Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Pelottaa... Voiko nesteitä lähteä 5 päivässä 3 kiloa?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Pelottaa... Voiko nesteitä lähteä 5 päivässä 3 kiloa?
Gleb
lauantaina, 14. toukokuuta 2011 klo 12:21
Aloitin karppaamisen maanantaina 9. päivä. Aloituspainoni oli 72 kg, mutta olin aika turvonnut viikonlopun jäljiltä. Tänään kun kävin vaalla, silmille hyppäsi luku 69. Voiko niin paljon lähteä nesteitä(kään) noin pienessä ajassa? Rinnoista minulta on "lähtenyt" 3 cm, samoin reisistä ja lantiosta.
Karppaaminen on muuten sopinut minulle. Olen energinen ja kylläinen. Ruoka on hyvää ja mielitekoja on paaljon vähemmän. Ennen saatoin syödä sipsipussin päivässä, mutta onneksi tajusin lopettaa ajoissa.
Johna
lauantaina, 14. toukokuuta 2011 klo 12:28
Syytä minkäänlaiseen huoleen ei ole muutaman päivän jälkeen, vaikka painon muutos olisi isokin. Kaikenlaista voi kehossa tapahtua, ja juuri nesteet voivat poistua rivakastikin. (Toisaalta ne poistuvat joskus ärsyttävän hitaasti.)
Sinuna en edes hyppäisi vaa'alla vielä, vaikka tietysti ymmärrän, että haluat nähdä, mitä tapahtuu.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
*Hilja*
HILJAA!
lauantaina, 14. toukokuuta 2011 klo 12:35
En ole karppaaja, mutta vastaan silti. Kyllä voi lähteä nesteitä noin paljon, etenkin jos sipsit on aiemmin kuuluneet päivittäiseen ruokavalioon. Ei ole väliä karppaako vai ei, mutta kun ruokavaliota muutetaan dramaattisesti terveellisempään suuntaan joillain lähtee alussa tosi paljon nesteitä. Todennäköisesti päivittäinen suolan määrä on sinulla reilusti vähentynyt. Syö suosituskalorimäärä täyteen vaikkei kovasti nälkä tuntuisikaan ja muista juoda riittävästi.
Käy katselemassa karppaajien keskusteluketjua painonhallinta osiossa, siellä myös saat varmaan hyviä vastauksia kysymyksiin, vaikuttaa aika aktiiviselta ketjulta.
Onnittelut päätöksestä muuttaa elämää terveellisempään suuntaan!
Hiljaa hyvä tulee
-helmi-
lauantaina, 14. toukokuuta 2011 klo 13:03
Mulla on myös lähtenyt viikossa 2,5 kiloa karppaamisen aloittamisen jälkeen, vaikken kuvitellut nesteitä niin paljon olevan, kun turvotustakaan ei ole vähään aikaan ollut. Juonut olen pari litraa päivässä, mikä minun normaalijuomiseeni verrattuna on hirveästi, melkein kaksi kertaa niin paljon kuin tavallisesti... Voihan se olla, että senkin takia on sitten "vanhat" nesteet lähteneet liikkeelle
Gleb
lauantaina, 14. toukokuuta 2011 klo 14:48
Kiitos näistä rauhoittavista viesteistä.
Jatkan siis samaan malliin ja katsellaan. Tsemppiä kaikille!
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
70 kg:n tavoittelijat
tänään
kello 07:13
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 07:00
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 07:00
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 06:53
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Rekisteröidy
Yhteistyössä