Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Painonpudotus ennen raskautta
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Painonpudotus ennen raskautta
Sivu:
1
2
3
>
untavapilvi
Erehtyminen on inhimillistä, erheeseen takertuminen pirullista
perjantaina, 20. toukokuuta 2011 klo 14:46
Hei! Täällä on pian vuoden ikäisien pojan äiti. Paino ennen edellistä raskautta oli 76 ja raskausaikana se nousi 92 kiloon ja siitä raskauden jälkeen 95 kiloon ja nyt se on sitten noin 87kg. Pituus on vaivaiset 157cm. Ekan raskauden aikana voin todella hyvin. Ei ollut sokereissa eikä missään häikkää. Mutta kyllä sai joka paikassa kuulla olevansa riskisynnytäjä. En halua olla sitä toista kertaa. Toinen syy laihduttamiseen on että haluan olla hyvinvoiva ja terve esimerkki lapselleni. On täällä kanssa sisaria jotka ottaisivat haasteen vastaan
Nicsis
Ei kovaa, vaan täysillä
tiistaina, 24. toukokuuta 2011 klo 18:21
Moikka!
Täällä olis yks vauvakuumetta poteva nuorehko naishenkilö, joka on antanut itselleen lupauksen, että uutta raskautta ei edes harkita tosissaan, ennenkuin paino on sama kuin ensimmäisen odotuksen alussa.
Pituutta
huimat
157 cm ja painoa sitäkin huimemmat n 82 kg.
Esikon odotuksen alussa paino oli n.70 kg,eli reilusti yli suositellun silloinkin. Raskauden aikana paino "pompsahti" 95 kg, ja siitä pudottelin 80. Kunnes joku napsahti päässä ja vedeltiin taas siellä liki sadassa kilossa
Nyt mä haluan näistä kiloista ja kahvoista eroon, opetella syömään oikein, ja pitää sen painoni kurissa, myös sen tulevaisuudessa toivotun raskauden aikana
Yva
keskiviikkona, 25. toukokuuta 2011 klo 09:36
Heips,
Minäkin taidan tänne kuulua. Minulla tavoitteena olla normaalipainoinen, ennen kuin uutta otusta voi pohtiakaan.
Samoin kuin Nicsis ja untuvapilvi, minullakin on pituutta 157 cm. Kun aloitin tuota ekaa odottaa, painoa oli 61 kg ja raskauden aikana painoa tuli huimasti lisää. Vähän aikaa olen laihdutellut ja painoa nyt 69,5 kg. Mieluiten tuonne viidenkympin puolelle saisi paino vajua. Ja tavoitteena myös, että kunhan raskaana vielä joskus olen, niin sillä kertaa painon nousu pysyy kurissa.
Vielä tosin saa tuo ensimmäinen kasvaa ennen kuin lisää pikkuisista haaveillaan, kun vasta puolta vuotta lähestytään.
Kukka-Maari
"Arvostan itseäni, joten pidän huolta itsestäni"
keskiviikkona, 25. toukokuuta 2011 klo 11:35
Moikka vaan kaikille,
Taidan olla teidän kanssa samassa tilanteessa, sillä vaikka olen lähes samoissa lukemissa kuin ykköstä odottaessa, olisin mieluummin pienempi kakkosta odottaessa. Tosin meillä on vielä neuvottelut kesken miehen kanssa kakkosesta
, mutta parempi ajoissa yrittää saada painoa pois
Vähän olen itselleni sisäisesti tavoitetta asettanut, että uutta raskautta ei ennenkuin olen normaalipainossa, mutta samalla pelkään, että mitä jos en sitten ikuna ole uudelleen raskaana, kun se paino ei vain tipu..
Tsemppiä kaikille
Nicsis
Ei kovaa, vaan täysillä
keskiviikkona, 25. toukokuuta 2011 klo 12:31
Kiva huomata etten oo ainoa joka tuskailee vastaavan asian kanssa.
Meillä olis isäntä valmis ihan heti, mäkin oisin muuten, mutta helmikuussa vaihdettu työpaikka ei kannusta nyt just yrittämään. Ja pakko tunnustaa, että en mä halua alkaa odottamaan nyt, kun kunto ja vointi ei ylipainon takia oo ihan terässä.
Mä kun toivoisin voivani olla ns. kauniisti raskaana
untavapilvi
Erehtyminen on inhimillistä, erheeseen takertuminen pirullista
keskiviikkona, 25. toukokuuta 2011 klo 22:19
Tosi mukava huomata että on muitakin jotka painivat saman asian kanssa. Me ollaan ajteltu että syksyllä voisi olla toisen vauvan vuoro, jos meille sellainen suodaan. Ei muuta kun taistoon
Tänä aamuna eli 30.5 paino oli 86,9, jee, nyt ei enää saa mennä ikinä 87 alkavaksi
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 30. toukokuuta 2011 klo 10:23 muokkaaja: untavapilvi »
Kukka-Maari
"Arvostan itseäni, joten pidän huolta itsestäni"
maanantaina, 30. toukokuuta 2011 klo 10:40
Mitäs tänne kuuluu porukalle?
Mulla meni vkl suht. ok, ainakaan ei paino noussut pilviin, vaikka pari päivää meni plussalle.. Tavoitteena ois kuitenkin saada viikonlopun syömiset ruotuun ja liikunta kehiin. Hiljaa hyvä tulee, kuhan vaan jaksais odottaa ite
Nicsis
Ei kovaa, vaan täysillä
maanantaina, 30. toukokuuta 2011 klo 21:38
Heippa!
Paino oli tänään sama kuin perjantaina, joten ehkä jotain jääny päähän vaikka viikonloppuna en merkinny lainkaan, ja söinki vähä huolimattomasti kun ei oltu kotona.
Meillä isäntä kärsii ihan sairaasta vauvakuumeesta <3
No ehkä mäki.. vähä..
Nicsis
Ei kovaa, vaan täysillä
tiistaina, 7. kesäkuuta 2011 klo 22:19
Mitäs meille tänne kuuluu?
Tulin tossa kovin iloiseksi kattoessani tota omaa tickeriä.
aika jonka oon käyttänyt tohon pudotukseen on niin kovin pitkä (puoltoista vuotta) tai ainakin se tuntuu siltä, mut hip hei, mähän oon jo about puolessa välissä
Jotenki uskomatonta paljonko oon ylimäärästä kantanut mukanani, kun sitä on kerran vieläkin toinen samanlainen mukana
AppleJack
tiistaina, 7. kesäkuuta 2011 klo 22:53
Täällä kanssa yksi joka haluaa pudottaa painoa ennen uutta raskautta! Mies haluaisi toisen lapsen vaikka heti, mutta mä en jaksa enkä halua olla tässä nykyisessä kunnossa raskaana.
Mulle tuli ekassa raskaudessa vajaat 20 kiloa, ja painoin synnäriltä lähtiessä tasan saman verran kuin viimeisessä neuvolassa ennen synnytystä. Jossain vaiheessa sain pudotettua vähän ja nyt taas oli tullut lisää painoa, eli painan pari kiloa enemmän mitä viimeisilläni raskaana
Inhottaa ja oksettaa oma olemus ja en oikein osaa edes tajuta, että olen tosiaan näin iso - synnytyksestä on puolisen vuotta ja kilot alkoi kertymään vauhdilla raskausaikana raskauden puolen välin jälkeen, eli olen paisunut paljon todella lyhyessä ajassa. Kävin äsken puntarilla ja lukema oli melkoinen järkytys... Nyt on pakko tehdä jotain ihan tosissaan!
Ajattelin että tämä nettisysteemi voisi motivoida painonpudotuksessa kun pitää/saa päivittää tulokset niin että joku muukin näkee
Pituus 168
Paino nyt 89
Paino ennen raskautta n. 68
Tavoite 70
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 07:00
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 07:00
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 06:53
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06