Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Miten olette määritelleet tavoitepainonne?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten olette määritelleet tavoitepainonne?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
conanwho
torstaina, 26. tammikuuta 2012 klo 15:44
Mä yritän olla realisti ja tyytyä tuohon BMI 23. Ylläpitää tuota painoa ainakin tovin jos haluan jatkaa. Ehkä oikeesti haluisin kuitenkin 65kiloon ja BMI 22. Nälkä kasvaa syödessä
Viimeks ollut sen kokoinen kultaisen 90-luvun puolessa välissä...
Valonkantaja
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 00:28
Tavoitteeksi olen pistänyt nyt 75 kg, koska se tuntuu omaan päähän oikein mukavalta luvulta ja olisi jo puolisen astetta normaalipainonkin puolella johon ensisijaisesti tähtään. Toisaalta olisin jo erinomaisen tyytyväinen 80 kilosta joka ensimmäinen tavoitteeni olikin ja toisaalta alle 70 kilon en tunne haluavani. Kunhan joskus pääsen tuohon 80 kiloon niin ryhdyn lähinnä ylläpitämään painoa syömällä hyvin pienellä vajeella ja saa loput viisi sitten tippua omassa rauhassaan jos ovat tippuakseen. :3
En tosin ollenkaan tiedä tai ylipäätänsä muista millainen tai minkä oloinen edes saattaisin olla tuossa 75-80 kilon painossa, koska olen painanut tuon verran varmaan joskus...yläasteen alussa? Eli joku 8 vuotta sitten ja siitä alkoikin sitten se hidas ja väliin nopeakin painon kohoaminen tänne lähemmäs 110 kiloa.
Onhan tässä vielä kauniit pikkuisen päälle 25 kiloa matkaa, mutta onhan tätä lähtenytkin jo 8 kiloa ja jo nyt on huomattavasti mukavampi olla. Sokerimussutuksenkin myötä lähti se aivan toivottoman inhottava tunkkaisuus.
Yatali
Tulevaisuuden minää rakentamassa
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 08:57
Minulla ensimmäinen tavoitepaino on huomattavasta ylipainosta "pelkkään" ylipainoon
Sen pidemmälle en vielä tarkemmin miettinyt, koska pelkäsin ettei projekti kantaisi kahta viikkoa pidemmälle.
Mutta, nyt on kuukausi korjailtu elintapoja, kivaa on ollut ja mistään ei ole tarvinnut kokonaan kieltäytyä. Kiloja on lähtenyt ja enää 700g siihen BMI 30:iin.
Seuraava tavoite olisi päästä alle 70kilon ja sitten normipainoon ja sitten se ultimate tavoite voisi olla 58. (Tickerissä taitaa olla 60kg)
Ja olen tosiaan alle 160cm, joten 58 on vielä 10 kiloa alipainon yläpuolella
Mutta en usko että sen pienemmäksi kannattaa pyrkiäkään, koska lihasmassaa minulla tuntuu olevan.
Verna101
tiistaina, 31. tammikuuta 2012 klo 19:01
No ensiksi kun pääsisi taas normaalipainon puolelle eli 78 kiloon (pituutta 177cm). 1,5 vuotta sitten painonpudotuksen aikana käväisin parhaimmillaan 75 kilossa, jolloin vielä vyötärönympärys oli 85cm. Lopulliseksi painotavoitteeksi olen miettinyt 68-71kg, mutta kilomäärää tärkeämpää olisi saada vyötärönympärys alle 80 senttiin. Lisäksi tuolloin viime kerralla olin vähän vaatekokojen 42 ja 44 välissä, joten toiveena olisi saada tuosta 75 kilosta painoa vielä sen verran alaspäin, että koko 42 olisi sopiva. Mutta toki myös oma olotila ja fiilis on tärkeitä, kyllä ainakin viimeksi jo 75 kilossakin oli hyvä olla. En mitään hulluuksia halua tehdä enää jonkun muutaman viimeisen kilon vuoksi.
Duchess
tiistaina, 31. tammikuuta 2012 klo 19:22
normaalipaino on tavoitteena, bmi alle 25.
Linkku81
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 12:53
Tavoittelen ensin tuota 80 kiloa, se on sopiva tasaluku ja normaalipainon puolella.
Nyt kun tuo 80 kiloa lähestyy, olen jo miettinyt seuraavaa tavoitetta... En osaa määritellä omaa ihannepainoani, en tiedä yhtään minkä kokoinen tai näköinen olen 70 kilossa, 75 kilossa....? Ehkä tähtään vain seuraavaan vitoseen eli 75 kiloon. Olen miettinyt kyllä tuota vyötärönympärysasiaakin, nyt mitta on 90 senttiä. Pitäisi varmaan laihtua ihan hitosti että saisi sen alle 80 cm!!
*Satsuma*
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 13:51
Olen laittanut tavoitepainoksi ensin 60 kg, mutta lopullinen tavoite on 58 kg. Se on paino, jossa olin muutama vuosi sitten, ja siinä painossa oli kaikin puolin hyvä olla sekä fyysisesti että henkisesti.
santer
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 14:17
Tavoitepaino 72 kg on paino, jossa aikuisiällä olen pysynyt pitkiä aikoja ilman mitään ponnistuksia. Onhan siitä jo yli 10 vuotta aikaa, mutta ihan realistinen tavoite mielestäni. BMI on silloin vielä normaalin yläpuolella, mutta eipä tuo varmaan haittaa. Enempi laihtuminen ei auta ongelmakohtiin eli reisiin vaan rasvaa lähtee edelleen ylävartalosta. Tuskin siis viitsin itseäni pienemmäksi edes yrittää. Lähtis nyt ensin se ensimmäinen kilo ! Miksi paino ei putoa-ketju on tullut luettua tarkkaan, pakko kai vaan yrittää uskoa asiaan ja odottaa ...
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 00:42
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Rekisteröidy
Yhteistyössä