Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Painonpudotus ja painonhallinta ulkomailla
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Painonpudotus ja painonhallinta ulkomailla
Sivu:
1
2
3
4
>
Eveliina0
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 07:17
heipsan!
Apua kaipailisin painiskelemani asian kanssa. Olen tuossa vajaan kuukauden päästä lähdössä kahden viikon lomalle. Kysymys kuuluukin, paljonko minulle voi kertyä tuon kahden viikon aikana lisäkiloja? Ruokailu todennäköisesti koostuu pääosin patonki/tuore vaalea leipä ja feta aamiaisesta, lounaasta kaupungilla, esim. Täytetty pitaleipä tms, illallinen ravintolassa jossa varmaan lihapainoitteisellä ruualla mennään. Jäätelöäkin tulee varmaan syötyä ihan päivittäin. Liikuntaa tuskin tulee juuri satunnaista kevyttä kaupunkishoppailua lukuunottamatta. Eli lähinnä löhöloma tämä taitaa olla.. :/ lisäksi jos on jotain vinkkejä mitä voisi soveltaa lomalla liittyen ruokailuun, liikuntaan ym. otan enemmän kuin mielelläni vastaan!
elora
kaikki on mahdollista, jos vain haluaa
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 08:18
Moi! Olin juuri viikon lomalla espanjassa notkuvien noutopöytien äärellä. Ilokseni kiloklubin opit ovat iskostuneet takaraivoon ja tulos matkan jälkeen oli -100g! Söin vaaleaa leipää, mutta jätin pekonit yms ottamatta ja nautin paistettuja tomaatteja. Sämpylän ja choritzon ( pari siivua riittää) kera. Muutenkin lisäsin kasviksia lounaalla ja illallisella. Nautin paikallisista herkuista ja jätin ranskalaiset ja pizzat syömättä,,niitä kun saa kotonakin. Hotellin vesijumpassa kävin pariin otteeseen ja kävelyä tuli shoppailun lomassa. muuten vietin löhölomaa ja nautin viiniä parvekkeella. Eli pienillä valinnoilla ja annoskokoja pienentämällä saat sinäkin painosi pidettyä kurissa loman aikana.
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/waLS7NP/]
*Lacu*
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 08:19
Moikka!
Olin vajaa kk sitten viikon lomalla Kreikassa ja yllätys oli suuri kun palasin kotiin ja oli kilo tipahtanut, sen sijaan että olisi noussut useemman!
Ihan löhölomalla olin itsekin, liikuntaa tuli siitä huolimatta joka päivä useampi kilometri, kun kierreltiin lähialuetta, käytiin päivällä katsastamassa ravintola valmiiksi ja shoppailtiin.
Joka aamu söin tuhdin aamiaisen, munakasta, pekonia/nakkeja, paljon tuoreita vihanneksia (kurkkua, tomaattia ja salaattia) sekä fetaa. Leivät jätin suosiolla muille, samoin aamiaisella tarjolla olleet leivonnaiset. Päivällä haukattiin nopeasti jotain pientä ja illalla syötiin ravintolassa hyvällä omalla tunnolla! Tuon reissun aikana huomasin, että osaan kuunnella kroppaa ja syödä vain sen verran kun tarvitsen. Syömään mennessä oli aina kiljuva nälkä, mutta joka ilta jäi annoksesta suurin osa pitaa ja ranskalaisia syömättä. Jostain syystä tulinkin täyteen vähemmästä.
Mun mielestä paras keino olla lihomatta on kuunnella kroppaa ja nälkää. Syöt jos on nälkä, jos et jaksa niin kaikkea ei tarvitse syödä. Lomat on tarkoitettu rentoutumiseen ja itsensä hemmotteluun, ei lomalla saa laihduttaa!
Jos takapakkia tulee, niin sen voi kuroa kiinni sitten kotona.
Toivottavasti tästä olisi jotain apua.
Sipsitär
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 11:33
Matkoilla on ihaninta just uusiin ruokajuttuihin tutustuminen! Ja nauttiminen siitä, ettei tartte itse valmistaa ruokaa. Kahdessa viikossa tulee nesteitä muutama kiloa jos menee kuumaan paikkaan (minä olen lähdössä Rodokselle juhannusviikolla) ei siellä sen kummallisemmin pääse lihomaan kun kotonakaan. Jos ei halua kauheasti ylimääräistä kannettavaa, mikä estää tekemästä järkeviä valintoja lomalla? Jos sen kokee inhottavaksi tai hankalaksi tai ei halua lomalla ajatella laihduttamista niin sitten ei ajattele! Eihän sillä ole eroa oletko ulkomailla vai kotona kaksi viikkoa lomalla, sitä joko heittäytyy ihan holtittomaksi tai miettii haluaako loman jälkeen kantaa syyllisyyttä ylimääräisistä kiloista... Aika monessa maassa on jo tarjolla muutakin kuin vaaleaa patonkia.
Lomalle lähdetään nautiskelemaan eikä murehtimaan kiloista!
Ja minä ainakin olen aina nautiskellut eikä kiloja ole tullut - oluen nauttimisesta ja helteistä kertyneet nesteet lähtee parissa päivässä.
Annukka_82
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 11:40
Kyllä mä suosittelen hiukan katsoman mitä suuhun laittaa koska mulle 1 viikko Teneriffalla toi 6kg lisää josta vain kilo tuntui olevan neteitä. Mä tunnun keräävän noilla reissuilla aina ton saman määrän ja sit menee tuskasesti aikaa saada se pois. Eli pitää olla aina housut jotka on isot koska muuten en mahdu niihin enää takasin tullessa. Syön kyllä hyvin mut tuntuu niin epäreilulta et kaveri joka söi ihan saman verran oli lähtöpainossa heti pari päivää reissun jälkeen
Kaksi viikkoa olisi mulle katastrofi jos en hiukan kattos mitä söisin.
Sipsitär
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 12:22
No sitten on syytäkin vähän tarkkailla..... 6kg viikossa on kieltämättä paljon....ja oikeastaan kertoo siitä, että
taidat syödä normioloissa liian vähän...
? Kuuden kilon "lihominen" kun vaatii todella runsaasti kaloreita ja normioloissa ei kyllä viikossa lihota noin montaa kiloa.... Jos olet dieetillä ja kalorivaje on iso niin kyllä kai se sitten kostautuu kun dieetistä on vapaalla..... uskoisin....
Olen siis onnellinen jos en lomalla liho sen enempää kuin kotioloissakaan
sappsu
Opettele elämään tässä hetkessä. Älä odota, että elämä alkaa vasta huomenna.
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 13:27
mä olin kuukauden espanjassa, sinä aikana kiloja tuli 5-7
kannattaa katsoa mitä suuhun laittaa
En nimittäin yhtään katsonut mitä söin ja ajattelin, että nyt olen täällä ja nautin elämästä. Kun tulin suomeen niin hieman kyllä kadutti
Sipsitär
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 15:13
Ja lomalla tulee kyllä käytyä uimassa! Ei mitään kuntouimista tartte harrastaa mutta kyllä siinä lilluessakin vähän kaloreita palaa
Eli kannattaa jättää se uimapatja ostamatta ja lillua ihan omin voimin siellä meressä.
Ja helteellä pitää juoda. Kreikkalainen salaatti on hyvää syötävää, saa nestettä ja suolaa! Jos juo paljon vettä tuolla 30-40 asteen helteessä, pitää muistaa syödä suolaakin. Onneks useimmissa baareissa tuodaan pähkinöitä pöytään, niitä voi sit mussutella (aika pieniä määriä niitä kerrallaan tuodaankin pöytään).
Annukka_82
torstaina, 26. toukokuuta 2011 klo 16:22
Voi sipsitär kun oliskin niin et johtus jostain tollasesta mut kyl mä syön sen 1800-2200kcal päivässä kun pidän tätä painoa yllä mikä nyt on. Jos vähänkin syön yli ton 2200 niin johan pompahtaa vaakaan lisää kiloja. Luultavasti mulla tuo painon nousu on hormonaalista mutta lääkärin mielestä sama kun etsisi neulaa heinäsuovasta, mutta eipä tostakaan ole varmuutta. Oon aina ollut herkkä lihomaan pienimmistäkin notkahduksista.. Mut johtunee myös siitä et olen aikanaan tiputtanut yli 30kg pois painoa kun lihoin odotusaikana 40kg ja olivat aika painavia kiloja 20 viikossa saatuna..
Mut kuitenkin mun ei ainakaan auta heittäytyä vapaalle reissuissakaan..
*Hilja*
HILJAA!
tiistaina, 31. toukokuuta 2011 klo 12:29
Muistakaa tosiaan helteillä runsaan juomisen lisäksi syödä myös suolaa. Itsekin hiljattain lämpimässä lomailleena huomasin veden tulevan suoraan läpi jos ei suolaa ollu riittävästi syöny. Jos ei pariin tuntiin oo käyny vessassa tai sormet tuntuu nakkimakkaroilta, on jo nestehukka.
Turvotusta reissussa tulee hyvin todennäköisesti syömisistä riippumatta, nesteaineenvaihdunnan yrittäessä sopeutua vaihteluihin. Lentokoneessa istuminenhan myös turvottaa.
Hiljaa hyvä tulee
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 07:00
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 07:00
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 06:53
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06