Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Painon nousu!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Painon nousu!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
>
*tupu56*
torstaina, 12. toukokuuta 2011 klo 18:54
Liian vähäisillä kaloreilla tosi on et lihoo,ei mulla ainakaan hormoonihoito ole lihottanut päin vastoin!
Ne mitä kiloklubi suosittellee,pitäis niiden mukaan mennä ja olla mahdollisimman lähellä sitä vajetta mita suositukset tarjoaa,eli systeemi on se et syödä terveellisesti ja tarpeeksi,minäkin popsin 2100kcal per päivä ja paino vajoo kokoajan alaspäin,sit rasvaa lisää,sitä pitää olla tuntuvasti!
Ja painosi tosiaan sitä enemmän pitäisi katsoa kalorivajetta että se on suositusten kanssa tasan tai vähän allekkin,usemmat ihmiset ovat vuosikaudet syöneet liian vähän ja lihoneet sen vuoksi,koska keho varastoi syömäsi ruuan kun luulee et nälänhätä uhkaa kuitenkin peruskulutus ottaa omansa,että ylipäätänsä elimet toimii!
Tässä muutama pointti mitkä on totista totta!
effiee
lauantaina, 6. elokuuta 2011 klo 14:34
Moikka!
Olen nyt kesästä asti tapellut tällaisen asian kanssa kun käyn lenkeillä, katson mitä suuhuni laitan, ja silti painoni alkoi yhtäkkiä nousemaan 65kg ja nyt se on 72kg.
Olen vähentänyt painonnousun takia syömistä hyvin paljon(ennen sitäkään edes syönyt paljon mitään) Ja liikuntaa harrastan kyllä. Nykyään saatan syödä vain enää yhden pienen aterian, ja iltapäivällä kaksi leipää, ja siinä on ruoka-annostukseni ja painoa vain nousee
Olen siis pian 18v ja pituudeltani olen 163cm ja painoa nykyään sitten 72kg.
Olen vähän netistä lukenut, että jos hormoonini ovat sekaisin, koska kuukautiseni välikin on ollut kaksi kuukautta pidemmän aikaa.
Tässä alkaa vaipua epätoivoon painon takia kun kavereidenkin kanssa pidetään leffailtaa, nii mulla on hedelmä ja vesipullo, kun muut mässyttää sipsejä, karkkeja ja limuja, eivätkä he lihoa siitä mihinkään
Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?
Tuleeko kenellekään mieleen että mitä se voisi olla ? Maanantaina tilaan lekurille ajan asian takia^^
Kilojenkerääjä
9.4.10 104,7kg, 1.9. 95,4kg, 24.1. 102kg, 1.3. 99kg, 5.7. 96,9kg, 1.8. 95,3kg, 1.9. 93,1kg, 1.10. 90,8kg, 1.11. 90,3kg
lauantaina, 6. elokuuta 2011 klo 14:56
Ensimmäisenä tulisi mieleen, että voisitko olla raskaana, vaikka vielä noin nuori oletkin? Jos kuukautisetkin on alkanut tulemaan oudosti, joskushan raskaanakin voi vuotoja tulla. Tai ehkä sitten tosiaan jotain muuta hormonimuutosta.
Sohvi
Klubiemäntä
Vähän päivässä, paljon viikoissa!
lauantaina, 6. elokuuta 2011 klo 14:59
Jos olet ollut pitkään hyvin pienellä syömisellä ja syömisen vähentämisen jälkeenkin paino nousee, kyse voi hyvinkin olla
säästöliekistä.
. Luepa vaikka tuo linkkaamani ketju ja hae muita olemassaolevia ketjuja hakusanalla säästöliekki.
Jos kysymys on säästöliekistä, ainoa lääke sen purkamiseen on syödä enemmän, jolloin paino voi aluksi nousta, mutta jälkeen lähtee laskuun, kun elimistö huomaa, ettei nälänhätää enää olekaan.
tiitipöö
lauantaina, 6. elokuuta 2011 klo 15:16
Käypä tarkistuttamassa kilpirauhasarvot. Mulla oli vähän vastaava tarina ja pahaksi päässyt vajaatoiminta löytyi taustalta.
sinsarilo
lauantaina, 6. elokuuta 2011 klo 15:30
Mullakin tuli mieleen kilpirauhasen vajaatoiminta. Silloin paino vaan nousee, vaikka kuinka syö vähän ja liikkuu.
effiee
lauantaina, 6. elokuuta 2011 klo 15:40
Raskaana en voi olla koska en seurustele, ja edellisestä kerrasta on sen verta aikaa, että se kyllä näkyisi sitten jo.
Tuokin voi kyllä olla mahdollista että porskuttaisin säästöliekillä.. Täytyy varmaan kokeilla.
Ja noista kilpirauhas jutuista. Luin netistä niitä oireita niin kyl mul on lähestulkoon ne kaikki
Täytyy vaan sitten tilata lekurilta aika maanantaina et sais selville mikä nyt mättää
Anewielh
lauantaina, 6. elokuuta 2011 klo 17:03
Kilppariarvot olivat ainakin itsellä viime aikojen painonnousuun, vaikka tuntui ettei syönytkään juuri mitään.
Sen jälkeen painon pudottaminenkin on onnistunut paljon helpommin, kun sai lääkitykset kohdalleen
liisa.
torstaina, 1. syyskuuta 2011 klo 07:23
Hei,
Liikun joka päivä 30 min, noin reilu 20 kävellen ja kymmenen juosten. Lasken kalorit että jäävät 800 kcal paikkeille ja juon vettä ja syön hedelmiä välipalaksi. Karkit ja sokerit olen jättänyt suurimmaksi osaksi poissa ja vältän leipää. SIlti, aamulla puntarilla seisoessani
paino vain nousee! Mikä tässä menee pieleen?!
*tupu56*
torstaina, 1. syyskuuta 2011 klo 07:38
Syöt liian vähän,suositus alin on kiloklubilla 1500kcal,koska alhaisilla kaloreilla ei saa kaikkia tarvitsemia vitamiineja ja hivenaineita,sit liikutkin vielä!
Säästöliekki tekee juuri sen että,keho ei anna laihtua vaan kerää nesteetkin itseensä,"nälänhädän"pelossa,kun ruoka osiossa on peruskulutksesi lisäksi se mitä suositus kalorit on!
Sinun pitää syödä enenmmän ainakin suositusten verran! sit mitä olet laittanut arkiaktiivisuutesi
Tarkastappa ne ja mene ruokaosioon ja ruokapäiväkirjaa merkkaileen suositus pitäs tulla täys että miinuskalorit on suht samat suositusten kanssa!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 07:00
Vertaisryhmät
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 07:00
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 06:53
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06