Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Painonhallinta-aikakausilehdet
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Painonhallinta-aikakausilehdet
ballero83
maanantaina, 3. tammikuuta 2011 klo 10:49
Hyvää alkanutta vuotta itse kullekin.
Olen tässä jo useamman viikon tuumaillut että mitäs jos tilaisi jonkin aikakausilehden, josta saisi mukavia ruokavinkkejä, jumppaohjeita yms.
Suositelkaapas minulle jotain hyvää painonhallinta-lehteä?
*tupu56*
maanantaina, 3. tammikuuta 2011 klo 11:10
Sport lehti on sellainen jossa on kumpaakin sekä liikuntaa,painonhallintaa ja ruokaohjeita!
tynnä
Tietä käyden on tien vanki, vapaa on vain umpihanki
maanantaina, 3. tammikuuta 2011 klo 11:25
KG:ssä myös monipuolista tietoa ja on keskittynyt kaikkeen painonhallinnassa.
Niiskuneiti2
maanantaina, 3. tammikuuta 2011 klo 11:38
Kunto & terveys on mielestäni paras. Siinä ei ole mitään vaate- ja meikki"hömppää" vaan täyttä tietoa.
¨Tiinuli
perjantaina, 24. kesäkuuta 2011 klo 14:17
Sport-lehti ja Kg-lehti ainakin. Cosmopolitanistakin olen pari kertaa bongannut pari jumppaohjettakin. Nyt kokeilen yhtä Cosmopolitanin vatsalihas-ja jalkatreeniä jotka on tehnyt julkkiksetkin kuten Shakira...
niin siinä ainakin luki
Svarti
tiistaina, 28. kesäkuuta 2011 klo 21:41
Mun mielestä hyviä urheiluun ja liikuntaan keskittyviä
urheilulehtiä
on ainakin tuo Sport- ja sitten Fitness. Toki on niitä muitakin. Sportissa kyll se hyvä puoli että juttu on myös niille, jotka on vasta aloittaneet urheilun ja joissa on ehkä "vähän" jenkankahvoja vielä jäljellä
en ole itse perustanut ikinä noista comosjen ja muiden naistenlehtien urheiluvinkeistä, korkeintaa itselläni toimivat mielenkohottajina. Mutta ehkäpä se on tärkeintä? liikunta on loppuen lopuksi aika simppeliä
2xÄippä-25kg
Stop global warming - it's melting my chocolate!
keskiviikkona, 29. kesäkuuta 2011 klo 09:12
KG on ehdottomasti mun suosikki. Paljon hyviä ruokaohjeita, juttuja onnistuneista painonpudotuksista, jumppaohjeita, runsaasti juttuja liittyen painonhallintaan. Eikä ainakaan mun mielestäni ole kovin kallis lehti.
urs
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
keskiviikkona, 29. kesäkuuta 2011 klo 11:17
Oon ollu Sportin tilaaja useempana kertana ja ekaa kerra vuonna -06 muistaakseni ja tänä vuona hetken...6kk. Miusta siin lehdessä joteki pyörii samat jutut
Tietty aina tulee uusia lajeja joita esitellää,mut kokonaisuutena joteki samaa tyylii vuodesta toisee...siis miun mielipide
Oon sitte ostellu irtonumeroita KG :stä ja Fit lehdestä ja niistä sitten menin eilen tilaamaan tuon Fit-lehden 6kk:deksi näin alkuun
Kannattaa varmaa ostella niit erilehtien irtonroi ja sitte makustella mikä omasta mielestä se "oma" lehti.
Karppauksella aloitettu -09
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
keskiviikkona, 29. kesäkuuta 2011 klo 11:25
Mun puolen vuoden Sport-jakso loppui juuri, enkä oikein tykännyt. Olihan siinä hyviä ja innostavia juttuja esim. vesiliikunnasta, ja yksi hyvä jumppavihkonenkin tuli, mutta mun mielestä oli liikaa ns "hömppäjuttuja".
Aikoinaan mulle tuli Kunto plus-lehti, ja siitä ainakin silloin tuli se tunne, että joka lehti on samanlainen, vaikka sisältö muuttuikin. Samoin on käynyt Tieteen kuvalehden kanssa. Ekä tuo on vähän kaikkien, ainakin erikoislehtien ongelma, kun lehden "runko" on aina sama...
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 07:00
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 07:00
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 06:53
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06