Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Raskaana olevia painon nousun tarkkailijoita?!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Raskaana olevia painon nousun tarkkailijoita?!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
36
37
38
39
40
41
42
...
89
90
91
92
>
tiina.mari
sunnuntaina, 17. tammikuuta 2010 klo 10:26
hei vaan kaikille pitkästä aikaa
mulla on jääny merkkailut täysin. oon kokoajan niin hemmetin väsyny että nukkuisin vaan. mitään ei jaksais tehdä. todella inhottavaa ku ennen sitä oli energiaa vaikka muille jakaa. ei oo tottunu tälläseen. sais mennä jo ohi
painoa on tullu tän raskauden aikana (12+5) 1kg. yritän katsoa kyllä mitä syön mutta merkkailut olis pakko alottaa uudelleen.
jospa tänään
jeliina
sunnuntaina, 17. tammikuuta 2010 klo 13:48
tiina.mari
se on kyllä tympeää aikaa kun kokoajan väsyttää, mut se menee ohi ja sitten sitä virtaa löytyyki alkuraskaudenki eestä!
Itse oon niin innostunut merkkailusta ja pallojen värittelystä et meinaa mennä ihan överiksi!
kun kaikki pitäs saaha heti merkata..hyvin oon kyllä syönytki, pallot vihreänä, energiapallonkin oon saanu kuntoon pienillä muutoksilla, eli rasvan syöntiä pitäny lisätä..Liikuntapallotki vihertää, mahtava olo kun jaksaa ja viitsii taas liikkua!
Viikko vielä lomaa, sitte poika hoitoon ja ite kouluun..
Mape84
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 09:46
Heipä hei!
Mullakin on jääny nyt vuodenvaihteen jälkeen merkkailut vaikka mukamas jo kertaalleen aloitin uudelleen..
Asiaa on kuitenkin tullut ajateltua ja liikuntaa oon koittanut lisätä. Aloitin äitiysjoogan, joka tuntui tosi mukavalle vaikkakaan ei pulssia paljon nostata
Eilen kävin myös uimassa ja sinne pyrin nyt ainakin kerran viikossa niin pitkään kun pystyy. Koirien ja miehen kanssa tulee käpöteltyä ulkona, mutta aika hitaaksi on tahti mennyt, parempi sekin silti kun ei mitään.
Ruuassa olen pyrkinyt saamaan paljon kasviksia ja kuituja vaikka herkkuja uppoisikin, muuta positiivista ei siitä oikeen voikkaan sitten sanoa
Ruuan laatu (suola) näkyy heti käsissä ja jaloissa turvotuksena.
Rv 32 ja tänään neuvolassa taas totuuden hetki: minä vs. vaaka.
Iurima
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 10:53
Heippa taas täältäkin!
Pitkään aikaan ei ole tullut syömisiä merkkailtua eikä laskettua. Jospa koittaisin taas. Ainakin sen verran, että tietää vähän missä mennään. Rv 20+2 menossa ja painoa tullut kolmisen kiloa. Ihan kohtuudessa siis mennään. Neuvolassa sanottiin, että mun kokoiselle (lähtö 56-57kg) sellanen 12 kg kokonaispainonnousu on vielä ihan sopiva. Ite ajattelin tavoitella 10 kg. Tiedän, että kiloista eroon pääseminen on kuitenkin vaikeeta jos imetys ei viekään kaikkea. Syömiset on taas alkaneet järkevöityä, kun välillä tuli syötyä ihan liikaa roskaruokaa. Varsinkin alkuraskaudessa mikään kunnon ruoka ei oikein maistunut. Nyt tekee hirveesti mieli hedelmiä ja muuta raikasta. Suklaata tuli joulun aikana syötyä niin paljon, että nyt on kiintiö täynnä. Salmiakkia tekis mieli, mutta koitan pitää itseni kurissa. Tuppaa muutenkin verenpaineet olemaan vähän yläkanttiin...
Liikuntaa on tullut viime aikoina ihan mukavasti, kun olen koiran kanssa harrastanut metsäpatikointia, välillä ihan umpihangessa - on muuten rankkaa
. Hiihtämässäkin on tullut käytyä muutaman kerran. Enemmänkin hiihtäisin kunhan vaan aika riittäisi...Helmikuussa lähistöllä alkavat zumbatunnit, jonne ajattelin mennä, ja kunhan koiran treenit loppuvat, niin pääsisin mammajumppaankin. Suunnitelmia on taas kauheesti. Saa nähdä miten käy toteutuksen...
Olo on kuitenkin ollut hyvä keskiraskaudessa, mitä nyt harkkasupistukset ovat vähän alkaneet vaivaamaan. Ne eivät kuitenkaan mun mielestä liity rasitukseen. Pitääkin varmaan soittaa tänään kuitenkin neuvolaan...
Hyvää odotusta kaikille!
Mape84
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 12:30
Lurima - Mullakin on ollut puoli välistä asti kiusana supistelut, jotka on välillä äityny tosi kipeiksikin. Silloin ei kamalasti viiti rehkiä niin paino on kivasti päässy pompsahtelemaan. Silloin olen itseäni lohdutellut sitten ensi keväällä ja reippaammalla liikunnalla, nyt on vauva kaikista tärkein. Myös järkevällä syömisellä saa pidettyä painoa kurissa, jotenkin sitä vaan lohduttelee itseään helposti herkuilla kun on kipeä eikä mitään saisi tehdä
Tsemppiä uusiin liikuntoihin, kuulostaa aktiiviselta!
jeliina
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 16:23
Mullakin tulee harjoitussupistuksia välillä, ei tosin oo kauhean kipeitä..Mutta uskoakseni se on ihan normaalia.Esikoista ootaessani lääkärit oikeen kyseli ja ihmetteli kun silloin ei niitä tullu ollenkaa.
Eilinen päivä meni huonommin, kun tuli herkuteltua kyläreissuilla..Miten te muut toimitte kylässä ollessa? itestä tuntuu ettei kehtaa edes kieltäytyä jos pöytään katetaan herkkuja..Ja onhan ne tietysti niin ihaniaki ettei paljo halutakkaa kieltäytyä..
Iurima
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 21:32
Kyllä mä kyläillessä herkuttelen ihan surutta. Kotona katon sitten tarkemmin. Eipä tule niin paljoa kyläiltyä, että siihen painonhallinta kaatuis.
jeliina
tiistaina, 26. tammikuuta 2010 klo 15:47
Täällähän on hiljaista..Mitäs muille äideille kuuluu, kuinka raskaus sujuu?
Täällä kaikki hyvin, mieli virkeänä lisääntyneestä liikunnasta ja lisääntyneestä auringonvalosta!
Liitoskivut eivät niin kovasti ole nyt vaivanneet, että olisi liikkumista häirinnyt.
Paino pysynyt hallinnassa nämä pari kiloklubi-viikkoa, ei ole noussut!
Rasvaa olen lisännyt huomattavasti ruokavalioon ja kalorit tulee täyteen , vihreillä palleroilla pääosin!
Iurima
perjantaina, 29. tammikuuta 2010 klo 09:54
Täällä sairastetaan. Iski oikein kunnon flunssa. Syömiset on muuten pysyneet hyvin hallinnassa, mutta nyt tekis mieli koko ajan hakea jotain lohtusyötävää. Se on kuitenkin äärimmäisen harvoin kun mä olen niin kipeä ettei ruoka maistuis...
Liikuntaakaan ei nyt voi harrastaa yhtään. Harmittaa, kun jäi eilinen pilates väliin. Pitää koittaa viikonloppuna ottaa sessio dvd:n avustuksella.
jeliina
sunnuntaina, 31. tammikuuta 2010 klo 14:40
tuntuu et ois ihan yhtäkkiä pompsahtanu vatsa valtavan suureksi!
mut se on niin ihana, tuleva isoveliki ihmettelee ja silittelee sitä et mikä tää on..
Rv 25+2 nyt
Kävin tänään puntarilla, niin 200grammaa on paino noussu tän klubeilun aikana eli 2 ja puolen viikon aikana, ei paha! jatkuis vaan tällaista rauhallista tahtia..
Esikoinen oppi kävelemään pari päivää sitten ja on aivan innoissaan!
Muksahtelee vielä yhtenään mutta pahempia haavereita ei onneksi oo sattunu.
lurimalle
pikaista paranemista!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
36
37
38
39
40
41
42
...
89
90
91
92
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 16:15
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 16:13
Liikunta
»
Selkävaivaisen liikunta
tänään
kello 16:10