Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Nestettä kertyy HIRVEÄLLÄ tahdilla... mikä avuksi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Nestettä kertyy HIRVEÄLLÄ tahdilla... mikä avuksi?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
>
mässypulla
ylämäki alamäeksi
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 09:18
huomenta vaan kaikille,
niin tuttua niin tuttua,
täällä kans pähkäillään jo kohta raivon vallassa saman asian kimpussa. painon pitäis kaiken jären mukaan laskea, mutta mutta, samat ongelmat. Tänä aamunakin huomasin ylös noustessa, että muutenkin niin kankee olotila ja kun vilkaisin peilin niin hirvitti katsoa, kun silmät turvoksissa, ja hiki jo valmiiksi.
Ja tää päivä luvattu jo 35 astetta, mitenhän menee, täytyy lähtee järven rantaan, ja käydä välillä uimassa, ei muu auta, ja kivennäisvesi osastolle meinasin kaupassa suunnata. retkievääksi jotain pientä. ei jaksa muuta.
(lähden pojan kanssa samalla pienen reissun heittämään,matka on pitkä, toistasataa kilsaa/ suunta, mutta onneksi on ilmastointi, parasta näin helteellä) illalla takasin, ehkä viilenee silloin.
mässypulla
ylämäki alamäeksi
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 09:21
tuota pitää kokeilla, kiitti vinkistä hippistuu, kerkesit tohon väliin uuden viestinlaittaa joten kirjoitin sit kaksi peräkkäin.... huh hellettä kohti...ilmastointi kutsuu....
Surde
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 09:46
Kuumuuden lisäksi kovin hiilihydraattipitoinen ruoka kerää nestettä kroppaan. Ainakin mulla turvotusta tulee, jos syön paljon hiilihydraatteja, eli leipää, pastaa, sokeria jne. Koita korvata osa hiilihydraateista proteiinilla, esim. rahkalla, raejuustolla, lihalla, kanalla.
Ja kova treeni tekee saman, eilisen lenkin jäljiltä jalat on ihan tukit. Mutta se on ohimenevää!
Davina
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 09:46
Ihanaa, kohtalotovereita! Mulla nousi viime viikolla paino neljä kiloa. Jalkoihin pakottaa ihan sairaasti ja naama on kuin pullataikinaa. Mä olen kyllä ihan varma siitä että ei nämä(kään) kilot lähde nopeasti kun helteet loppuu, ihan samanlailla ne nesteetkin varmaan muhun jämähtää kuin kaikki muutkin kilot.
Primaveera
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 11:24
Edelleenkään en ymmärrä näitä suosituksia, syö suolaa lisää helteellä. Kyllä normaalin ruoan pitäisi riittää, koskapa siinä on monin kertainen määrää liikaa suolaa. Sitä paitsi eikös se natriumin ja kaliumin tasapaino lähinnä häiriinny, eikä siihen lisäsuolansyönti auta. Itse eilen pakkosöin ravintolassa liian suolaista ruokaa ja heti vaaka näytti + puolikiloa, vaikka kuinka on helle päällä.
hippistuu
Elämäntaparemontti on taidetta!
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 11:32
mä en proteiineja lisää kyllä mutta rasvaa kylläkin eikä hiilarit mula kun 100g kahtapuolta,mutta mikä sen parempaa kun hileinen maito ja sen juo menee nälkä ja jano!
tuohon suolansyöntiin lisään että monet jotka syö suolatonta ruokaa ja juovat vettä,siitä johtuu natriumin arvojen alentuminen,kuten minä syön suolaa ainoastaa sellaisessa tuotteissa mikä on siinä valmiina kuten liemikuutiot muuten syön suolatonta ruokaa ja valmistan sen itse kaikki leivänkin!
Sit tohon painon nousuun voi olla monta selitystä,ei yksittäinen ateria nosta painoa,vaan nesteen heilahtelut ym kehossa,se voi johtua niin monesta seikasta!
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 11:37 muokkaaja: hippistuu »
Jos ei tänään sit huomenna!
Hilkka H
Ystävyys on kuin yksi sielu kahdessa ruumiissa.
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 20:10
Mullakin turposivat ennen jalat, lähinnä nilkat, mutta eipä enää ole mokomaa vaivaa ollut sen jälkeen, kun aloin karppaamaan. Kun hiilarit pysyvät alle 50g päivä, ei ole tietoakaan minkäänlaisesta turvotuksesta, ei edes nyt helteillä.
Jälleen kerran lähetän karppaukselle onnelliset halaukset
CillaSweet
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 20:27
Mun paino nousi kanssa viime viikolla yhtäkkiä monta kiloa. Sinänsä kyllä outoa, koska viime viikolla oli mun mielestä pikemminkin viileämpää... Mutta joo, ihan karsean näköset jalat ja tönkön tuntuset sormet. Mulla on kyllä kuukausittaisetkin turvotukset tulossa, mutta ne näkyy yleensä vaan mahassa.
ROUVA Läski sinulle.
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 09:25
Kiitoksia viesteistä, kiva kuulla, etten ole ongelman kanssa yksin. Välillä motivaatio ihan kadoksissa, kun tsemppaa ja syö+ liikkuu oikein ja sitten puntari näyttääkin reilua plussaa. Kun on tapellut yhden kilon kanssa jumittaen vaikka miten pitkään ja yhtäkkiä onkin +3, niin ei paljon naurata ja käy repsahtaminen lähellä.
Rouva soutaa ihan omaan tahtiin.
Joliee
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 12:40
Välillä just tuntuu, että kun olisi vaan rohkeutta heittää tuo puntari vaatekaappiin. Jotenkin tulee tunne, että on sodassa koko kroppansa kanssa, kun kaikkensa yrittää ja painoa vaan tuleekin lisää.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Arjen pulinat