkäreille.
viherpeukalo85
keskiviikkona, 19. elokuuta 2009 klo 14:24
Mulla on kohta 6kk vauva. Lähtöpaino ennen raskautta oli 76kg (sillon olin laihiksella tavoitteena 60kg), ennen synnärille lähtöä 101,5kg ja nyt parin viikon laihiksen jälkeen (poju lopetti tisuttelun) 82kg (huomenna tiedän tarkemmin kun saan kunnon vaakaan patterit, mekaaninen vaaka näyttää liian hyviä lukuja). Tavoitteena edelleen se 60kg. Pituutta on 172.
Täälläkin on kakkonen haaveissa, pco:n takia ekaa tehtiin kolme vuotta ja tää ylipaino ton pco:n kanssa vaikeuttaa kakkosen alulle saamista.
skånelainen
Enää 5 jäljellä (13 takana). Loppurutistus.
keskiviikkona, 19. elokuuta 2009 klo 14:34
Täälläkin 5 kk vanhan poikavauvan äiti. Mulla oli ihan niin kuin viherpeukalo85:llä jo ennen raskautta kertynyt mukavasti kiloja n. 76 - 170 senttiseen varteeni. Imetyksenkin aikana paino jatkoi vielä nousua kunnes 3. heinäkuuta (painoa 83.4 kg) otin itseäni niskasta kiinni, liityin tänne kiloklubiin ja painan nyt 76,8. Tavoitteena 65 kg, joten jonkin verran on vielä matkaa, mutta jotkut vanhoista farkuista mahtuu jo jalkaan! Jippii!! Kilon viikkovauhdilla mennään, eikä tämä oikeastaan ole ollut edes vaikeaa. Kiitos Kiloklubi!
Kristen
keskiviikkona, 19. elokuuta 2009 klo 15:05
Viherpeukalo85
Meillä myös ensimmäistä tehtiin aika kauan, ei nyt ihan nuin kauaa kuin teillä(löytyy myös pco), ja mitä alku on näyttänyt, tätä kakkostakin tehdään ja kauan. Mutta toiva sopii, jos tärppäis aikasemmin...
Kiva, jotta näin moni on liittynyt tsemppaamaan toisiamme =) Eiköhän se tästä lähde pikkuhiljaa kaikilla etenemään.
loser
torstaina, 20. elokuuta 2009 klo 19:32
Kysymys kaikille:
Miten suhtaudutte herkkuihin? Kuinka kova itsekuri teillä on, pystyttekö olla kokonaan ilman herkkuja? Syöttekö pikkuherkun joka päivä, vai vähän isomman kerran viikossa? Olen nyt kolme päivää ollut tosi tiukalla kuurilla, ja tekee NIIN jo mieli jotain herkkua, edes keksiä! Tiiän vaan että jos annan ittelleni luvan herkkuihin, loppua ei näy... Miks mulla ei oo ollenkaan itsekuria?
Kristen
perjantaina, 21. elokuuta 2009 klo 08:50
No ei mullakaan kovin hyvä itsekuri ole noiden herkkujen suhteen. Välillä pääsen tosi hyvin, jotta en herkuttele, mutta sitten kun sortuu, niin sitten menee ja reippaasti =(
sirpa69
3.6.2011 Uusi alku:)
perjantaina, 21. elokuuta 2009 klo 09:18
Heipä hei kaikki uudet ja vähemmän uudet äidit!!
Minä 4 lapsen äiti olen nyt vasta ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut laittamaan itseäni hiukan parempaan kuntoon. Kerronpa hiukan itsestäni..
Eli 4 lasta on tullut pyöräytettyä Sini 20, Samuli 16, Toni 7 ja Ihana iltatähti Kiia Joulukuussa 4 vuotta.. eiköhän siinä ole minun katraani koko komeudessaan.. Aina raskauksien välissä olen pyrkinyt laihduttamaan mutta aina se ei ole onnistunut. Nyt kun tosiaan lapset on saatu tehtyä niin nyt on aikaa sitten itselle..
Olen muuten viimeksi ollut hoikka vuonna nakki en edes muista koska ja esim farkkuja en ole käyttänyt sitten kuin viimeksi 20 vuotta sitten
heh enpä ole kehdannut laittaa kun tuota vatsamakkaraa on ihan kiitettävästi kerääntynyt näinä vuosina..
Toki minulla on kiloja ympäri kehoa mutta tuo ikuinen murheen kryyni on venynyt vatsa nahka Ja huonot vatsalihakset sekä selkälihakset
Liikuntaa olen tässä kuukauden aikana lisännyt ihan hyvin ja tulen sitä vielä lisäämään.. Kuulin juuri ystävältäni että tuo uimahallissa se vesikävely on tosi tehokasta ja ajattelin sitä ensiviikolla kokeilla, joten kokeilkaapa tekin. Se kuullemma auttaa joka lihakseen ja on muutenkin hauskaa mutta tehokasta
Strtegiset mitat minulla on aikamoiset paino aamulla oli 93.3kg mutta muistaakseni tammikuussa se oli jopa 101kg että hiljalleen ollen saanut painoa tippumaan olen siitä kovin iloinen. Vyötärö on 107cm KAMALAA mutta totta, kun ei ole vatsalihakset kunnossa niin tulos on sitten tämä. Mutta ei hätä ole tämän näköinen ensi kesänä jonka olen laittanut tavoitteeksi että olisin 20 kg kevyempi eli 73-75kg se riittäisi minulle todella hyvin..
Eli ei muuta kuin kaikille tsemppiä ja hyvää aurinkoista perjantaita kaikille. Nyt tämä rouva lähtee pyöräileen..
Sivu:
1
2
3
4
...
41
42
43
44
>
Sivun alkuun