Heippa klubilaiset!Toinen kysymys mikä pyörii mielessä on särkylääkkeet ja turvotus? Onko muilla kokemusta tai jopa painon noususta särkylääkkeiden käytön yhteydessä ja kuinka tuota turvotusta voi hallita? Panacod on käytössä.
pidän kuitenkin ruisleivästä enkä halua sitä jättää pois ruokavaliostani. Kuten myös ajottainen punkkulasi on jees, tähän kaatui miun taannolinen karppaus.
Karppauksesta olen kuullut myös, että auttaisi juuri tuohon mahan seutuun, mutta en koe sitä omaksi ruokavalioksi. Olen toki hiilareita vähentänyt rajusti, ne pyörii 100-150g kantturoissa, mutta oikein alle tuon 100 pääseminen on hankalaa ja pidän kuitenkin ruisleivästä enkä halua sitä jättää pois ruokavaliostani. Kuten myös ajottainen punkkulasi on jees, tähän kaatui miun taannolinen karppaus.
Pullapallo; en ole suurkuluttaja. Eli ehkä lasi/kk, en koe sen ainakaan vaikuttavan keskivartaloon. Humalassa olen ollut viimeksi v.2008 ja klubeilun aikana jos juon niin katson ettei kalorit ylity sallitusta. Ruisleipää menee vähän,mutta en halua sitä jättää pois. max.pla/päivässä joskus jopa ei laisinkaan.