Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Miksi paino vaihtelee?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miksi paino vaihtelee?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18
19
20
paha
Ei mitään niin pahaa,ettei jotain hyvääkin.
torstaina, 8. syyskuuta 2011 klo 09:58
Tai vois vaihtaa patterit vaakaan.
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
torstaina, 8. syyskuuta 2011 klo 10:18
Täällä myös yksi hullu joka punnitsee aamuin illoin
ylös kuitenkin merkkaan vain perjantain aamupainon, oli se sitten mitä tahansa. Mutta on todella tuskaista huomata kuinka hankalaa on näiden viimeisten parin kilon pudotus ja kuinka herkästi se vaaka heilahtaakin sinne lähelle 70 vaikka toivoisi jo heilahtavan 65 kiloon. Nyt tasaisen heilahtelun keskimaasto tuntuu asettuneen reilut pari kiloa yli tavoitepainon, eli ei tässä enää paljoa olisi pudotettavaa...mutta hitto vieköön kun se on jumittanut näissä lukemissa jo useamman kuukauden. Tavoitehan oi niinkin huima kuin tämän vuoden loppuun mennessä painaa tuon 65 kiloa, mutta saas nyt nähdä mihin tämä heilahtelu johtaa...
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
torstaina, 8. syyskuuta 2011 klo 10:57
torstaina, 8. syyskuuta 2011 klo 09:58
paha kirjoitti
:
Tai vois vaihtaa patterit vaakaan.
Sama vaaka näyttää miehelle vain muutaman sadan gramman heittoja, joten ei ole pattereista kiinni.
elsma
maanantaina, 12. syyskuuta 2011 klo 13:00
Onko normaalia, et paino saattaa heitellä jopa neljä kiloa parissa päivässä naisihmisellä? Miehillä tällainen painonvaihtelu on ilmeisen normaalia mitä olen miesten kanssa asiasta keskustellut. Ymmärrän, että kroppa kerää nestettä varsinkin liikuntasuorituksen jälkeen, mutta voiko nestettä kertyä noin paljon?? Vai näyttääkö vaaka väärin?
sejokinminussaon
tiistaina, 13. syyskuuta 2011 klo 11:02
Minä punnitsen joka aamu. Ja siirryin käyttämään tuota kehonkoostumusmittarini vaakaa, kun tavallinen heitteli 4-5kg...
Ensin vaihdoin patterin, kun ajattelin, että jossainhan mättää kun punnitsin peräkkäin useamman kerran hämmästyksissäni painonpudotuksestani. Eli vaakahan olikin rikki
Päivittäin punnittaessa ei saa masentua parinkaan kilon heittelyitä, vaan pitää merkkaillessa sitten katsoa sitä viivaa, mikä piirtyy
¨Tiinuli
tiistaina, 31. tammikuuta 2012 klo 12:57
Mullakin paino heittelee. Lauantaina näytti 61 kg ja tänään 62. kg Pitää varmaan ruveta kattoo onko ruokavaloissa vielä jotain mikä saa painon heittelemään. Pitää kai vähentää pullan syömistä kahvilla tai lopettaa pullan syöminen kokonaan.
Ja naistenpäivien aikaan ois kiva osata hillitä syömishimonsa jotta ei tulis puputettua karkkia ja oikeaa ruokaa turhan paljon.
Mä ainakin oon tosi pettynyt itteeni aina jos sorrun puputtamaan karkkia.
Tulee sellainen mä oon ahne. Mulla ei oo itsekuria-olo. Ja aina jos sortuu syömään karkkia, painokin nousee.
Siks mun on parempi olla syömättä karkkia jos haluun laihtua.
p.s. Piti korjata yks kirjoitusvirhe. KIrjoitin aiemmin että vaaka näytti eilen 62 vaikka tänäänhän minä vaakalle nousin enkä eilen....
eli tänään vaaka näytti 62 kg ja kyllä olin vähän pettynyt
« Muokattu viimeksi: tiistaina, 31. tammikuuta 2012 klo 14:46 muokkaaja: ¨Tiinuli »
Valonkantaja
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 00:36
Pari hassua päivää on kyllä aikasen lyhyt aika masentua siitä, että "kilo" on tullut takaisin, kun oikeasti se voi johtua siitä, että on kertynyt nesteitä tai suolistossa enemmän tavaraa. Jos tyyliin kuukauden tai kahden aikana alkaa käyrä näyttämään hiljalleen ylöspäin niin sitten ehkä jo kannattaa katsoa missä on vika. :3
Mitä tulee karkinpututus-masennukseen niin se pitää vaan käsitellä ja antaa itselleen anteeksi. Itselläni on ainakin tällä viikolla menossa ihan suoranaisesti mässäysviikko (sisko toi mummolastaan niiden joulukarkit meille...), syön ihan nautinnolla sen kourallisen lakuja ja muutaman kivan suklaakonvehdin huolimatta, että herkkupallo nyt kirkuu punaista. olen kuitenkin ollut 3 kuukautta liki kokonaan ilman hyvää joten viikko ei tätä juttua tapa, ensi maanantaina (ellei sitä aikaisemmin ala kyllästyttämään) palataan taas fiksumpaan tahtiin. Kunhan ei vaan syö yli kaloreiden ja muuten pallot kunnossa niin eipä sillä ole väliä, en yksinkertaisesti jaksa ottaa stressiä!
Itsellänikin heittelee paino silloin, kun sitä tarkkailen päivittäin. Mutta kuukausikohtaisesti tahti on kuitenkin alaspäin. Nyt toki tuosta karkista saattaa tulla vähän ylimääräistä, mutta se kuluu kyllä pois.
¨Tiinuli
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 12:15
No tänään vaaka näytti 61.1 kg. Alaspäin on siis paino menossa. Ehkä todellakin olen maaliskuun loppuun mennessä tavoittepainossa
se ois tavoitteena.
Kesällä voi sit kulkea rannalla bikineissä ilman ylimääräisiä kiloja.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
17
18
19
20
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 00:42
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:42
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:14
Rekisteröidy
Yhteistyössä