Syötin eilen ohjelmaan itselleni uuden painon. Arvioitu vrk-kulutukseni oli tänään eri kuin eilen.Muistelen, että tämä ohjelma "pyörähtää" ihan tiettyyn aikaan vuorokaudesta, olisiko ollut puolen yön tienoilla (ainakin joskus aikaisemmin oli niin). Jos syöttää tietoja keskellä yötä, saattaa valita sellaisen ajan, että ohjelma on juuri tehnyt päivitykset. Tällöin pitää tietysti odottaa vielä vrk ennen seuraavaa päivitystä, jolloin omat tiedot käyvät taas "mankelin läpi".
Minäkin muistelisin noin olevan. Mun muistini mukaan se pyörähdys tapahtui aamuyöstä myöhemmin kuin puolenyön aikaan, mutta mun muistini ei nyt niin loistava ole, että siihen kannattaisi luottaa. Mutta pointti oli vissiin tuo päivitys.Tuohon päivitykseenkin oli syynsä ja siihen ettei muutos päivity heti. Oisko ollut niin, että se vaikutti muuten jo saman eli edellispäivän syömiseen tms. Hatara muisti edelleen.
Minulla taitaa kyllä olla sitten kalorit vähän liian alhaalla; yleensä tulee se 1500-1600, mutta joskus myös helposti jää 1200-1300kcal. Mutta eivät kai muutamat päivät viikossa säästöliekille vie?