Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Miten ja kuinka usein käytätte Kiloklubia?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten ja kuinka usein käytätte Kiloklubia?
Sivu:
1
2
>
greenleaf
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 14:50
Liityin jäseneksi hiljattain, enkä ole vielä keksinyt, mikä olisi paras tapa käyttää Kiloklubia. Kertokaahan klubilaiset, miten te yleensä teette? Kirjaudutteko ohjelmaan monta kertaa päivässä, vai vaan kerran ja mitä milloinkin merkkaatte? Luin kyllä kaikki mahdolliset ohjeet, mutta niissä oli vain teknisiä- tai lahdutusohjeita.
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 14:53
Mä olen työpäivän aikana oikeastaan aina kirjautuneena. Jos laitan ruokia ylös, laitan ne aina heti aamusta, samaten viikon liikunnat joko sunnuntaina tai maanantaina aamusta.
Tosin nykyisin vaan lähinnä luen näitä keskusteluita
meevin
taas aloitetaan, 26.02.11;113,2 , BMI 38,3
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 14:53
Minä kirjaudun sisään aamulla kun heräilen ja pidän koneen auki iltaan. Ruokasuunnitelman teen aamulla, sitten vaan teen päivän mittaan tarvittavat muutokset. Näin on helpompi saada pallukat vihreiksi minun mielestäni.
Keskusteluja ja päikkyjä käyn lueskelemassa pitkin päivää.
01,08.11: 107,7, BMI 36,4 4.1.12; 106,1 BMI 35,9 2.2.12 105,8 BMI 35,8 3.3 105,0 BMI 35,5 /1.4; 103.1 BMI 34,8
urs
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 14:58
Kirjottelen vkon tiedossaolevat liikunnat aina ma aamuisin liikunta osioon koska silloin ne näkyy noissa suosituskaloreissa heti ja tietty lisäilen aina jos liikun "ylimääräistä".
Ruokalistan teen sille pvälle yleensä aamuisin...suunnittelen niin että tulee mahd hyvä rivi palleroita,joskus jopa koko vkonruokalista valmiina
Muuten sitten käyn foorumilla aina ku on vapaata jo koneella oleskelen...
oon "lievästi" koukuttunut tähän
Karppauksella aloitettu -09
aisti-
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 15:05
Ite kirjaudun aamulla kun herään, merkkaan edistymisen joka päivä. Yleensä teen aina ensin ruuan lautaselle, jonka jälkeen merkkaan ne tänne. Tai ennen ruokaa merkkaan ruuan, jotta tiedän voiko ruokaa ottaa mahdollisesti lisää tai syödä myöhemmin jotakin muuta :P Pallerot on miten sattuu.
Painoprojekti
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 15:07
Minä merkitsen myös aamulla yleensä sen mitä aion syödä / urheilla päivän aikana ja korjailen sitten sen mukaan mitä todellisuudessa on tullut. Olen huomannut, että parempi niin, sillä jos merkitsen vasta illalla mitä olen syönyt, olen vahingossa saattanut syödä ihan liian paljon tai vähän. Tällä taktiikalla saa tosiaan vihreät pallerot paljon helpommin aikaiseksi. Eiköhän se sieltä sitten joskus siirry selkärankaan asti.
italaaria
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 15:33
Piipahdan silloin tällöin lukemassa keskusteluja, siinä se. Paino lähti ensimmäistä kertaa rentoon ja pitkäaikaiseen laskuun kun lopetin kaloreiden laskemisen ja ruokamääristä stressaamisen tyystin viime syksynä.
Ironlady
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 16:13
Minä merkkasin alkuun aina syönnin jälkeen, mutta nyttemmin yritän suunnitella päivän suhteellisen valmiiksi ja merkitä ateriat etukäteenkin (jos vain tiedän, mitä ruokaa on tulossa). Silloin näen, minkälainen suunnitelmani on ja voin sitä vielä muokata. Silloin tulee myös syötyä tasaisesti. Kumma juttu, mutta kun laittaa liikunnatkin jo etukäteen, niin tulee varmemmin liikuttua. Ainakin minulla. Aina se ei pidä paikkaansa, mutta ei se maailmaa kaada
*tupu56*
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 16:23
Aamusella kirjaudutaan ja merkkaan aamulla ruuat mitä päivän aikana syön,sit päivällä käyn lueskelemassa,ja liikunnat merkkaan Maanantaiaamuna ja punnituspäivänä merkkaan vaakan ja mittanauhan tulokset,kirjoittelen päikkyyn,en aina,mutta kyllä sitä muutamia kertoja täällä käydään,eikä se ole tärkeää montako kertaa käy ,kunhan pitää ruokapäiväkirjan ajantasalla ja liikunnat+painotulokset(edistymisosiossa kerran viikossa,minulla on Torstai nykyään punnituspäivä!
Illalla tsekkailen ruokapäiväkirjan miten päivä on mennyt ja pistän aamupalan vallmiiksi,koska avaan koneen vasta myöhemmin,joskus merkkailen muutaman päivän valmiiksi sit tulostan ne jääkaapinoveen kiinni!
Eli näin täällä!
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
keskiviikkona, 27. huhtikuuta 2011 klo 16:24
Minä merkkailin alkuun pari vuotta hyvin tunnollisesti, ja totesin myös, että parhaiten homma toimii kun suunnittelee päivän ruokailut etukäteen. Helppohan niitä on sitten päivän mittaan säätää ja muuttaa, jos jotain yllättävää tulee eteen. Nyttemmin olen lopettanut merkkaamisen (toistaiseksi), mutta en yhtään kadu, että tein sitä niin pitkään, sillä nyt on aika lailla selkäytimessä, millainen on terveellinen ja monipuolinen päivän menyy.
Eihän Kiloklubin tarkoitus olekaan, että loppuikämme lasketaan joka suupalaa, vaan että ruokapäiväkirjan avulla etsitään ja opetellaan semmoinen ruokavalio, joka on terveellinen ja itselle sopiva, niin että sitä lopulta pystyy pitämään yllä vaikka loppuikänsä ilman isompia pinnistelyjä. Ruokapäiväkirja mutkikkaine laatupalloineen on niin mutkikas juuri siksi, että terveellisen ja monipuolisen ruokavalion voi koota hyvin monella lailla, ja käyttäjille on haluttu antaa valinnanvaraa (sen sijaan että määrättäisiin "kuuri" tai tiukka ruokaohjelma: syö sitä, sitä ja sitä, älä koskaan tätä).
Jos ja kun sitten lopettaa merkkailun ja rupeaa etsiskelemään luontevaa "mahatuntumalla" toimivaa painonhallintaa, niin voin kokemuksesta vakuuttaa, että kannattaa vapaamuotoisemmin kirjata syömisiään ja tuntemuksiaan esimerkiksi omaan päiväkirjaansa. Samoin kokemuksesta vakuutan, että tämä vertaistukifoorumi keskusteluineen on tosi hyödyllinen ja kannustava.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 04:26
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään
kello 01:06
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 00:42
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Rekisteröidy
Yhteistyössä