perjantaina, 30. joulukuuta 2011 klo 12:08 Pippurix kirjoitti: enkä oikein ole innostunut VLCD tuotteista joita hän suositteli. Ei kyllä ole minun makuun tämä ravintoterapeutti.
enkä oikein ole innostunut VLCD tuotteista joita hän suositteli.
perjantaina, 30. joulukuuta 2011 klo 13:28 Joliee kirjoitti:perjantaina, 30. joulukuuta 2011 klo 12:08 Pippurix kirjoitti: enkä oikein ole innostunut VLCD tuotteista joita hän suositteli. Ei kyllä ole minun makuun tämä ravintoterapeutti.No täytyy sanoa, etten minäkään varsinaisesti odottanut tätä. En ole koskaan ennen käynyt ravitsemusterapeutilla ja kuvittelin, että siellä puhutaan hyvistä ja huonoista rasvoista ja hiilareista. Rasvojen tai hiilareiden hyvyydestä tai huonoudesta ei kuitenkaan puhuttu mitään. Eikä rasvojen, hiilareiden ja protskujen suhteestakaan. Ohjeet minulle oli:1. Osan aterioista korvaaminen VLCD tuotteilla2. Rasvan vähentäminen 3. Kaikki makeat pois kokonaan (paitsi keinomakeutetut, joita saan syödä)4. Vähemmän hedelmiä, enemmän vihanneksia5. Aamiaisen koon puolittaminen (nyt 300 kcal, mutta 150 siis pitäisi riittää) Tähän tosin sanoin heti, ettei onnistu.
1. Osan aterioista korvaaminen VLCD tuotteilla2. Rasvan vähentäminen 3. Kaikki makeat pois kokonaan (paitsi keinomakeutetut, joita saan syödä)4. Vähemmän hedelmiä, enemmän vihanneksia5. Aamiaisen koon puolittaminen (nyt 300 kcal, mutta 150 siis pitäisi riittää) Tähän tosin sanoin heti, ettei onnistu.