Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Raskaana olevia painon nousun tarkkailijoita?!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevia painon nousun tarkkailijoita?!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
46
47
48
49
50
51
52
...
89
90
91
92
>
LanaS
Elämä on jotain suurempaa...
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 13:08
No päivää taas kaikille
täällä edelleen kampaillaan jatkuvan pahoinvoinnin kanssa. Taidan kuulua siihen ryhmään, jota oksettaa 24/7
luin muuten netistä et joillakin se on jatkanut miltei synnytyksen asti. kivaa! toivottavasti se menee ohi...
Loistavaa että tällä on niin paljon porukkaa! Vertaistuki kyllä kelpaa
Mama Alligator
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 13:55
Mulla ei onneks ole toi vielä alkanu...
MillaMakia
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 19:20
Heips!
Täällä yks raskaana oleva ihan loppusuoralla, yhteensä kiloja tullut 9. Viimeksi synnytyksen jälkeen katosi n.12kg joten en ole huolissani. Edellisessä raskaudessa kiloja tulikin n.25kg joten..
En kyllä ole kauheasti "tarkkaillut" painoani vaan lähinnä yrittänyt syödä terveellisesti ja kunnon ruokaa. Se auttoi alun pahoinvoinnissakin kun söi väkisin säännöllisesti.
Tsemppiä pahoinvoiville "siskoille"!
jeliina
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 21:16
Tervetuloa uusille!
Sitähän se painon tarkkailu mielestäni lähinnä onkin, että yrittää syödä terveellisesti kunnon ruokaa.
Tänään tullut vähän herkuteltua kun vieraita kävi, mutta ihanaa kun ei ole paino noussut nyt viikkoon.ü
LanaS
Elämä on jotain suurempaa...
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 08:39
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 19:20
MillaMakia kirjoitti
:
Tsemppiä pahoinvoiville "siskoille"!
Tsemppiä täällä tarvitaan
se on sen arvoista ja olen raskaudestani tosi onnellinen, mutta miten se kahden millin kokoinen piste, joka ei vielä edes ultrassa näy, saa äidinsä voivan niiiin huonosti?
Milloin teillä loppui pahoinvointi?
jeliina
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 09:12
Lana S
, minulla jatkui esikoista odottaessa aika pitkälle, muistaakseni vasta 18. viikolla alkoi helpottaa, mutta tässä raskaudessa pahoinvointia ei ole ollutkaan ollenkaan!
Monet tuttavat ovat sanoneet, että 10-14. viikoille on pahoinvointi jatkunut. Jospa se siitä pian helpottaisi, tsemppiä!
MillaMakia
"Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla"
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 09:20
Mulla kesti pahoinvointia jonnekkin 16 raskausviikon paikkeille. Se oli kyllä mulle tärkee että söin aamulla HETI, ihan vaan suoraan jääkaapille ja söin sit sitä mikä vähänkään vois maistua, mulle maistui marjarahka, sitä tein aika usein. Sit vähän myöhemmin ruisleipä, leivässäkin oli tärkeetä se että se oli mahdollisimman tuoretta. Kahvin jouduin jättämään myöhemmin kokonaan kun vauva tuli tosi levottomaksi siitä, en myöskään pystynyt syömään mitään kovin makeaa, siis banaanikin oli jo liian makeaa. Nyt loppuvaiheessa se on tasoittunut mutta kahvia en juo vieläkään. Suolakeksit oli hyviä myös aamunaloitus, eli pari suolakeksiä jo siinä vaiheessa suuhun kun tein aamupalaa itelle ja sit aamupalan jälkeen hetkeksi pehkuihin. Onneksi ite olin kesälomalla silloin kun oli noi ajat, en ois selvinnyt millään muuten ja mies myös koska hän hoiti sitten esikoista kunnes pääsin jaloilleni.
Iurima
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 09:48
Heippa kaikille, pitkästä aikaa!
Ja tervetuloa uusille! Teitä onkin ilmaantunut tänne useampia parin viikon sisällä. Kivaa!
Mä olin viime viikon talvilomalla, ja kun kotona ei netti toiminut pariin viikkoon, niin kaikki kirjaamiset jäi kokonaan. Lomalla tuli kyllä herkuteltua aika lailla. Sitten kun ei voinut kirjata syömisiään, niin tais mopo karata vaan pahemmin käsistä.
Flunssa rajoitti liikkumista, joten viime viikko oli kyllä tosi surkee. Torstaina oli neuvola ja painoa oli tullut reilusti edellisestä kerrasta, 500g/viikko
. Terkka ei kyllä mitenkään ollut tästä huolissaan, mutta itseäni vähän mietityttää. Nyt mennään rv:lla 27 ja painoa on tullut noin 5 kg. Syömiset pitäis tosiaan saada kuriin, kun liikkuminen jää vähälle liitoskipujen takia. Mutkun makeanhimo vaan tuntuu yltyvän....
Tässä ollaan siirtymässä viimiselle kolmannekselle ja alkuraskaudesta tuttu väsymys on palannut. Vitsit, kun voisin vaan nukkua. Tietysti se verottaa, että yöt on katkonaisia, kun pitää juosta vessassa ja selkä kipeytyy nukkuessa. Olen jo tehnyt vaikka mitä tyynyviritelmiä, mut jotenkin vaan ne tyynyt tuntuu aamulla löytyvän aina lattialta...
Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa kamppaileville! Mulla sitä jatkui rv:lle 12 ja sitten loppui kuin seinään. Syökää sitä mitä vähänkin tekee mieli, vaikkei ois niin terveellistäkään. Tsemppaatte sitten syömisten kanssa kun paha olo helpottaa. Kyllä se siitä!
tiina.mari
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 10:34
mullaki pahoinvointi kesti ehkä viikolle 12
näin nopeesti sen sitten unohtaa vaikka silloin tuntui että maailma kaatuu nyt just
tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville!!!
mä oon nyt vihdoin löytåäny sen keskiraskauden ihanuuden josta kaikki puhuu
elämä tuntuu ihanalta ja energiaagin on taas pitkästä aikaa niin että jaksaa liikkuakkin. jopa kotona olen tehnyt zumba videon tahdissa treeniä. mikä on kyllä multa ihan kummallinen teko
Jopokki
perjantaina, 5. maaliskuuta 2010 klo 10:46
Hei taas hetken tauon jälkeen!
Tännehän on tullut mukavasti lisää porukkata
Teretulemast! Ja tsemiä huonosta olosta kärsiville ja kaikille muillekin. Vaivat ja kolotukset tuntuu pienemmiltä kun vaan muistuttaa itselleen, että hyvän asian puolesta niistä kärsitään!
Täällä menossa 24+2 ja toistaiseksi vaatimattomalla kilon painonlisäyksellä selvitty. Viuh, en valita kun aloituspainoa oli ihan riittämiin. Mutta alun painonputoamisen ja pitkään tasaisella tarpomisen jälkeen on suunta nyt selvästi ylös päin, joten saas nähdä mitä tuleman pitää. Makeakin alkanut houkuttaa viime viikkoina... Yleensä mieliteot ovat olleet enemmän suolaisen puolella suuntautuvia.
Häntäluuta ja lonkkia jomottaa, välillä enemmän ja toisinaan vähemmän mutta muuten ei ole valittamista. Avokki on hoitanut varmasti 90% koirulin ulkoittamisesta, kun täällä on ollut tosi liukasta viime aikoina. Itse olen hurahtanut joogailemaan, se tekee gutaa
Voimia kaikille ja mukavaa viikonloppua!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
46
47
48
49
50
51
52
...
89
90
91
92
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 15:32
Painonhallinta
»
Mikä laukaisee syömishimonne?
tänään
kello 15:11
Painonhallinta
»
Punnitusketju: 20kg jouluksi
tänään
kello 15:02