Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Muita morsiamia?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Muita morsiamia?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
38
39
40
41
42
43
44
...
46
47
48
49
>
Mukava olo
Terve elämäntapa sisältää myös herkuttelua hyvällä omatunnolla!
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 14:03
San_na Vau, teillä onkin asiat jo hyvin hallinnassa!
Jep, elokuussa 2012 on meidän päivä
ja mies on ihanasti mukana projektissa! Kertoo mielipiteitään ja ideoitaan, en ois kyllä ikinä uskonut
FaerieS
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 14:09
Joo haluttiin saada noi ajoissa kuntoon niin ei sitten tarvii viime tingassa enää säntäillä
Hienoa et ukkeli on sullakin mukana suunnitelussa
Se on melko iso juttu, kun noi miehet yleensä tuppaa olee semmosia et joo päätä sä tai ihan sama tyylisii. Me kans kimpassa katotta kaikkii vaihtoehtoja ja sitten sovittu et mikä otetaan.
Yhteen hiileen tää on kuitenkin mentävä!
Blogini: http://sportharmony.blogspot.com/
Mukava olo
Terve elämäntapa sisältää myös herkuttelua hyvällä omatunnolla!
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 14:17
Just näin! Ei se varmaan ihan kaikessa halua olla mun kanssa päättämässä, mutta ainakin tää alku on ollut lupaava
Onko teillä muuten jotain tiettyä teemaväriä tai muuta teemaa? Kovasti yritän pähkäillä, että haluanko mä jonkun teeman, kun niitä niin kovasti hehkutetaan. Toiskohan se häihin jotain selkeyttä
Mulla on vaan paha ongelma, ja se on ISO. Yhdessä päätettiin, ettei kenellekään kerrota häistä vielä
ja mä oon siis ihan täysin samaa mieltä, mutta kun toisaalta haluais hehkuttaa tätä koko maailmalle
mies sanokin, että kaikille kerrotaan vasta kutsukortin muodossa tammikuussa 2012. Mä olin silleen, että eihän niin myöhään voi kertoa porukoille.. Mutta sitten rupesin ajattelemaan, että veli ja sen vaimo kihlautui muutama vuosi sitten heinäkuussa ja pari kuukautta myöhemmin ilmoittivat menevänsä seuraavana helmikuuna naimisiin. Siinä jäi siis vain 5 kuukautta aikaa valmistautua. Ja jos me lähetetään kutsut tammikuussa ja häät on elokuussa, niin siinä on yli 7 kuukautta aikaa.... Mutta onko se sitten epäkohteliasta olla kertomatta vanhemmille.... Sitä en tiedä.
FaerieS
keskiviikkona, 18. elokuuta 2010 klo 14:30
Hepsan
Ei oo vielä mitään teemaväriä mut todennäkösesti tulee, sitten silleen et näkyy koristelussa, kukissa yms.. musta tuo kyllä selkeyttä ja semmosta ryhtiäkin. Meinaan siis et on musta hienon näköstä kun on jotain väriä tai värisävyä kun et on sekametelisoppa you know
Me ollaan lähisuvulle jo kerrottu päivää ja vihkimisaikaa myöden et milloin toivotaan niillä oleva kalenterissa meille tilaa
Samoiten kaasot ja bestmanit on infottu, jotta osaavat varautua tulevaan!
Itte kun toivoisin tietäväni aina asioista hyvissä ajoin niin sitä varten tässäkin päätettiin että noudatetaan sitä
Meillä nimittäin vanhemmat oli onnesta mykkyrässä kun kihlauduttiin ja ilman muuta niille kerrottiin heti kun päätettiin että mennään jo ens kesänä naimisiin. Molempien vanhemmat on hyvinkin mukana ollu ihan alusta asti kun kerran haluavat.
Ollaan molemmat esikoisia niin varmaan myös omalta osin se vaikuttaa niiden aktiivisuuteen
Blogini: http://sportharmony.blogspot.com/
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
perjantaina, 20. elokuuta 2010 klo 08:40
Me ollaan aloitettu nyt valssin harjoittelu
En haluaisi olla ilkeä, mutta mun tuleva mies ei osaa tanssia.. Ei sitten yhtään.. Se on niin puujalka, että toista saa hakea. Ei osaa viedä eikä osaa askeleita. En mäkään kovin hyvä ole, mutta ero on silti huomattava. Musta tuntuu, että me saadaan vielä isot riidat aikaan tän tanssin kanssa
Onneksi meillä on tässä hyvin aikaa ja mä yritän olla kovin kannustava! Ollaan menossa syksymmällä tanssikurssille. Meidän on pakko ottaa ihan yksityisopetusta, sillä niin toivottomia me olemme
Mua panikoittaa ehkä kaikista eniten koko häissä tämä tanssi.. Huhuh!
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
perjantaina, 20. elokuuta 2010 klo 09:18
Meillä hääpäivään enää 2 viikkoa.
Puku minulle-on
Puku miehelle-ei
Sormus-on
Juhlapaikka-on
Jatkopaikka-on
Kukat-on
Kirkko-on
pappi-on
Ruoka-on
kuvaaja-on
kampaaja-on
meikki-on
häämarssi-ei
Häästressi-Todellakin!!
Mua ihan suoraan sanottuna korpee, kun ihmiset ei osaa lukea kutsujaan, ketä me oikein kutsutaan meidän juhliin.
Sitten ilmoittaudutaan ihan hirveän valtavissa ryppäissä, vaikka kaksi olisi kutsuttuna, niin kuutta tarjotaan. Pakko suututtaa ihmisiä. Enkä kilttinä ihmisenä kestä sellaista torjumista ja pahan mielen aiheuttamista.
Meillä on niin suuret suvut, että on ihan pakko karsia. Ja jos jokainen serkku toisi lapsensa, niin me tarvittais joku suurhalli häihin: ei olla voitu kutsua edes kaikkia serkkuja, jos halutaan kavereitakin pyytää!! Sitten kysellään kutsumattomien avecien tuomisesta... *huokaa* kun ei mahdu, niin ei mahdu!!!
Jokaisen pitäis tajuta, että vieraslistan tekeminen kun ei ole helppoa... Ja jos kaikki lisää "vaan tän yhden, joka voi istua pöydän päässäkin", niin meillä on pian 250kuokkavierasta.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
_cinderella_
sunnuntaina, 22. elokuuta 2010 klo 11:39
Moi kaikille. Kiva kun tällainen ryhmä on
Ollaan miehen kanssa oltu kihloissa 6 kuukautta, häistä on ollut puhetta aina välillä ja syksyäkin mietittiin jossain vaiheessa mutta elämäntilanne ei sitä sallinut, oli iso muutto ja molemmilla työpaikka vaihtunut yms. Rahatilannehan sen ratkaisee milloin häät pidetään
Nyt ollaan sitten päätetty, että ensi kesänä mennään. Olen tässä alustavasti katsellut kirkkoja ja juhlapaikkoja, ja tehnyt tarjouspyyntöjä joten ne tarttis hoitaa ensimmäiseksi, koska näyttää siltä et joissain paikoissa koko ens kesä on jo täyteen varattu! Lauantait siis. Ja juhla on oltava lauantaina, koska meidän kaikki sukulaiset jotka kutsutaan (vanhemmat ja sisarukset), asuvat "kaukana" 2-4h ajomatkan päässä. Kaverit ainoastaan samassa kaupungissa. Vieraslista on jo melko selkeä, noin 40-50 hengen häitä aiotaan viettää. Tarkoitus ois, että mitä pienempi ja läheisempi porukka, sen kivemmat juhlat
Varmaan aika perinteiset häät tulee meille, koska sellaiset haluan, miehelle ois kelvannu jotkut teemajuhlat mutta itse en oikein välitä
Tosin aika vapaamuotoisetkin, ei haluta häävalssia tai muutenkaan mitään bändiä soittamaan, ohjelmaa toki vois olla vähän.
Suurin ongelma on nää kilot: tammikuussa painoin enimmilläni 122kg, ja huhtikuussa 112kg. Nyt paino on noussut kesän aikana kun motivaatio on ollut todella kateissa, hirveä stressi muuton ja työpaikan vaihdoksen takia (tekosyitä tekosyitä
ja tällä hetkellä painan noin 118kg. Harmittaa kun kiloja tuli noin paljon takaisin, mut toivotaan et lähtevätkin pian. Haluan muutosta tähän elämään ja kiloihin, mutta erityisen ison motivaation tuo tulevat häät: en todellakaan halua olla näin läski tulevassa hääkuvassani!! satakiloisena jo näytin ihan ok:lta, joten realistista olis saada paino alas sinne 90-100 kiloon ensi kesään mennessä. Mut mites sit hääpuvun kanssa pitäisi tehdä?! Enhän kovin aikaisin uskalla sitä ostaa, kun yritän saada painoa alas. Saako esim 1-2kk ennen häitä morsiuspukuja mistään valmiina? Mittatilaustyönä ei ainakaan ehdi tehdä. ja onko heillä edes noin suuria kokoja, mahtaako kukaan tietää...?
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
sunnuntaina, 22. elokuuta 2010 klo 11:46
" Mut mites sit hääpuvun kanssa pitäisi tehdä?! "
Hääpuvuissa on usein nyöritys, jonka asiosta sitä pukua saa isommaksi tai pienemmäksi kohtuullisen helposti
Oma pukuni oli (tai on, tuolla se roikkuu kaapissa vieläkin) kokoa 44-46, mutta olisi mennyt 40-42 -kokoisellekin tai sitten 48-kokoiselle.
"Saako esim 1-2kk ennen häitä morsiuspukuja mistään valmiina?"
Ihan varmasti saa, ja ihan varmasti on myös isoja kokoja. Minäkin luulin pukua ostaessani, että "no ei nyt täällä mitään 44-46 -kokoisia pukuja olekaan", niin myyjä totesi minun olevan "keskikokoinen"
Pudotusta takana 16,7kg, nyt mahan kasvattelua toivon mukaan vähällä painonnousulla
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
sunnuntaina, 22. elokuuta 2010 klo 12:06
Mä olen ostanut hääpukuni liikkeestä jo puolitoistakuukautta sitten, mutta puku on siellä edelleen säilytyksessä: hintaan kuului puvun pienentäminen paria päivää ennen häitä ja muutama muukin yksityiskohdan tekeminen, jos haluan. Halusin vähän harkinta-aikaa, mitä siihen haluan, niin niille sopi oikein hyvin näin myöhemmin.
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
_cinderella_
sunnuntaina, 22. elokuuta 2010 klo 14:04
Kuulostaa tosi hyvältä, et isojakin kokoja löytyy ja nyörityksen ansiosta saa pienemmäksi/isommaksi
Tuo viime hetken pienennysjuttu on kans plussaa. Nyt vaan täytyy toivoa ja uskoa, että tämä paino alkaa lähtemään alaspäin uusilla elämänmuutoksilla
Sivu:
<
1
2
3
4
...
38
39
40
41
42