Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Muita morsiamia?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Muita morsiamia?
Sivu:
1
2
3
4
...
47
48
49
50
>
Myrtille
Alkupaino 12.10.09 74,5kg, tavoite 68kg
maanantaina, 26. lokakuuta 2009 klo 16:27
Hei kaikille,
Olen pari viikkoa sitten liittynyt kiloklubiin, paino aloittaessa 74,5 ja tavoitteena 68. Tavoitepaino on painoni ennen raskautta, vauva on jo yksivuotias ja totesin ettei tekosyytä lisäkiloille oikein enää ole.
Lisämotivaatiota painonpudotukseen tuovat ensikesäiset hääni, joissa haluaisin tietysti olla parhaimmillani. En siis laihduta häitä "varten", vaan koko morsioajatus on vähän niinkuin lisäporkkana.
Häät on kesäkuussa, olisi ihanaa jos tammikuussa olisin jo suht lähellä tavoitepainoa ja voisin etsiä hääpukua "oikean"kokoisena. Onko muita samassa tilanteessa?
Tiukuli
lauantaina, 31. lokakuuta 2009 klo 08:17
Heips!
Hyvän ketjun aloitit
Oon melkein samassa tilanteessa - meillä ois tarkoitus pitää häät ~1½ vuoden päästä, mutta painoakin ois tarkotus pudottaa "muutama" kilo enemmän, jotta ois mukava olla niissä häissä..
On tuota elopainoa kertyny niin, että BMI on nyt 38:n tienoilla, joten semmoset 30kg on matkaa normaalipainoon ja kun mittaa on vaan 155cm se kyllä näkyy!! Itse asiassa oon ollu Kiloklubin jäsen jo joku 1½ vuotta ja nyt kolmatta kertaa alotan tätä
jos kolmas kerta toden sanois
Nyt ois ihan oikeesti joku tavote ja syy miksi ois hyvä olla solakampi (siis terveysaspektin ohella) - edes joku 10-15 kiloa, että löytys kiva hääasuste. Ja sitä ennen on tietysti aina kaikkia kissanristiäisiä...
Mutta ihan noin muihin aiheisiin, onko sulla kauan vieny kaikki hääsuunnittelut ja paikankatselut yms.? Vai oliko helppo valinta tehdä? Pitopalvelut ja kutsukortit ja kukka-asetelmat ja... voi hyvänen aika..
Myrtille
lauantaina, 31. lokakuuta 2009 klo 09:38
Hei Zanra, kiva että löysit mun viestin! Katsotaan saadaanko vielä seuraa.
Mulla on hääsuunnittelut aika hajallaan vielä, toisaalta päivämäärä on, vihkipaikka on ja juhlapaikka on. Ja kun juhlapaikka on ravintola, ei tarvitse erikseen etsiä pitopalvelua, ja koristelussakin pääsee vähemmällä kun paikan sisustus on kiva. Odottelen vielä hintatarjousta, hui... Kutsukortit on vaiheessa, idea on ja teksti, tuttu on luvannut tehdä taiton. En jotenkin osaa vielä stressata, järjestelen työkseni tapahtumia ja tuntuu että ehtiihän tässä vielä... Vaikka aika kuluu!
Häät pidetään siis ulkomailla jossa asun, saas nähdä moniko suomalainen pääsee paikalle
Sulla on vielä aika hyvin aikaa järjestellä, minkälaisia pirskeitä olet miettinyt?
Tiukuli
lauantaina, 31. lokakuuta 2009 klo 12:03
Toi kuulostaa ihan liian helpolta ja stressittömältä
mut ehkä se on tuota työn tuomaa varmuutta? Mulla on tosiaan vielä ihan paljon aikaa, mut silti tuntuu, et sitä aikaa ei oo alkuunsakaan. Suurin ongelma on ehkä se, että mun suku asuu 200km päässä, mä täällä miehen suvun vieressä. Eli sit pitäs alottaa jo ihan päättäminen siittä, et missä ne häät pidetään :P Ja kun kaikki mummelit rupee ole siinä kunnossa ettei matkustaminen onnistu ja toisaalta taas haluais, että kaikki pääsis paikalle.. Varmaan vähän samantyylisiä mietintöjä sullakin, kun päätitte pitää häät ulkomailla?
Muuten oon ajatellu, et mitä pienemmillä pirskeillä pärjään ja saan suunnattua huomiota muualle ku itseeni, niin sitä parempi. En tykkää olla huomion keskipisteenä (enää) ja toisaalta musta ois kiva, että juhlat ois vaan mukavat eikä ollenkaan muodolliset. Hääpaikkoja oon koittanu tuttavilta kartottaa, mut kais sitä pitäs tässä talvella ruveta ihan systemaattisesti käymään niitä läpi. Samoin ku pitopalveluja ja muita olennaisuuksia, jos juhlapaikan mukana ei semmosta siunaannu.
Tärkein on sentään tehty; vieraslista ja lahjalistaki rupee hahmottumaan
No ei, on mulla vähän ideaa jo koristelusta, kutsuista ja sen sellaisestakin. Niin, ni nimenomaan
minulla
, koska karvaisempaa osapuolta ei juuri voisi vähempää kiinnostaa häiden ulkonäkö, kunhan ruokaa saa ja sellaiset pidetään..
Onkos sulla minkälaiset ja kokoiset juhlat tulossa? Sanoit, että ne on ravintolassa, niin onko se helpompi sun mielestä järjestää niin? Vai onko vieraita odotettavissa sen verran pieni määrä, että se onnistuu, et muuten ei onnistuis ravintolassa?
Myrtille
lauantaina, 31. lokakuuta 2009 klo 22:13
Hih, kiva saada seuraa häähömpötykseen painonhallintajuttujen lisäksi
Me jahkattiin hääpaikan suhteen kaksi vuotta ennen kuin päätettiin, että siellä pidetään häät missä asutaan. Ihan tarpeeksi hankalaa on häiden järjestäminen muutenkin, en halunnut kokeilla samaa "etänä". Aika paljon on kuitenkin juttuja, joita hoitaessa on parempi olla paikan päällä.
Kutsulistalla on tällä hetkellä 75 henkeä pöydässä ja 100 henkeä sitä ennen "aperitiivilla", eli onnittelumalja + suolaista näppipalaa. Ruoka tarjoillaan pöytiin, juustot ja jälkiruuat buffetista. Mun mielestä on ravintolassa helpompi järjestää, koska palveluntarjoajia on vain yksi : ei tarvitse erikseen etsiä pitopalvelua, astioita, pöytäliinoja...
Ravintola ei siis ainakaan meiltä ota mitään erillistä tilavuokraa, vaan ravintola vaan on sinä iltana varattu kokonaan meille. Tila on kiva, ja ravintolassa on iiiso vehreä terassi, eli jos ei kaatamalla sada niin illallinen nautitaan ulkosalla. Tietysti E-Euroopassa on ravintolajuomien hinnat alhaisemmat kuin Suomessa. En oo vielä saanut hintatarjousta, mutta luulisin että 60-70 euroa/henki tähän huviin humpsahtaa (juomia siis se aperitiivin aikainen baari, viinit ruuan kanssa, samppanjat saadaan tuoda itse).
Meillä mies on ollut ihan kohtuukiinnostunut, mm. löysi tuon juhlapaikan! Sen verran on ulkonäköjutuista sanonut että vaaleanpunaista ei kutsuissa saa olla. Ja ilmoittanut että kun kimpunheitto näyttää olevan niin hauskaa puuhaa, niin hänkin haluaa heittää jotain (täällä sukkanauhan heitto on ihan tuntematon juttu, tehdään sitten se).
Meilläkin piti olla aika pienet juhlat, mutta annas olla kun alettiin tehdä vieraslistaa... Suurin osa ihmisistä kun kutsutaan pareittain, niin sehän kasvaakin aika nopeasti.
Nyt kun vaan saisin pidettyä itseni kohtuudessa, niin hoikistuisin häihin mennessä... Ajattelin että tammikuussa katsoisin pukua, siihen mennessä jos sais -6kg niin olis ihan ekstraa, tuntuu vaan vähän epärealistiselta.
Tiukuli
maanantaina, 9. marraskuuta 2009 klo 21:12
Aina kiva puhella muustaki, ku kiloista
Ja nyt piti vaihtaa vielä nimimerkki 'oikeeseen', ku vihdoin tajusin miks en saanu sitä aikasemmin tehtyä...
Ei toi 60-70 e/hlö niin hirveen pahalta mun mielestä kuulosta, jos ottaa huomioon, että ravintola ei ota ollenkaan tilavuokraa..? Suomessa kuitenki pitopalvelut on yleensä 25-35 e/hlö + tilavuokra juhlapaikasta, niin helposti tulee vähintään sama tai vielä enemmän.
Onks teillä tarkotus järjestää etelä-eurooppalaiset häät vai suomalaiset häät? Vai onko niissä edes hirveesti eroa?
Jotenkin vaikeeta miettiä, et miten sais omista häistä "omannäköset", kun kaikki häät tuntuu menevän aina samalla kaavalla, mut ehkä se on enemmän se ilmapiiri ja ne pienet asiat, jotka siihen asiaan vaikuttaa...
Tammikuuhun on vielä kaks (kolme) pitkää kuukautta aikaa tehdä hyviä valintoja ja hoikistua monta sataa grammaa
Mäkin ihan innoissani, ku muutaman viikon jälkeen vyötäröltä kadonnu pari-kolme senttiä ja yhdet housut tuntuu jo ehkä ihan pikkusen löysemmiltä ku kuukausi sitten
jos oikein tarkkaan kuvittelee
Tästä se lähtee!
*Sookie*
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 17:46
Heissan!
Onkohan tämä ketju vielä voimissaan? Täällä ois yks tuleva morsian ensi kesänä.
Painoa ois tarkotus saada pois ainakin semmoset 10kg, mutta jos oikein mukavasti alkaa tippua niin sitten 14,5kg. Kuulostaa aikamoiselta haasteelta mielestäni mutta häät on aika hyvä motivaation lähde.
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 18:11
Täällä yks, jeesaan nostamisessa
Elokuussa koittaa mun elämäni prinsessapäivä ja se on mun laihdutuksen kannustin. Yhtenä päivänä kun tulee morsiuspukua pidettyä, niin silloin pitää olla hoikka.
Alotin maaliskuussa 73-kilosena ja nyt olen 66kg. Pyrin saamaan painon siihen 55-58kg. Se olisi kiva luku siinä kohtaa, kun puku pitää tilata.
Pukuja olen jo sovitellut ja näytin yllättävän hoikalta niiden kanssa, kiitos niiden pystytukien :P
Se on kivi-iskelmää!
Myrtille
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 20:29
Moi, kiva kun tänne tuli väkeä juttelemaan!
Tiukuli,
huojentavaa ettet pidä hintaa liian kalliina... Nyt se hintatarjous tuli ja lopullinen hinta on 66e/hlö, sis. ruokaviinit ja onnittelumaljat. Mutta menuehdotus vaikuttaa aika herkulliselta!
en osaa oikein sanoa onko meillä e-eurooppalaiset vai suomalaiset häät... Varmaan vähän molempia. Juhlan myöhäinen alkamisaika (klo 18 ) ja myöhäinen ruokailu (alkuruoka varmaan n. klo 20, sitä ennen on siis onnittelumaljat ja suolapalaa viittais ehkä e-eurooppalaiseen, mutta sukkanauhanheitto suomalaiseen... ¨
Bure
, tervetuloa mukaan! Aika iso tavoite sulla, tsempataan yhdessä!
SatuPeikko
, nostan hattua mahtavasta keventymisestä... Itse kun pääsis samaan! Tänä aamuna oli mun lukemat 72, eka tavoite on siis 68.
Meillä vietetään tänään juhlapäivää, on kulunut 7 vuotta seurustelun aloituksesta. Keittiöstä leijailee mahtavat tuoksut, ja taitaa olla puolikas samppanjakin viileässä... Ja tyttö nukahti kuin enkeli, nyt ei kun nauttimaan miehen kainaloon!
Neufchâtel
Tästä ei pääse, kuin alaspäin!
maanantaina, 23. marraskuuta 2009 klo 20:36
Taalla myos yksi (uneton) tuleva morsian. 1,5v viela odotellaan, mutta pudotettavaakin on 87kilosta 58kiloon, eli huimat 29kg. 28 olen jo pudottanut, joten eikohan tuokin onnistu.
Sivu:
1
2
3
4
...
47
48
49
50
>
Sivun alkuun