sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 19:38 Mettuska kirjoitti:Pitäiskö oma tavoitepaino kuitenkin asettaa iltalukemia silmällä pitäen Jos esim. ajattelee, että on normaalipainossa aamulla mutta iltalukemat nostaa sen taasen ylipainon puolelle.. *miettii* Minun mielestäni ei, koska aamupaino on todellinen paino. Iltapainoon vaikuttaa liian moni sellainen asia, joilla ei ole todellisen painon tai painonpudotuksen kanssa mitään tekemistä. Iltapainoa nostaa esimerkiksi se, jos olet juonut hetkeä aikaisemmin vettä tai vaikkapa iltateen. Aamulla tällaisten vaikutus ei enää näy painossa. Myöskään eri iltojen punnitustulokset eivät ole keskenään vertailukelpoisia, koska syöty/juotu määrä on joka päivä erilainen (ei ehkä kaloreiltaan, mutta painoltaan).
Pitäiskö oma tavoitepaino kuitenkin asettaa iltalukemia silmällä pitäen Jos esim. ajattelee, että on normaalipainossa aamulla mutta iltalukemat nostaa sen taasen ylipainon puolelle.. *miettii*
Mä luulen ettei siinä vaiheessa kun on tavoitepainossaan, ole kerrassaan mitään merkitystä onko se aamu- vai iltapaino. Silloin on hyvä mieli kun ei ole ylipainoa ja that´s it