Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Terveys
> Nestettä kertyy HIRVEÄLLÄ tahdilla... mikä avuksi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Nestettä kertyy HIRVEÄLLÄ tahdilla... mikä avuksi?
Sivu:
1
2
3
4
5
>
ex-ROUVA Läski sinulle.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 09:43
Lauantaina paino oli 81,7. Sunnuntaina 82,5. Eilen 83,7. Tänä aamuna 84,4. En todellakaan liho tuolla tahdilla. Sormet on niin turvoksissa, etteivät sormukset suostu liikkumaan ja kävellessä päkiöissä tuntuu "tyynyt".
Olen juonut vettä 2-3 litraa päivässä mutta se EI auta: vesi vain jää sille tielleen. Olen yrittänyt juoda ananastäysmehua ja kahvia, ne kun ovat diureetteja, mutta EI auta. Mikä neuvoksi? Kerääntyykö muilla nestettä näillä helteillä?
Täti soutaa ihan omaan tahtiin.
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 09:48
Moi!
En tiedä onko nestettä vai mitä mutta paino vaan nousee!
Nyt +600g viime perjantaista. Prkl..
hilputin
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 09:54
Mulla on ollu sormet jo monta viikkoa niin turvoksissa että on ihan kömpelö olo! Siitäkö tuo minunkin painonnousuni voisi johtua..
eikai se auta kun juoda lisää vettä. ja eikös ainakin ananas poista nesteitä?
hippistuu
Elämä on yllätyksiä täynnä!
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 09:57
Kuumuus turvottaa,sama täällä,jalat on kuin pökkelöt turvoksissa,vettä pitää juoda mutta ei liikaa,se ei ole hyvästä,pitää sitten syödä jotain suolasta,jos juo paljon natriumtasapaino kärsii ja seurauksena on turpoaminen,mulla on hyvä vinkki,odotetaan viileempiä ilmoja ja syödään silti hyvin,ja kun kesä on mansikoita iltasella,turvotuskin laskee yön aikana hiukan,kyllä se helpottaa kun kuumuus alenee tuonne 20asteeseen,kunhan pidätte silmällmyös verenpainettanne!
merisuola on paras,sit magnesiumsulfaatti ja kaliumsitraatti alentaa turvotusta!
Tälle emme voi muuta kuin odotella,kun ei jaksa lenkkeilläkkään!
Kaiken takana on ruokavalio!
ex-ROUVA Läski sinulle.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 09:59
Ananas tosiaan on mulla ennen poistanut nestettä. Ja mansikat. Myös kuulemma varsiselleri poistaa, mutta sitä en ole koettanut... nyt olisi radikaalit keinot tarpeen!
Angelia77
Cake or death?
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 10:04
Hei!
En tiedä auttaako tämä, mutta minulle kertyi raskausaikana tuolla tavalla nestettä viimeisillä viikoilla, ja ainoa jolla sain nestemäärää pikkasen liikkumaan oli mansikat. Vedin kaksin käsin pakastemansikoita (toukokuussa kun ei tuoreita vielä löytynyt) ja tuoretta ananasta. Loppupäässä pääsin nestekertymästä eroon ainoastaan synnytyksen jälkeen kun kävin turvehoidossa. Ei se vesi kaikille auta, ei minullekaan vaikka kuinka väitetään.
Eli mansikkamyyjiä kovistelemaan
Toivottavasti helpottaa pian, tuo on niin inhottava vaiva. Tsemppiä!
ex-ROUVA Läski sinulle.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 11:25
Käsittämätöntä. Olen aamupäivän aikana juonut nyt kaksi mukia kahvia ja melkein litran vettä, mutta kertaakaan ei ole toiletti kutsunut. Alkaa usko hiipua. Onkoan huomenna sitten taas kilo nestettä lisää...
Kansis
Vain kuolleet kalat uivat virran mukana.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 11:34
Hippistuun huomautus suolan muistamisesta on hyvä! Näin helteillä keho menettää suoloja hien mukana. Jos korvaavaksi nesteeksi nautitaan vain vettä, häiriintyy suolatasapaino ja solut alkavat turvota. Eli ei liikaa vettä ilman suoloja, esim kivennäisvedethän sisältävät molempia.
Mulla myös kevyt liikunta pistää nesteitä liikkeelle. Ei siis mikään ääritreeni, sellainen leppoisa liikkuminen. Esim . uiminen on näillekin säille sopivaa puuhaa
ex-ROUVA Läski sinulle.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 11:47
En usko, että suoloja tulee ainakaan liian vään. Olen juonut myös vissyjä ja syön aika paljon esim. ruisleipää, jossa on suolaa yhtä paljon kuin sipseissä... liikkunut olen päivittäin, sellaisia 30-60 min kävelylenkkejä tai fillarilenkkejä. En oikeasti tajua mistä tämä nyt johtuu... ensin ajattelin, että perjantain olutjuomingit aiheutti tämän. Mutta eihän se nyt enää voi vaikuttaa.
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
tiistaina, 27. heinäkuuta 2010 klo 11:51
miinuskakskyt
, tuli mieleen että onko sulla SE aika kuukaudesta?
Mulla se vaikuttaa myös painon nousuun. Mulla on nyt ovulaatio, joten liekö se osasyynä myös..
Sivu:
1
2
3
4
5
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»