Jos nyt minäkin lisään omani tänne...Mulla ei tahdo paino pudota nyt millään. Kuntoilen noin neljä kertaa viikossa, joko lenkkeilen tai jumppaan kotona noin tunnin, kummatkin kuluttaa sen +-500kcal. Kalorimäärät on noin 1800-2000 olleet, ja monipuolisesti ja terveellisesti syön. Suositus on ~2200-2300kcal eli alle sen jään kyllä useimmiten. Töissä kävelen/olen jaloillani koko päivän, varastotöissä olen. Kiloja on lähtenyt ehkä hikiseen kaksi, senttejä kyllä enemmän koska vaatteet istuu päälle eritavalla. Mittanauhaa en kuitenkaan ole käyttänyt. Alkaa vaan masentamaan kun ei vaa'assa näy tulokset ollenkaan. Normaalipainon sisällä kyllä laihdutan joten kyllähän sekin vaikuttaa asiaan mutta kuitenkin. Kolmisen kuukautta olen nyt skarpannut eli lisännyt liikuntaa, enkä kyllä sitä ennenkään syönyt mitenkään superpaljon, vaan aika perus omasta mielestä.
Mullakin on kysymys, miksi mun paino ei putoa. Olen vasta aloittanut laihduttamaan ja painon pitäisi pudota alkuun nopeasti koska mun bmi on lähes 50. Olen syönyt kiloklubin ohjeiden mukaan ja pallurat on vihreät melkein aina, kaloreita 1700 noin. Varsinaisesti en ole liikuntaa aloittanut vaan kaikkea hyödyllistä ulkoilua, marjastusta jne.Paino ei kuitenkaan ole pudonnut nyt varmaan neljään päivään. Tiedän että olen kärsimätön mutta tämä syö motivaatiotani kovasti OSaako joku kertoa mistä on kyse? Voiko kuidun reilu lisääminen (syön 25-35g päivässä) turvottaa vatsaa tai jotain?Talvella, kun laihdutin niin laihduin 5kg ekalla viikolla. Miksi en nyt?