Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Pienten lasten äidit
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pienten lasten äidit
Sivu:
<
1
2
3
4
...
32
33
34
35
36
37
38
...
129
130
131
132
>
Bender
Everything after but is load of crap!
tiistaina, 4. toukokuuta 2010 klo 08:23
Karmeata show'ta oli taas yö...
Neiti 2 vee päätti illalla ettei nukuta. On taistelun kanssa laitettu parina iltana uuteen isojen sänkyyn, mistä yrittää koko ajan kiivetä pois. Parin tunnin huutamisen ja väsymyskirkumisen jälkeen luovutettiin ja nukutettiin muilla keinoin. Miten teillä on tuo pinnasängystä poismuutto sujunut?
Nyt ollaan molemmat kun nukkuneen rukous, en silti anna periksi vaan lähden reippaalle vaunulenkille kun junnu menee päikkäreille. Sillä tavalla toinen saa levätä ja toinen liikuntaa. Huomenna ihana vapaapäivä, kun on pakollisia asioita kaupungilla ja ipana menee hoitoon.
Purde
tiistaina, 4. toukokuuta 2010 klo 09:50
Oi noita aikoja...kaikki sympatiat Benderille! Meillä toi pinnis on molemmilta jääny pois n. 1,5 v iässä, kun alkoi jalka tulla laidan yli...eli alkoi olla vaarallista. En muista että sitä olis kamalasti huudettu, mutta se iltaravi sängystä pois. Molempia on jouduttu palauttelemaan takaisin oikein urakalla, kun tajusivat, että sieltä pääsee itse pois
Joskus esikoisen kanssa alkuun muistan laskeneeni niitä kertoja ja muistelen että YHDEN illan aikana menin sekaisin laskuissa siinä 70 tienoilla ja siitä se jatkui vielä pitkään. Alkuun saattoi mennä pari tuntia, että palautettiin sänkyyn ja ennenkuin nukahti. Eli sitä palautusta tapahtui non-stoppina koko sen ajan. Toinen meistä istui huoneen ulkopuolella ja aina kun alkoi kuulua kolina, niin vietiin takaisin sänkyyn. Molemmilla muksuilla tätä jatkui muutaman kuukauden. Tietty loppua kohden alkoi pikku hiljaa helpottaa. Näistä kahdesta nuorempi on ollut sitkeämpi tulemaan pois petistä. Enää ei tarvi palautella kun max 5 krt ennenkuin nukahtaa. Tsemppiä
murmeli2008
eletään nyt kun, ei sit kun
perjantaina, 7. toukokuuta 2010 klo 21:41
Moi pitkästä aikaa... Joskus helmikuussa viimeksi kävin täällä, opinnot pitänyt kovin kiireisenä.
Kyllä tää kunnon ruokavalio vaan on erinomainen. Otettiin hemoglobiinit koulussa. Mun Hb oli 166. Alkaa olla jo vähän liiankin korkea ja mä en voi edes luovuttaa verta. Edellisen kerran mitattiin viime syksynä ja siitä kunnon nousu. Oli tuolloin 130 kieppeillä. Olen aktiivisesti käyttänyt kiloklubia vuoden vaihteesta lähtien tällä erää.
Paino ei kyllä ole laskenu, muttei se ole noussutkaan. Mulla olis viimeiset 3 kg edelleen pudotettavana. Olen pitänyt aktiivusuustason kolmosessa, mutta pudotin nyt kakkoseen, kun ei ole mitään tapahtunut suuntaan tai toiseen. Vaikka teen silloin, kun töihin ehdin, lähihoitajan töitä. Kai ne koulussa istumis kaudet sit kumoaa aina ne aktiiviset jaksot.
Tää uus taso vaan ei oikein ymmärrä jätskiherkutteluja... menee tuutista herkkupallo keltaiselle...
Kai pitää vaan sit tyytyä johonkin pikkupieneen muruseen...
ja jos ennustukset pitää paikkansa, niin ei kai tästä mikään jädekesä tulekaa... Mut toivossa on hyvä elää.
Purde
sunnuntaina, 9. toukokuuta 2010 klo 09:23
Hyvää äitienpäivää kaikille! Mies ja muksut kävi herättämässä aamulla ja toivat aamupalan sänkyyn: maitoa prinsessamukista ja voideltu ruisleipä. Neiti 5 v. oli ihan itse päättänyt mitä saan aamupalatksi ja myös teki sen <3 Ja tietysti itse askarreltu lahja. Nyt ei tarvi lähteä ostamaan uutta käsilaukkua, sen verran nätin sain
Paino on tippunut taas viime viikosta. Nyt oli ekan kerran yli vuoteen kutosella alkava luku ja voitte arvata, että oli kiva äitienpäivälahja
Vaaka näytti 69,6 kg eli 700 g pudotus viime viikolta
Jee jee
Kaivoin meidän kesävaatteet naftaliinista ja pitihän mun sovittaa niitä...ja ne mahtui päälle
Kaikki niistä kiristi viime kesänä, eikä mulla ollu kun parit caprit mitä pystyin pitämään.
Kunhan tästä pääsee vielä tavoitepainoonsa, niin sit ollaan jo yks voitto saavutettu. Ajattelin, että jos vielä pari kiloa kesän aikana pudotan nykyisestä tavoitteesta (68 kg) eli 66 kiloon. Sen verran painoin kun mentiin naimisiin 8 v. sitten. Niihin mittoihin olis mukana päästä
Sen vähempää en saa painaa, koska sit alkaa jo luut törröttää olkapäistä. Pituutta mulla siis on 172 cm.
Ens viikolla lähdetään kaupoille ostamaan mulle uutta mekkoa, että päästään sukulaisen häihin
Muoks. Äitienpäivänä ei muuten merkkailla kiloklubiin yhtään kaloria
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 10. toukokuuta 2010 klo 08:31 muokkaaja: Purde »
Binkki
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 13:17
Itsellä lapset 8v & 1,5v.
Esikoisen sain 18-vuotiaana joten tuolloinhan kilotkin vielä lähtivät itsestään vain muutamassa viikossa. Kakkosen jälkeen, kun ikääkin on enemmän vaikka ei paljoa vieläkään on kilojen karistaminen huomattavasti vaikeampaa ja vaikka odotusaika ei paljoa kiloja tuonutkaan on noita jostain salakavalasti päässyt kertymään, liekkö suurella limppahimollakin osuutta asiaan... Kakkonen on ollut alusta asti huono nukkuja mikä on vaikuttanut paljon omiin syömisiin ja liikuntaan, koska päivät on mennyt nuokkuen ja yöt kukkuen, koliikkiaikaan meni suklaalevy yössä.
Liikuntaa en ole harrastanut vuosiin, koska en pidä siitä, mutta aion opetella pitämään!
Nyt päätin, että nyt on aika alkaa keskittymään olennaiseen ja kadottaa alkuun 10kg. Otan pikastartin jolla karistan muutaman kilon lyhyessä ajassa ja siirryn siitä uuteen elämäntapaan jossa liikunta ja kunnon ravinto näyttelevät pääosaa.
Sitkeyttä tullaan vaatimaan, olen heikkoluonteinen ja tämä on vasta aluillaan, että nyt katsotaan mistä puusta minut on veistetty!
Pähkinävoi
torstaina, 13. toukokuuta 2010 klo 10:25
siis täällä ei tapahdu mitään positiivista.. plääh. Vappu ja äitienpäivä meni siinä muiden päivien joukossa, ihan normi murkinoilla. Poika on vaan alkanut kikkailemaan öisin ja herää entisen 7-8 sijaan jo viiden tai kuuden aikoihin, minkä tähden mä mätän väsyneenä kaapista kaikkea mahdollista vähänkään makeaa suuhun. Vapunpäivänä sitten huomasin että eka hammas on tullut ja vihdoin myös opittiin kääntymään. Viikon sisään siitä alkoi tulemaan toinen.. Lähtöpaino on 77kg ja kahteen otteeseen aloitettuani se putosi 2kg, mutta sit tulee näitä vaiheita ja ollaan taas siinä mistä lähdettiin. No eihän sille minkään voi.. juhlat olis vaan kk päästä ja mä en ole edistynyt mihinkään *pieni liuta kirosanoja*. Menin mallinukelle laittamaan mun nykyiset mitat päälle ja siis niin masens että!! Puku piti ommella, mut arvatkaa huvittaako yhtään!
Purde
sunnuntaina, 16. toukokuuta 2010 klo 22:06
Sunnuntai-iltaa mammat
Aivan ihanat ilmat, hellettä piisaa
Me ollaan lähdossä tulevaksi viikonlopuksi niihin häihin, toivottavasti silloinkin on yhtä lämmin...vaikea miettiä mitä laittaisi muksuille päälle, kun kuitenkin niiden kanssa pitää olla pihallakin. Itsellekin kävin etsimässä uutta kolttua, mutta mitään ei löytynyt...tietenkään. Voi että mä sitten inhoon kaupoissa kiertelyä, kun jotain tiettyä juttua pitäis itselle etsiä. Kun lähtee muuten vaan, niin aina löytyy jotain kivaa, mutta tilin saldo ei välttämättä kestä heräteostoksia just silloin
Ja nyt kun kerrankin olis saanut satsata johonkin vähän hienompaan, niin mitään ei löydy
Kaikki oli jotenkin tyttömäistä hepenettä, liian juhlavaa, missään ei mitään sellasta sopivan juhlavaa, mutta jota vois sitten käyttää muissakin tilaisuuksissa kun häissä. Ei viitsi maksaa maltaita jostain mekosta, jota ei voi käyttää kun tasan kesähäissä...tulee vähän liian kalliiksi. Ehkä mä sit menen tossa vanhassa koltussa, joka on ollut päällä jo kaikissa juhlissa viimeset 10 v
Mutta mutta...painonpudotusvauhti on taas hidastunut viimeisen viikon aikana. Tänään paino 69,3 kg, -300 g viime viikosta. Mulla meni äitienpäivän jälkeen muutama päivä, etten merkkaillut syömisiäni. Tosin en syönyt mitenkään älyttömästi, mutta herkkuja söin kylläkin...äitienpäiväkakku kummitteli ikävästi jääkaapissa, eikä sitä voinut päästää happanemaan sinne
Hyi mua
Olin onneni kukkuloilla jo alkuviikosta, kun vaakan viisari pysähtyi 69,2 kg, mutta sitten se pompsahtikin muutaman päivän päästä 70,3 kg. Menkat siinä ainakin oli ja niiiiiiiiiin turvonnut olo siitä kummittelevasta kakusta
Nyt olen ottanut taas itseäni niskaska kiinni, mutta nämä helteet on taas tuoneet lisää kiusauksia, kun grillikausi on alkanut. Ja jätskikausi. Kokonaan niitä ei passaa itseltään kieltää, koska sitten tiedän repsahtavani. Kun vaan muistais sen kohtuuden. Onneksi mä en juuri rasvassa käristetyistä pihveistä juuri piittaa, jos kalkkunaa/broilerin fileepihvejä ei lasketa siihen kastiin. Nekin paistetaan pienessä määrässä rypsiöljyä.
Tulevana viikkona en pääse koneelle edes merkkailemaan syömisiäni. Enkä varmaan seuraavallakaan viikolla, kun ollaan reissun päällä. Liikuntakin varmaan jää aika minimiin
Parin viikon päästä näkee, onko mulla minkäänlaista sisäsyntyistä säätelyä ruoan suhteen
somaa
If there is a will there is a way.
lauantaina, 22. toukokuuta 2010 klo 02:15
Hei!
Pikkusen vajaa 5 kk pojan äippä ilmottautuu. Raskauskiloja karistelen, imetyksen takia en vain vielä ihan kauhean rivakasti.. (kiinteitä maistellaan, mutta melko pitkälle mennään vielä rm:lla.) Kiloklubbailun aloitin jo pari kuukautta sitten, mutta nyt vasta tällä viikolla oikein ihan toden teolla. Pisti nämä kesän ekat (toivottavasti ei viimeset) helteet vauhtia hommaan, kun ei kesävaatteet meinaa millään mennä päälle!
Käytin raskautta tekosyynä syödä ihan mitä sattuu
ja kerrytinkin lisämassaa ympärille melkein 30 kiloa!
Iso osa oli kyllä jouluruokien turvotusta ja laitokselle jäi yli 12 kg. Imetys on kuluttanut ja nyt jäljellä vielä reilut kymmenen. Tahto on kova saada ne pois! Meinaa vaan tuo säännöllisen ja oikean ruokailurytmin opetteleminen tehdä tiukkaa... kotona ollessa kun pistää suuhunsa koko ajan jotakin. Sitten kun yritän vähentää napostelua löytyykin se ääripää - en syö juuri mitään.
Mutta eiköhän tämä tästä, kun poikakin kasvaa ja alkaa enemmän noita "oikeita" ruokia syömään...niin eiköhän se rytmi mammallekin löydy..
Purde
maanantaina, 31. toukokuuta 2010 klo 16:01
Takaisin maailmankartalla
Häät on juhlittu ja mökkeilyt mökkeilty, huomenna alkaa paluu arkeen, auts
Mulla meni reilu viikko etten merkkaillut mitään, kun ei ollut nettiä mailla halmeilla. Viikkoon kuului tietty herkuttelua, kun kerran mökillä oltiin sekä vieraiden kestitsemistä ja vain yksi pieni kävelylenkki. Vähän rajoitin syömistäni tietoisesti etten vaan repsahtaisi vanhoihin tapoihin. Olin 100-varma, että puntarissa on lukemat pyörähtäneet ylöspäin, mutta yllätys olikin positiivinen, kun palattiin kotiin
Paino olikin tipahtanut kilon verran edelliseen kertaan ja tänä aamuna vaaka näytti 67,9 kg
Piti oikeen varmistaa, ettei vaan vaaka olis hajonnut tai jotain, mutta kyllä se niin on, että nyt on tavoitepaino saavutettu
Ajattelin vielä tämän viikon olla entisillä kaloreilla ja sitten vaihdan profiiliin painon ylläpidon. Siitä se vasta opetteleminen alkaa
Liikunnasta on näiden parin kuukauden aikana todella tärkeää. Sen tajusin nyt lomalla, kun ei ollut paljon mahdollisuuksia päästä mihinkään, edes lenkille...sen verran oli huono ja kylmä sää, vettä tuli ihan esteristä
Nyt vielä nappasin jostain flunssan, joten kaikki jumpatkin jouduin tältä viikolta perumaan
Mutta eipä se elämä tähän kaadu, sit jatketaan, kun kunto antaa taas myöten
Kertokaas mammat mulle hyviä vinkkejä, millä sais takapuolen ja reidet kiinteytymään. Zumbassa olen ollut pari kertaa, pumpissa käyn melkein joka viikko kerran. Kaipaisin hyviä täsmäliikkeitä, pliis
Ja kertokaa mitä teille kuuluu, tästä on tullut kovin hiljainen ketju
Ingis
maanantaina, 12. heinäkuuta 2010 klo 14:11
Heipparallaa täältä itä-Helsingin suunnasta!
Hiljaista on joo tällä osastolla. Voipi olla että nämä lapsokaiset pitävät äidit tiukasti pois netin äärestä.
ainakin itsellä on ollut vaikeuksia viimeiset kolme viikkoa laittaa tänne mitään. Ainoa mitä olen seuraillut on tuo edistymisosio. Olen ollut kuutisen viikkoa klubin jäsen. Kiloja on lähtenyt kolmen viikon aikana vain yksi, mutta vyötärön seudulta on senttejä lähtenyt peräti neljä. Lienee pelkkää vatsanahan kiinteytymistä.
Pikkuneiti on kohta jo 4 kuukautta vanha. Soseitakin ollaan alettu käyttämään ja niitä uppoo kovaa tahtia. Välillä mikään ei tunnu riittävän.
Itselleni on tuo zumba auttanut. Alkuun kokeilin joka päivä parikymmentä minuuttia. Ainakin se tuntuu vyötärön ja pakaroiden seutua kiinteyttävän mukavasti. Reidet onkin sitten asia erikseen. Niiden "sulaminen" viekin sitten paljon pidemmän ajan. Varmasti ajan ollen kaikenlainen kävely/juoksu/tanssi kuluttaa rasvoja niin paljon, että reisistäkin lähtee, mutta epäilen että se on muutaman vuoden täysurakka. Nyt kun vaan tuolta lastenhoidolta ehtisi tehdä muutakin kuin käydä vaunulenkeillä.
Miten te ootte pärjäillyt näillä kuumilla ilmoilla? En ole uskaltanut tuon vauvelin kanssa lähteä päiväsaikaan mihinkään. Tuntuu että paahtuu kun astuu ulos. Aamut menee lähinnä nukkumisen merkeissä, kun yöt menevät syöttämisten parissa.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
32
33
34
35
36