Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> MITEN LÖYSIT KILOKLUBIN?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
MITEN LÖYSIT KILOKLUBIN?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
24
25
26
27
FitHappy
perjantaina, 27. tammikuuta 2012 klo 13:57
Töissä yksi nainen kertoi laihduttaneensa joskus pari kiloa kiloklubin kautta. En ollut kokeillut mitään vastaavaa, enkä ole halukas maksamaan laihtumisesta, pidän Patrik Borgin ajatuksista syömisestä ja painonhallinnasta jo kirjojen perusteella, joten oli helppo lähteä mukaan.
MissKinkku
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 07:44
Kaverilta kuulin tästä joskus muutama vuosi sitten. Silloin liityin ja olen käyttänyt on/off-meiningillä, nyt taas pitkästä aikaa aktivoiduin kun pitää tiputella kiloja.
En halua liittyä mihinkään maksulliseen vastaavaan.
Piiukka70
hoikka loppuelämä odottaa:)
keskiviikkona, 15. helmikuuta 2012 klo 08:04
Kaksplussan keskustelupalstan kautta, joku kehui siellä
Ninjuskanen
torstaina, 16. helmikuuta 2012 klo 13:44
Sisko kertoi liittyneensä tänne. Ensin mietin että plääh minä minnekkään liity ja kyllä mä itekki pystyn muuttamaan syömisiä ja laihduttamaan. No joo, siinä meni sitte puolvuotta ja yli 10 kiloa lisää. Nyt otin itteäni niskasta kiinni ja liityin tänne ja oon niin onnellinen siitä päätöksestä!
Surmanajaja
keskiviikkona, 21. maaliskuuta 2012 klo 13:45
jokin mainos mut sai klikkaamaan
ylipaino on lakannut olemasta ylivoimaa ja Jutan super rahankeruu settien kanssa tuli aloitettua, GoFatGo on hieno haaste ja Onnea heille, mulle mun ongelmilla rahan tekeminen ei kuitenkaan noin räikeästi käy.
Olen etsinyt vaihtoehtoja. Kalorilaskuri oli / on ihan ok, mutta sekin maksaa, jos haluaa siitä jotain oikeaa hyötyä. Keventäjät maksaa, Tämäkin varmasti maksaa, ainakin mulle näytetään mainoksia ja mähän tyydyn niihin.
Toistaiseksi tämä tuntuu hyvältä. Itsehän en välitä pallukoista ja väreistä, mua kiinnostaa raa'at kalorit ja päiväkirja. Pudotin tuossa jo puolet tavoitteestani pelkän vihon ja puntarin avulla, noudattaen tiettyä linjaa rasvoista niiden laadusta matalista hiilihydraateista ja runsaasta proteiinistä. Tämä peittoaa kuitenkin vihon. Vielä kun tähän saisi kunnollisen mobiili käyttöliittymän... siitä voisin vitosen kertaluonteisen maksun maksaakin.....
exr
Hiljaa hyvää tulee
keskiviikkona, 21. maaliskuuta 2012 klo 17:56
Sattumalta löysin tämän
Katselin muitakin tämän kaltaisia mutta päädyin tähän ja tähän jäin.
Tämä on ainakin minusta paras.
TianaPallo
maanantaina, 26. maaliskuuta 2012 klo 13:40
Löysin kun eräällä netin keskustelupalstalla kyselin jotain ilmaista palvelua jolla voisi laskea syömistensä kalorisisältöä helposti. Joku vinkkasi tämän ja päätin kokeilla.
Toistaiseksi vaikuttaa hyvältä, saan helposti ruokapäiväkirjan avulla seurattua paljonko mistäkin ruoitsa ja juomista tulee kaloreita ja osaan sitten tehdä vähennyksiä oikeisiin paikkoihin. Noista laatupalloista en niin perusta, en esim. halua syödä proteiinia niin paljon kuin ne suosittelevat (tulee raskas ja tympeä olo) enkä varsinkaan kuitua (vatsa menee löysäksi jo paljon vähemmästäkin).
N79
torstaina, 29. maaliskuuta 2012 klo 11:00
Kuntosalilla luin jotain lehteä, joka oli monta vuotta vanha. Ajattelin googlata vieläkö kyseinen juttu on käytössä ja olihan se. Painonvartijoiden lopetettua ja nyt painonpudotuksen ajankohtaisuuden vuoksi, aloin etsiä jotain kanavaa. Vaikuttaa hyvältä!!
Haiho
lauantaina, 28. huhtikuuta 2012 klo 13:56
Eräällä toisella foorumilla näin nimen alla ton kiloklubin logon ja päätin mennä kattoon. Vuoden verran ellen pidempääkin ihan vain luin artikkeleja ennen kuin kirjauduin. Hyvä kun sen tein, täähän on parempi kuin mitä demosta olisin uskonut.
Chanda
4.12.2008 132kg 7.4.2012 112,8kg
lauantaina, 19. toukokuuta 2012 klo 15:31
Naistentautien poliklinikalla vuonna 2008 sain suosittelun lukea Patrik Borgin kirjoja ja sitä kautta bongasin kiloklubin. Silloin aloitin Kiloklubissa ja olisinko kesälle 2010 kirjoitellut. Sitten tuli tauko ja nyt aloittelen uudestaan
Puhtaalta pöydältä aloitettu 7.4.2012 - Tavoitteena saada paino 75-85kg:n tietämille. Takapakkia on tullut paljon viime aikoina. Muutimme toiselle paikkakunnalle kauas ystävistä ja lohtusyöminen alkoi
Sivu:
<
1
2
3
4
...
24
25
26
27
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:42
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:14
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:13
Rekisteröidy
Yhteistyössä