Vaan niitä sopivan makeita löytyy runsain mitoin... :wink:
Juu, minä tässä haaveilen, että milloin sitä suklaata "uskaltaisi" maistella.. kutkuttaa niin pelkkä ajatuskin asiasta.. mutta ei sitä raaski syödä.. tulee kaloreita niin paljon! Heh. Ihan pimeetä! :lol: Suklaa maistuisi varmasti yhtä hyvältä kuin ennenkin. Uskon niin. :lol: On se sen verran hyväää. Oih.. jos sitten jouluna. Mutta kun tiedän itseni... siinä käy niin että menee kaikki kerralla. :? Ei voi tehdä niin, että syö vain vähän ja jättää jemmaan. No, kyllähän ne jemmassa pysyy jonkun tunnin, mutta ei yhtä päivää pidempään. Ellei sitten kävisi niin hassusti, että menisi massu kuralle moisesta herkusta, eikä sen jälkeen tekisikään mieli. :wink: Toiveajattelua? *nauraa*
ÄnnäJuu, minä tässä haaveilen, että milloin sitä suklaata "uskaltaisi" maistella.. kutkuttaa niin pelkkä ajatuskin asiasta.. mutta ei sitä raaski syödä.. tulee kaloreita niin paljon! Heh. Ihan pimeetä! :lol: Suklaa maistuisi varmasti yhtä hyvältä kuin ennenkin. Uskon niin. :lol: On se sen verran hyväää. Oih.. jos sitten jouluna. Mutta kun tiedän itseni... siinä käy niin että menee kaikki kerralla. :? Ei voi tehdä niin, että syö vain vähän ja jättää jemmaan. No, kyllähän ne jemmassa pysyy jonkun tunnin, mutta ei yhtä päivää pidempään. Ellei sitten kävisi niin hassusti, että menisi massu kuralle moisesta herkusta, eikä sen jälkeen tekisikään mieli. :wink: Toiveajattelua? *nauraa* Mistähän johtuu, että minulla ei ole ongelmaa suklaan kanssa. :shock: Saatan ostaa levyn ja säilyttää sitä kauankin ja sitten voin jakaa sitä koko huushollille. Tietenkin siinä tapauksessa säilyy, ellei joku ole sitä käynyt lainaamassa. Kun huomaan, ettei sitä minun levyä enää ole, sanotaan, että tuodaan tilalle uusi. Jäätelökin on sellainen, että ostan sitä toisille, mutta en läheskään joka kerta sitä itse ota. Joskus aikoinaan tykkäsin noista molemmista, ostin niitä itsellenikin.