Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Raskaana olevat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
52
53
54
55
56
57
58
...
256
257
258
259
>
cotine
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 13:12
Onnea tiina.mari poikauutisista! Meille lupailtiin tyttöä, mutta ei ihan varmasti. Aika vahva tyttötunne mulla itsellä kyllä on. Ja tyttöä toivotaan, kun poika löytyy ennestään. Mutta, eihän sille mitään voi jos poika tulee, avosylin otetaan vastaan kumpi hyvänsä.
Mama Alligator
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 13:51
Mulla hurjan vahva tunne että niitä olis kaks. Tosin ei kai se mahdottomuuskaan ole.
No joo mäkin odottelen sitä neuvolaa enää muutama hassu päivä ja sitte olis eka kerta.
Mulla kans työ motivaatio ihan nolla joka aamu tuntuu niin ettei ollenkaan haluis nousta ja voisvaan kölliä sisällä ja käydä lenkillä ym. Tänään meinasin pomollekkin sanoa että ei kyllä yhtään nappaa enään olla täällä. Mutta ei ihan vielä voi sanoa että kohta jää pois. Mull aolis niin paljon hommia mitä pitäis muille opettaa, että kai se on kuitenkin kohta alotettava.
Onneks kohta on jo kunnon kevät ja sen jälkeen lämmin ja vähä sateinen kesä.
Pitää ostaa arskat kun vanhat oli jo niin naarmuset kun en ole koteloa käyttänyt ollenkaan. Muuten tulee pää pipi.
Lansku
Elämä on jotain suurempaa...
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 09:55
Meidän naispomon mielestä (jolla on kolme aikuista tytärtä) raskaus ei ole sairaus ja pitää pystyä yhtä hyvin työsuorituksiin. En toki itse veilä kertonut... Se pomo ei vain näköään tajua, että joitakin IHAN OIKEASTI oksettaa ja on huono olo
Mulla tän ruokahaluttamuuden ja oksentelun kautta paino taas tippunut... muuten olisi hyvä juttu, mut kun siellä masussa on uusi asukas, niin vähän huolestuttaa, saako hän kaikki mitä tarvitsee.
Miten muuten teidän työpaikoilla on reagoitu tähän uutiseen?
Mama Alligator
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 10:16
Ikävä nyt hehkuttaa, kun sä just kerroit et teillä ei hyvin, mutta meillä oikein mukavasti. suurin osa lähimmistä työkavereista ja esimiehet on miehiä. Monella omiakin lapsia. Ne on ollu ainakin näin aluks tosi huomaavaisia ja suunnitellu jo sitä miten voin hoitaa loppuaikan hommia, kun massu on jo iso ja jos ja kun meillä on tosi vaihteleva työ vahtimestarina.
Lansku
Elämä on jotain suurempaa...
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 10:54
No siis työkaverit (ne, joille kerroin) olivat aivan mahtavia! Oli vähän pakko kertoa etteivät epäilisi bulimikoksi kun oksennan niin paljon
pomokin on ollut (siis muille) ihan myönteinen, sanoi että hyvä juttu ja onnitteli, mutta kun hänellä ei oikein ollut mitään pahempia oireita, hän ei voi tajuta, että jos ei jaksa vaikka lähteä työmatkalle, koska voi pahoin, niin sitten ei jaksa...
tiina.mari
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 12:26
LANA S: mä asun tässä mustasaaressa (karperössä) ja melkeinpä koko muun elämän asunu vaasassa
tsemppiä kauheesti pahoinvoinnin kanssa!
Annukka_82
lauantaina, 13. maaliskuuta 2010 klo 10:13
tiina.mari
mun mies on Mustasaaresta kotosin, tosin muuttanut jo ala-aste iässä pois sieltä mut siellä suunnalla tulee liikuttua useamman kerran vuodessa sukuloimassa, etenkin Laihialla
Me lähdetään miehen työpaikan tarjoamaan laskettelutpahtumaan koko perheen voimin. Harmittaa hiukan etten ite uskalla mennä mäkeen muuta kun lasten kans pulkalla. Pelottaa et jos kaadun tms. niin pikkuselle voi käydä huonosti kun siitä on pari vuotta kun oon viimeks lasketellut.
Vinkiksi muuten ettei kanata huonovointisena ekana aamulla ottaa suklaan palaa suklaarasiasta..
Mama Alligator
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 11:35
No nyt meittin koko talous (minä ja mies) ollaan kipeenä. Mä tulin piipahtamaan töissä, mutta terveystäti käski kotiin. Torstaina sitte vast takasin. Mieskin kotona kipeenä ja kuumeessa hieman huonommassa kunnossa kun minä.
No eiköhän tää lepäämällä lähde ke neuvola ja to hampilääkäri.
jeliina
maanantaina, 15. maaliskuuta 2010 klo 14:36
Pikaista paranemista
mama
!
Viime viikko sujui syömisten puolesta loistavasti, ei tullut ylityksiä, tosin ei paljon alituksiakaan, ja pallerot paremmin kuin koko klubeilun aikana tähän mennessä, nimittäin 24 vihreää ja neljä keltaista, eikä YHTÄÄN punaista palloa koko viikolla!
Kova pyrkimys samaan tällä viikolla. Paino ei ole nous´sut oikeastaan ollenkaan nyt kuukauteen, eli yhä siellä reilun 9 kilon nousussa pyöritään. Hyvin tyytyväinen tähänkin.
Kyllä on ollut ihanan rauhallinen aamu, kun poika hoidossa, mies koulussa ja itse olen saanut tehä koulutehtäviä ylhäisessä yksinäisyydessä ko päivän! Luksusta, erityisesti rankan viikonlopun jälkeen, kun oli hoitolapsi koko viikonlopun ja onhan se melkoista hulinaa sitten ollut. Kävin pienellä kävelyllä lauantaina, ja heti kyllä huomasi supistelujen määrässä sen. On ollu liikunnat muuten aika vähissä, lähinnä joogailua vaan. Ilmat on kyllä aivan mahtavia, et kelpais olla ulkona, eikä yrittää epätoivoisesti saada tehtäväpinoa pienemmäksi tässä koneen äärellä, mutta pakko mikä pakko.
tiina.mari
tiistaina, 16. maaliskuuta 2010 klo 07:31
jeliinalla menny hienosti viime viikko!!!!
täällä ei todellakaan.+1kg/vko ja joka päivä kalorit parissa tonnissa. liikkunu oon kyllä mutta eipä paljoo auta.
tää viikko nyt taas paremmin. otan itteeni niskasta ja syömiset kuriin.
täällä on nyt jos jonkin moista ressiä mutta ehkä kohta helpottaa....
Sivu:
<
1
2
3
4
...
52
53
54
55
56