Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Miten ja kuinka usein käytätte Kiloklubia?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten ja kuinka usein käytätte Kiloklubia?
Sivu:
<
1
2
Sipsitär
sunnuntaina, 1. toukokuuta 2011 klo 12:36
Avaan koneen aamulla, kirjaudun myös Kiloklubiin ja linjat on auki jos kone on auki. Lueskelen ja kirjoittelen ahkerasti foorumilla mutta ruokien ylöskirjaaminen on välillä vähäisempää. Hyvä ohjelma ja pystyy itse rakentamaan sen vihreän pallorivin omien mieltymysten mukaisesti.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
sunnuntaina, 1. toukokuuta 2011 klo 23:17
Kone on aina auki ja samoin KK + muutama muu saitti. Joka kerta kun olen koneella, käyn täällä. Koneella käyn sitten säännöllisen epäsäännöllisesti. Tänäänkin iso osa päivästä kului ulkona.
-20kg/5kk www.karppaus.info
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
maanantaina, 2. toukokuuta 2011 klo 00:24
Tällä hetkellä merkkaan iltaisin valmiiksi seuraavan päivän, jota sitten fiksailen tarvittaessa. Viikonloppuisin ehkä eri, silloin voin merkata päivän aamiaista syödessäni.
Foorumilla tulee "roikuttua" enemmän tai vähemmän lähes päivittäin. Arkisin en aina ehdi, mutta otan sen yleensä sitten viikonloppuna takaisin
Olen kuitenkin aina jostakin "laitteesta" kirjautuneena, jos en koneelta niin sitten puhelimesta.
Tietysti olen tänne koukuttunut, mutta olen ajatellut että tällä koukuttumisella on paljon positiivisia seurauksia: painon alenemista, hyviä ja terveellisiä vinkkejä ruuanlaittoon ja syömisiin yleensä, liikuntainnostuksia, asiantuntijatietoa, kiva ja positiivinen keskusteluilmapiiri ja uusia "vystiksiä"
Niinpä en välitä, päinvastoin
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 2. toukokuuta 2011 klo 00:34 muokkaaja: arpoja »
suttura77
Tulevaisuus kuuluu niille, jotka uskovat unelmiensa kauneuteen.
maanantaina, 2. toukokuuta 2011 klo 06:04
Joo aikas samoilla mennään eikä pyrin merkkaamaan suunnnitelmat jo sunnuntaina viim maanantaina niin pitkälle kuin mahdollista ja muutokset kirjaan heti tai jos tulee sellaisia muutoksia että esim sen päivän ruokailut on menossa uusiksi niin sitten muutan aamulla.Yritän välttää yllätyksiä.
Kk:ssa yritän siis käydä aamulla ja illalla työni takia en päivällä pysty täällä hengaamaan.Viikonloppuisin useamminkin.
akkuli
Joka päivä oppii jotain uutta!
sunnuntaina, 22. toukokuuta 2011 klo 10:13
Yllättävän kurinalaista porukkaa täällä. Itselle ei onnistu merkkaaminen päivittäin. Yritin jopa pitää vihkoa mukana ja merkata syömiset siihen, että sitten joskus ehtisin ne syöttää tänne, mutta ei siitäkään oikein tullut mitään. Ja tuolleen jälkikäteen merkattunahan niihin päiviin ei mitenkään voinut enää vaikuttaa vaikka näkikin, että pallot punersi tai kalorit meni yli.
Tehokkaintahan tää homma ois, jos tosiaan merkkaisi päivän valmiiksi ja söisi sitten vaan sen, mitä on aikonut. Mulla tää ei käytännössä toteudu, kun syön töissä eikä sitä voi oikein etukäteen tietää, mitä siellä on tarjolla. Eikä mulla ole aamuisin aikaa muutenkaan istua tietokoneen äärellä naputtelemassa kun yritän luotsata perhettä ovesta pihalle.
Mun kiloklubeilu siis on sitä, että merkkaan kerran viikossa edistyssivulle painon ja vyötärönmitan ja samalla luen näitä keskusteluja. Ruokaosiota käytän vaan harvoin ja teen silloinkin vaan sellaisia mallipäiviä, että laitan mitä keskimäärin syön aamupalaksi, päiväruuaksi jne ja katson, että pallot pysyy suurinpiirtein vihreinä ja kalorit kurissa näin. Mun täytyy vaan luottaa siihen, että syön keskimäärin samalla tavoin joka päivä ja jos mallipäivä edustaa tätä ja sanoo, että homma on kunnossa, niin silloin kai mun syömistenkin pitäisi noin keskimäärin olla ihan kuosissa. Mun painonlasku on ollut toooooodella hidasta ja luulen, että tässä merkkailutavassa on osa syy, mutta asiaa ei voi auttaa.
Zami
Vähemmän on enemmän.
perjantaina, 27. toukokuuta 2011 klo 13:55
Avaan kiloklubin koneelle aamupalalla (kone keittiön pöydällä tai aamiainen tietokonpöydällä). Aamupalan aikan merkkailen ruokapäiväkirjaan aamiaisen, lounaan (eväät töihin) ja välipalan.
Päivällisen jälkeen merkkaan koneelle päivällisen, mahdollisesti samalla jo myös iltapalan, ainakin silloin jos kalorti tai pallojen vihreät värit vaatii hienosäätöä
Liikunnat merkkaan manataina koko viikolle ja siirtelen ja muuttelen niitä sitten sen mukaan että miten ne onnistun hoitelemaan. Pyrin siihen että kalorit ja minuutit tulee täyteen, vaikka tulisi muutoksia. Joskus se edellyttää liikunna keventämistä ja harjoitusten keston selvää pidentämistä viikonloppuna.
Lisäksi olen hieman koukuttunut näihin foorumikeskusteluihin
Pitäisi vähän rajoittaa kirjoittelua
btbw
lauantaina, 28. toukokuuta 2011 klo 11:46
Joka päivä käynyt kirjautumisen jälkeen, neljäs päivä menossa. Kaikki syömiset ja liikunnat on kirjattu, joka päivä. Ajattelin käydä päivittäin, niinkauan kuin on pudotettavaa ja mahdollisesti tarkkailla tämän avulla syömisiä sen jälkeenkin.
Tällä menolla täällä ei kyllä hengailla kovin kauan ja itse tarkoitushan on tiputtaa painoa, ei koukuttua tänne.
Otan kaiken hyödyn irti Kiloklubista, erittäin hyvä palvelu kaikkinensa ja hyvät foorumit. Kiitokset emännille ja muulle ylläpidolle!
Vee..
lauantaina, 28. toukokuuta 2011 klo 12:10
Pari kertaa päivässä.
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 00:42
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Rekisteröidy
Yhteistyössä