Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Miesten areena
> Onkos paikalla ukkoja? - Miesten painonhallintajutut
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Onkos paikalla ukkoja? - Miesten painonhallintajutut
Sivu:
<
1
2
3
4
...
29
30
31
32
33
34
35
...
49
50
51
52
>
Loisia
keskiviikkona, 21. heinäkuuta 2010 klo 21:55
1900kcal syöty eilen, tänään ja toissapäivänä ja vielä olisi saanut syödä 900kcal
Kyllä se niin on, että jos haluan (171senttisenä ja 82kiloisena) laihtua nin en todellakaan voi syödä kuin sen 1500kcal jos haluan saavuttaa jotain tuloksiakin. En kyllä ole järin terveellisestikään syönyt ja se tässä naurattaakin, saa aika kasan syödä salaattia jos haluaa nuo tavoite-kalorimäärät saavuttaa
Onneksi tuo laskuri on vain suuntaa-antava ja minulle sen tarkoitus on vain kertoa päivittäiset kalorimäärät. Ei sitä ole
pakko
orjallisesti noudattaa
hupsiz
torstaina, 22. heinäkuuta 2010 klo 20:47
Totta, väkisinkin nämä arviot ja suositukset perustuvat keskiarvoihin eikä niitä voi suoraan sellaisenaan ottaa viimeisenä totuutena. Itselleni on tästä myös tullut tärkeä tapa pitää kirjaa kalorien kokonaismäärästä, suositukset ovat siinä hyvä lisä
Viimeiset 10 päivää menneet -1000kcal ja paino tippunut vain 0.2kg, mutta täytyy uskoa, että läski on muuttunut lihaksiksi
Jartsa90
1.6.2009(132kg)--->(84,0kg) 25.9.2010 -48kg
maanantaina, 26. heinäkuuta 2010 klo 20:43
kai se on tääl kysyttävä onko kellään neuvoja miten laihduttaa salilla? olen vuoden kiloklubeilun jlkeen tiputtanut painoa 42 kiloa painoa tällä hetkellä 89kg aloitin salilla käymisen mutta paino pysyy samassa ja vielä pitäisi 4kiloa pudottaa tavoitteeseen.
onko kellään neuvoja miten laihduttaa 4kiloa vaikka käy salilla?
Lionel
Hampaat irvessä...
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 06:24
Hienon työn olet tehnyt, ja tuntuu varmaan kevyltä! Itsekin laihdutin viime vuoden alussa 30 kiloa vajaassa puolessa vuodessa ja nostin sohvaperunasta itseni nykyiseen maratonkuntoon 1,5 vuodessa.
Kyllä painon tiputtamisessa suurin tekijä on ruokavalio, mutta jos liikunnalla haluaa painoaan tiputtaa, ovat parhaita rasvanpolttajia pitkäkestoiset lajit. Salilla varmaankin kuntopyörä, crosstrainer, juoksumatto ja soutulaite.
Mä en oikein ymmärrä miksi jossain hikisellä salilla haluaa kesällä nyhjätä. Itse ainakin nyt uin, juoksen, skikeilen, pyöräilen, vaellan ja soudan - ne ovat kaikki hyviä lajeja painon pudotukseen.
Jos kuitenkin haluat käydä salilla, niin yhdistä siihen jotain aerobista liikuntaa. Muutenkin liikunta aina hyväksi kun lihakset kasvaa ja rasvaa palaa, vaikkei paino laskisikaan.
ToneR
Ehkä otin, ehkä en...
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 12:29
Moro Jartsa ja Lionel. Äijäthän ovat tehneet hirmu urakan! Mahtavaa!
Lionel, minulla ois edessäni samanmoinen urakka, jonka olet jo läpikäynyt. Olisiko sinulla antaa normiviikostasi listaus?
Eli noudatitko KK:n kalorisuisituksia ja minkälaisella sapuskalla kalorit hankit?
Paljonko liikuntaa sulla on viikon aikana ja mitä lajeja?
Käytitkö lisäravinteita?
Lionel
Hampaat irvessä...
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 20:21
Terve
ToneR
! Tämän ketjun sivulta 28 löydät linkit minun tarinoihini ja joihinkin muidenkin äijien ketjuihin. Sieltä löydät tekemiseni. Ei ihminen mitään lisäravinteita tarvitse, jos vain monipuolisesti syö.
Nyt on syyskuun alun Kuopion täysmaratomillekin ilmoittauduttu, kun viime vuoden alussa en meinannut jaksaa porrasväliä nousta. Paljon itselleen voi tehdä, jos vain haluaa tehdä!
Agentti
Kyllä tämä tästä
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 09:37
Kesäloma meni rakennellessa hirrestä piharakennusta. Päivät olivat 7-10 tunnin pituisia ja syömiseeni en kiinnttänyt mitään huomiota.
Paino ei neljässä viikossa laskenut eikä noussut, mutta nyt Omronin vaakan mukaan rasvaprosentti on laskenut hurjasti ja sisäisen rasvan määrä on hyvä.
Luulen, että minulle on kertynyt aika lailla nestettä kehoon, joten kun nyt palaan Kiloklubin ohjelmalle niin kilo pari lähteen muutamasa päivässä.
T'änään sitten pyörälenkille ja uimaan. Jospa syksyllä sopisi taas märkäpukuunsa. Voisi ottaa tavoitteeksi Joroiste triatholonin ensi kesänä.
Viimeksi olen harratanut lajia 10 kiloa ja 15 vuotta sitten.
enemmän elämää
Agentti
Kyllä tämä tästä
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 12:37
Tänään vaaka näytti ensi kertaa 7 vuoteen alle 90 kiloa. 88.9.
Aikaisemmin ei kiloklubin ohjelma ole minulla oikein toiminut.
Muutoksena edelliseen olen tehnyt vain päätöksen olla laihduttamatta, merkkaan vain syömiseni ylös ja koetan saada vähän vajetta.
Liikuntaa olen lisännyt kolmesta kerrasta viikossa neljää ja monipuolistanut sitä.
7 kiloa on hävinyt. 5 vielä pois niin alkaa pyörä kulkea myös ylämäkeen.
Tärkein oivallukseni on ollut, että en aseta mitään aikatavoitteita laihtumiselleni. Kun kiloja on kerännyt 30 - vuotta niin kai sitä pitää olla malttia painon pudottamisessakin.
enemmän elämää
makera
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 13:24
Tsemppiä Agentti! Tuosta on hyvä jatkaa.
Tuo laihduttamatta oleminen voi olla hyvä ja toimiva ratkaisu, minulla ainakin on vähän sama suhtautuminen. Paino putoaa väliin hyvin hitaasti mutta putoaa kuitenkin. Loman ylikin pääsin ilman painon lisäystä vaikka janojuomiakin tuli maisteltua.
Kalorivajetta mulle syntyy yleensä aina ellen lähde pizzalle tai oikein kunnolla herkuttelemaan, nuo klubin suositukset tuntuvat aika isoilta. Ehkä mittaan vaan annokset alakanttiin. Liikuntaa olen lisännyt jo kunnon kohottamisen vuoksikin. Talven sairastelujen aikana kunto putosi ja paino nousi laiskotellessa ihan liikaa.
Pappa72
Vanhuus ei ole viisautta (on se)
lauantaina, 14. elokuuta 2010 klo 10:20
Heipparallaa ukot!!Onkohan minusta tulossa tyttö kun "tissit"hiton kipeät.Tosin kävin kolmatta kertaa salilla toukokuun alun jälkeen.Eihän sitä malta aloittaa varovasti vaikka ois pitänyt, nyt pääsee taas jatkamaan sali hommia kolme kertaa viikossa .Paino on pysytellyt suht koht aisoissa ja taas lähtee kun rauta rupeaa liikkumaan,Ikä vaan tuppaa hidastamaan koko aineen vaihduntaa kuin liikkumistakin,Salillakin saa kademielin katsella nuorten jalkaprässin neljääsataa kiloa kun itse pääsee hätäsesti puoleen siitä.Mutt aikansa kutakin sano pässi kun päätä leikattiin.Saapi kuitenkin koputtaa maalaamatonta puuta(päätä) että on terve??Eipä kummempia jatketaan harjotuksia.PS missä on Matkamies maan??
Nuoruus se on lahja,vanheneminen on taidetta.J Vainio
Sivu:
<
1
2
3
4
...
29
30
31
32