Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Raskaana olevia painon nousun tarkkailijoita?!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevia painon nousun tarkkailijoita?!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
42
43
44
45
46
47
48
...
89
90
91
92
>
napu-
lauantaina, 20. helmikuuta 2010 klo 20:34
eli oletko saanu painoa putoamaan raskausaikana? taikka ihan vaan pysymään lähtölukemissa? Paljonko vaaka näytti miinusta synnäriltä kotiuduttua?
itsellä 15kg ylipainoa ja nyt toistakertaa raskaana,tavoitteena olisi saada paino ainakin pysymään lähtölukemissa,ehkä synnäriltä päästyä näyttää vaaka jopa miinusta. Tiedän ettei laihuttaa saa raskausaikana,mutta jos syö kunnolla,tarpeeksi niin eihän se nyt ole varsinaista laihduttamista.
elmuvelmu
maanantaina, 22. helmikuuta 2010 klo 08:01
Puuh, täällä toivotaan uudesta viikosta edellistä parempaa. Viime viikolla jouduttiin pojan kanssa teholle, mut onneks selvittiin säikähdyksellä. Sillon ei paljoa ruokailut kiinnostaneet. Viikonloppuna olin taas ystäväni kanssa viettämässä lapsivapaata hotellissa ja herkuteltua tuli...
Meille on tulossa toinen poika. Esikoinen täyttää huhtikuun alussa vuoden.
Flunssakin kaiken tuon stressin ja stressittömyyden päälle on tuntunut iskevän, huoh. Mutta nyt täytteleen ruokapäiväkirjaa
Niin ja tohon tupakkaan piti kommentoida et lopetin röökaamisen esikoisesta plussatessa ja tossa raskauksien välissä kävin muutaman iltasauhun vetämässä. Esikon raskausaikana ei tehny tupakkaa mieli ollenkaan, mut nyt tekee melkein joka päivä. Ja ennen esikoista poltin askin päivässä. Kamalaa myrkkyä, ei siitä taida koskaan päästä päässään irti.
jeliina
maanantaina, 22. helmikuuta 2010 klo 08:20
Kiitos tsempistä
Little Lady
pikkuhiljaa on alkanut taas hellittää nää tupakanhimot. Samaa mieltä
Elmuvelmu
, että jos joskus on tupakoinut niin siitä ei varmaan ikinä pääse niin täysin irti ettei se välillä mielessä kävisi ja mieli tekisi..Mun isä, joka on ollu jo 20 vuotta tupakoimatta sanoo että kyllä hän vieläkin välillä haaveilee että voi kun voisi yhden vielä polttaa..Mutta ei polta kuitenkaan!
Minäkin aion onnistua siinä, että parinkymmenen vuoden jälkeen muistelen hyvällä tupakka-aikoja mutta en ole polttanut yhtään!
Vauveli on ihan mahdoton römyämään, tuntuu ettei hetken rauhaa saa kun kokoajan potkii ja pyörii!
Viikonloppuna tuli herkuteltua kun oli kahdet juhlat..Ei se haittaa, juhlat on ihania!
Oon tainnu sanoakin että tuntuu et maha on kovasti kasvanu viime aikoina, niin sain tänään todistusaineiston kun mittasin mahanympärystä niin oli tullut KUUSI senttiä lisää kolmessa viikossa.
cotine
maanantaina, 22. helmikuuta 2010 klo 09:31
Moi!
Mulla tuntuu kans maha kasvaneen hurjasti viime viikkoina. Kengännauhojen sitominen talvitamineissa alkaa olla jo mahdottomuus... Viikkoja nyt 31+0. Kiloja tullut about tasan kymmenen. Viime viikkoina tullut aika paljon, +300- +500g/vko. Mut tavoitteen rajoissa (+12kg koko raskausaikana) vielä nippa nappa pysytään. Mut sillehän ei sit mitään voi jos alkaa lopussa turvottaa. Mulla tais viimeeks tulla pahimmillaan +1300g/vko, ja siltä kyllä näytinkin paksuine poskineni!
Sillä vaan kysyin tosta energiantarpeesta, en tarkoittanut koko imetysaikaa vaan sitä maidonnousuaikaa (noin viikko synnytyksen jälkeen). Viimeeks mulla oli silloin ihan tolkuton nälkä koko ajan. Sit noin viikon päästä se tasaantui, kun maidontuotantokin tasaantui. Silloin aion kyllä syödä niin paljon kun mieli tekee, mutta palata sitten heti ruotuun kun maidonnousu on tasaantunut. Muistan, et ennen synnytystä oli ihan kauhea makeanhimo, mutta kun vauva oli pihalla, loppui kuin seinään. Jäi sairaalasuklaat syömättä
Herkuista puheenollen, me vedettiin viikonloppuna perheen kanssa 700g pussi irtokarkkeja
Minä tietty suurimman osan. Nyt täytyykin pysyä taas tiukkana!
Tupakasta: Mä oon polttanut 15-vuotiaasta aika paljon ja olen ollut molemmat raskausajat polttamatta, tai no ihan muutamia sauhuja saattanut kavereiden seurassa maistaa. Mut esikoisen jälkeen retkahdin aika pian uudestaan. Ja lopettaminen oli nyt toka kerralla ihan sika stressaavaa!!! Nyt aion kyllä yrittää, et polttaminen jäis lopullisesti, tai ainakin silleen että polttais vaan ns. "viihteellä"
Esikoinen meillä täyttää kuukauden päästä 2v, poika. Tästä toisesta annettiin varovainen tyttöarvio rakenneultrassa. Tyttöä toivotaan, mutta eihän sille tietenkään mitään voi, jos toinen poika tulee. Tämä on tod.näk. meidän viimeinen lapsi, tulee kumpi hyvänsä. Luulen että kaksi lasta riittää vallan mainiosti.
elmuvelmu
maanantaina, 22. helmikuuta 2010 klo 12:29
Voih, alko tehdä mieli tuoreita ite tehtyjä sämpylöitä! Jos koittais viikonloppuun jaksaa ja leipois vaikka sitten...
Little Lady
tiistaina, 23. helmikuuta 2010 klo 16:07
Ihana lukea kaikkien kuulumisia.
Cotine
, mäkin tarkoitin sitä maidonnousuaikaa. Mutta jos sulle sopii, ettet merkkaa silloin, niin sehän on ookoo. Mä en muista, että mulla maidonnousu olisi tehnyt mitenkään suuremman ruokahalun, siis kun vertaa siihen että se nousi muutenkin kun imetys alkoi.
Tuo on hyvä asenne, ettei välitä mahdollisesta turvotuksesta ja sen takia nousevasta painosta. Mulla meni tuon takia esikoisesta kaksi kymmenlukua rikki, toinen siis ihan norminousun puitteissa mutta toinen justiinsa loppuvaiheessa äärettömän turvotuksen vuoksi.
Tuo on hyvä, että täällä on polttavia/polttaneita tsemppaamassa toisiaan vertaistuen avulla. Toivotaan kaikille menestystä lopetukseen raskaudenkin jälkeen!
Omia kuulumisia:
Mulla on nyt virallisesti paino -100g lähtötilanteeseen, jee!
Tällä viikoilla oli lähtenyt 300g pois. Ja kolmen viikon klubeilusaldo on -1kg, mikä on mielestäni aivan mahtavaa!
Eilen oli tosin ekaa kertaa sellainen olo, että haluaisin heivata koko klubeilun. Teki mieli suklaata ja teki mieli jotain epäterveellistä. Melkein sorruttiin ostamaan pasteijoita helpoksi ruuaksi, kun ei ollut oikein ruuanlaitto-olo kummallakaan. Pelastus oli kuitenkin pakasteesta napattu pastakastike: tonnikalaa, tomaattimurskaa, tuorejuustoa, kolmenlaista sipulia, porkkanaa ja paljon mausteita. Siihen sitten keiteltiin täysjyväpasta ja niinpä meillä oli vähällä vaivalla maittava ja terveellinen ruoka. Jäi siis pasteijat kauppaan, voitto!
Syötiin tosin vähän Mars-suklaata eilen, mutta ei se onneksi kaloreita kaatanut (mitä nyt herkut oli punaisella, kun listalla oli myös hunajaa teehen ja kaakaota aamulla. Mutta joskus näin.
)
Tällä viikolla on ehkä tulossa vähän haastetta klubeiluun: vieraita ja ravintolakäyntiä. Vähän jännittää miten menee.
jeliina
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 07:55
Ihan mahtavaa
Little Lady
!!!
Minulla on sitten tullut kiloja sinunkin edestä..
Supistelee ihan älyttömästi, alkoi oikeastaan jo eilen illalla ja jatkui koko yön ja yhä vaan..Ei ne kipeitä oo yhtään, mutta vähän ihmetyttää kun en edes oo tehny mitään rasittavaa mistä nää vois aiheutua..Jos ei ota loppuakseen niin pitää varmaan soittaa neuvolaan..
Mama Alligator
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 10:00
Heippis!!!
Lueskelin okein innolla kaikkien tekstejä. Tänään illalla kotona odottais testi. Koitan olla edelleen rauhallinen vaikka on jo monta päivää poltellu toi testi, mutta tänään sen teen kun ei menkkoja kuulu.
Toivon siis kuuluvani tähän jengiin huomena. Alku tosin rauhassa ja muutenkin totutellessa, mutta haluaisin niin kuulua tähän ryhmään....
LanaS
Elämä on jotain suurempaa...
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 10:53
Ihana et semmoinen ketju löytyi! Olen suht. korkeasta iästä (32 v.) huolimatta ensikertalainen ja jännittää kauheasti miten menee! Nyt vasta alku-alkuvaiheessa ollaan, 4+4...
jeliina
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 11:31
Tervetuloa joukkoon ja onnittelut raskaudesta
Lana S
, ja
Mama Alligator
, jospa se testi näyttäis kahta viivaa.
tulehan ilmoittamaan.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
42
43
44
45
46
47
48
...
89
90
91
92
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 16:15
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 16:13
Liikunta
»
Selkävaivaisen liikunta
tänään
kello 16:10