Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Miksi lihoin?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miksi lihoin?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
pupupuu
"I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe that happy girls are the prettiest girls." — Audrey Hepburn
keskiviikkona, 7. joulukuuta 2011 klo 02:07
Itse aloin keräämään pikkuhiljaa kiloja, kun aloitin reilu kaksi vuotta sitten e-pillereiden syönnin. En kuitenkaan syytä pillereitä kaikesta lihomisestani. Varsinainen kunnon painonnousu alkoi hieman pillereiden aloituksen jälkeen, kun avokki meni armeijaan, ja aloin syödä aina ikävääni. Sitten kun ukko tuli viikonloppulomille, tämä halusi aina syödä rankan viikon jälkeen kaikkea herkkuruokaa: hampurilaisia, pitsaa, sipsejä, karkkia.. Itse persona herkuille söin sitten tämän kanssa samoja ruokia. Vuodessa keräsin itselleni vajaa kymmenen lisäkiloa (hyi saakeli että kuulostaa paljolta..), joita tässä nyt kovaa vauhtia pyritään pudottelemaan. Lohtusyöjä olen siis, myönnetään. Onneksi olen kuitenkin tiedostanut ongelman, jotta voin reagoida nyt enkä vuosien päästä kun painoa olisi tullut triplasti enemmän..
prdvl
keskiviikkona, 7. joulukuuta 2011 klo 06:40
Minä olen niin kutsuttu jojoilija pahimmasta päästä. Suurin syy viimeisimpään lihoamiseeni on ollut "ajanpuute". Suomeksi laiskuus löytää se hetki jolloin harrrastan liikuntaa.
Minä rupesin lihoamaan opiskeluaikana. Käytin vapaa-aikani opiskelija bileisiin sen sijaan, että olisin lähtenyt liikkumaan. tuon johdosta kiloja kertyi +15 kg.
Minun kun ei oikeasti tarvitsisi hirveästi ruokavaliota muuttaa vaan lisätä vain liikuntaa niin olisin laihtuisin. Tosin ruokavalio muutoksella tulokset olisivat vielä paremmat.
Alkoholi ja liikumattomuus toi minut siis jälleen siihen, että nyt on pakko muuttaa tavat pysyvästi
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Terveys
»
Vauvahaave & elämäntapamuutokset
tänään
kello 00:42
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:42
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:14
Rekisteröidy
Yhteistyössä