Itse olen nyt syönyt toista kuukautta noin 2000-2500 kilokaloria päivässä.Päivittäiset liikuntakalorit ovat olleet noin 500. Paino on puduonnut tänä aikana noin kuusi kiloa. Lähtöpaino oli 97,5 ja nyt sitä on 91.5. Paino vahihtelee päivittäin, joten tuosa voi olla kilo nestevajausta.Aikaisemmin en ole kiloklubin avulla tällaisiin vauhteihin päässyt ja nytkin hyvän alun jälkeen jumitta kolmisen viikkoa. Rakennustyö mökillä kuitenkin tekee hyvää ja paino putoaa hissuksiin.Ja eiku soranluontiin
Itselläni (79kg mies) ei paino tosiaankaan tipu kiloklubin suosituksilla. Päivittäinen energiamäärä on keskimäärin 1500kcal luokkaa jolla KK antaa päivittäiseksi energiavajeeksi n. 1500kcal omalla liikuntamäärälläni (3-4 kertaa viikossa kuntosalilla ja 2 kertaa tunnin juoksu).Tällä paino tippuu sen puoli kiloa viikossa hyvällä tuurilla. Ilmeisesti olen ollut edellisessä elämässä kameli ja sieltä on peruja säästeliäs elimistö.
sunnuntaina, 11. heinäkuuta 2010 klo 12:25 hupsiz kirjoitti:Itselläni (79kg mies) ei paino tosiaankaan tipu kiloklubin suosituksilla. Päivittäinen energiamäärä on keskimäärin 1500kcal luokkaa jolla KK antaa päivittäiseksi energiavajeeksi n. 1500kcal omalla liikuntamäärälläni (3-4 kertaa viikossa kuntosalilla ja 2 kertaa tunnin juoksu).Tällä paino tippuu sen puoli kiloa viikossa hyvällä tuurilla. Ilmeisesti olen ollut edellisessä elämässä kameli ja sieltä on peruja säästeliäs elimistö. Tuon painon lisäksi olisi kiva tietää myös sinun pituutesi Koska noin hurjalla liikuntamäärällä ja noin pienellä kalorimäärällä sinun on pakko olla melko pitkä, lihaksikas tai pitkä ja lihaksikas ..Tai sitten jokin ei vaan täsmää Mutta.. puoli kiloa viikossahan on ihan hyvin! Kuukaudessa se tekee jo kaksi kiloa! Kahdessa kuukaudessa - neljä kiloa jne.