Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Onnistunut laihdutus
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onnistunut laihdutus
Minni1978
torstaina, 5. tammikuuta 2012 klo 23:08
Heippa! Olen uusi laihduttaja täälä kiloklubissa mutta muuten kyllä vanha laihduttaja.
Haluisin lopettaa jojoilun ja aattelin että ehkä täältä voisi saada siihen tukea.
Onko kukaan teistä hankkinut Katri Mannisen onnistunut laihdutus systeemiä? Luin vuosia sitten paljon kutri.netiä kutrin kuntoprojektin aikaan ja se oli kyllä inspiroivaa.
Tai voitteko suositella jotain muita hviä laihdutustapoja? Kokeilin jo karppausta. En tykännyt.
Kiitos ja oikein kovasti tsemppiä kaikille! Ehkä minäkin onnistun tällä kertaa.
Minni1978
torstaina, 5. tammikuuta 2012 klo 23:13
niin ja tarkoitin siis tätä
http://kutrinvip.com/itsevalmennuspaketit/onnistunut-laihdutus/
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
torstaina, 5. tammikuuta 2012 klo 23:14
No jos vaikka kokeilisit Kiloklubin opeilla laihduttamista, kun kerran tänne olet rekisteröitynytkin..
Marlis67
torstaina, 5. tammikuuta 2012 klo 23:17
Meinasin kanssa kirjoittaa että mulla ainakin lähti kilot klubin ohjeillla...
Minni1978
perjantaina, 6. tammikuuta 2012 klo 19:30
Juu, kirjotin eilen vähän hätäsesti ennen kuin olin tutustunut kunnolla kiloklubiin...
Otinkin kutri.net:in vip-jäsenyyden, kun tajusin yöllä että ehkä tää ylipaino on seurasta ihan muista ongelmista. Eli päätin että täällä seuraan syömisiä ja liikuntoja (tai no ei siellä niitä voi ees seurata) ja sit sielä selvittelen noita mun henkisiä onelmia.
Tänään olen jo onnistunut syömään kevyemmin. Sekin auttaa että söin eilen vikat joulusuklaat.
Eiköhän tämä tästä.
Katri "Kutri" Manninen
lauantaina, 7. tammikuuta 2012 klo 02:34
Hei vaan kaikille,
Ensin nolo tunnustus (siltä varalta että Eija Holmala & co käy lukemassa näitä viestejä...
) -- lupasin Holmalan Eijalle jo yli kuukausi sitten, että tulen tsekkaamaan kiloklubin, mutta jotenkin se unohtui kunnes tänään huomasin että täältä oli linkitetty sivuilleni... Anteeksi Eija!
Mutta wow! Tämähän on hieno sivusto! Laitan sen suositteluihini!
Ja Minnin kysymys oli hyvä (vaikka hän ilmeisesti sai siihen jo vastauksen -- vilkutus!), koska sen luettuani inspiroiduin kirjoittamaan tämän vertailun:
http://kutrinvip.com/itsevalmennuspaketit/onnistunut-laihdutus/onnistunut-laihdutus-vs-dieetit/
Eli tuo minun Onnistunut laihdutus -paketti on ikään kuin
henkinen suunnitteluopas ihan koko laihdutusprojektille
.
Se lähtee liikkeelle sen selvittämisestä haluatko oikeasti edes laihduttaa vai uskotteletko vain itsellesi että voit laihduttamalla ratkaista ongelmia, joilla ei ole mitään tekemistä laihduttamisen kanssa.
Sen sijaan tämä kiloklubi on selvästi konkreettinen työkalu itse laihdutustyöhön -- siis siitä hetkestä eteenpäin kun olet todennut että haluat oikeasti laihduttaa ruokamääriä tarkkailemalla.
Patrik ja Eija ovat paitsi huipputyyppejä myös ihan guruja kumpikin (enkä sano tätä vain siksi, että olen vuosia sitten kirjoittanut heidän kanssaan kirjan
). Olen iloinen että juuri he ovat täällä palvelussa ja suosittelen kaikkia oikeasti ajatuksen kanssa lukemaan mitä he sanovat.
Onnea ja menestystä jokaiselle omaan laihdutusprosessiin! Muistakaa että laihtuminen on paljon mukavampaa, kun
annat itsesi olla onnellinen jo tänään.
Rakkaudella,
Katri "Kutri" Manninen
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
tänään
kello 06:53
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06