Olen 59 vuotias, 176cm ja aloituspainoltani 81,5 kiloinen paljon liikkuva nainen. Aloitin KK:ssa tammikuun alkupuolella noista lukemista ja nyt painoni on 79,3 kg. Siis pudotusta 2,2, kg. Vyötärö ohentunut 88 cm->84 cm:iin. Olen jättänyt herkut pois sallien ainoastaan ohuen pullasiivun tai piparin kerran päivässä kahvin kanssa. Kohta ostan kerralla kaupasta nuo kaikki itseltäni kieltämäni aineet ja mätän kerralla naamariin! ollut muistakin syistä, joten voiko rasva jämähtää tämän vuoksi?
Olen lukenut näitä keskusteluja oikein urakalla, ja laitanpa omankin lusikkani vielä tähän painon jumittamisen soppaan! Olen 59 vuotias, 176cm ja aloituspainoltani 81,5 kiloinen paljon liikkuva nainen. Aloitin KK:ssa tammikuun alkupuolella noista lukemista ja nyt painoni on 79,3 kg. Siis pudotusta 2,2, kg. Vyötärö ohentunut 88 cm->84 cm:iin. Se, mikä tässä nyt masentaa ja mihin toivon teiltä tukea, on tuo hirmuisen hidas painon pudotus. Tavoitteeni on päästä johonkin 73-75 kg:aan. Aluksi "humahtikin" vaa'an lukemat 78 kiloon, mutta sitten jostain syystä kipusi tuohon 79 ja "risoihin", eikä vaaka ole värähtänytkään kohta 2 viikkoon! Saadut ravintomääräni ovat olleet koko tämän ajan 1400-1500 hujakoilla ja pallurat useimmiten vihreinä.Liikun paljon: 3 x vko BodyPump, 1x vesijuoksua, 1x normaali salitreeni, 2x sauvakävely (tai hiihto) n. 1,5 h ja hikivauhdilla.Himoiten katselen suklaalevyjä, HK:n Sinistä ja pullapitkoja kaupassa! Olen jättänyt herkut pois sallien ainoastaan ohuen pullasiivun tai piparin kerran päivässä kahvin kanssa. Kohta ostan kerralla kaupasta nuo kaikki itseltäni kieltämäni aineet ja mätän kerralla naamariin! Voiko painon jumittuminen johtua henkisitä paineista? Lopetin tupakoinnin 8 kk sitten savustettuani itseäni n. 30 vuotta. Stressiä on ollut muistakin syistä, joten voiko rasva jämähtää tämän vuoksi?Pitkä valitusvirsihän tästä tuli, mutta lyhyetkin myötätuntoiset vastaukset otan kiitoksella vastaan!
mustispeppers kuulostaa tutulta! Paino on ja pysyy. Jos syön yhden päivän reilummin, paino laskee hetkellisesti mutta sekä normiruokaan palaaminen että kahden reilumman päivän pitäminen nostaa painon takaisin entiseen tai vähän yli. Liian vähäinen syöminen nostaa painoa tai pitää ennallaan. Tavallinen ruodussa oleva syöminen pitää painoa ennallaan. Sentit vyötäröllä pysyvät.
hei taasen....vuoden alusta on lähtenyt 4 kiloa...hitaasti lähtee läskit ..Paino oli siis 80,8 ,ja nyt viikkoa myöhemmin taasen 81,3.Kyllä masentaa..Käyn kolmesti viikossa jumpissa ja kävelylenkkeljä teen välipäivinä.Juoksemaan ei sairauteni takia pysty.Miksi paino ei putoa vaikka olen syönyt vain 800 -1200 kaloria päivässä.Jotenkin masentaa.....Yleensä olen saanut painoni hyvin tippumaan vaan nyt jumittaa