Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Painonhallinta
> Laihdutanko
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Laihdutanko
Sivu:
1
2
>
kukkis
maanantaina, 20. kesäkuuta 2011 klo 11:07
olen 160 cm pitkä ja painan 65-64 kg. Olen laihtunut noin 10 kiloa kiloklubin "ohjeilla". Nyt monet ovat sanoneet, että olen sopivan kokoinen eikä saisi enää laihduttaa. Olen liikkunut paljon, etenkin zumbaillut ja se on muokannut kroppaani paljon. .vyötärö löytynyt!! Surua on mahtunut vuoteen, läheisen kuolema ja ero...isoja asioita kelle vain. En tiedä onko se osasyy laihtumiseeni.
Nyt pähkäilen, laihdutanko lisää vai annanko olla. Ja jos annan olla, paljon lisään kaloreita, jotta kilot pysyisivät kuitenkin samassa kuin nyt.
Olen 41-vuotias nainen..enkä halua langanlaihaa olemusta.
Cofu
maanantaina, 20. kesäkuuta 2011 klo 11:12
Se on ihan sinusta itsestäsi kiinni, miltä olo tuntuu? Onko hyvä vai vieläkö lisää?
Itselleni kaikki ovat vouhkanneet että älä enää laihduta, katoat kohta kokonaan mutta sisimmässäni en ole vielä tyytyväinen. Varsinaisen laihduttamisen olen kyllä lopettanut mutta nyt kiristellään vain vähän paikkoja
. Ja tietysti se suurin projekti, pitää se paino nyt siinä missä se on, eikä niin että lähtee taas uuteen nousukiitoon.
urs
Miksi pitäisi olla toisten kaltainen, kun heitä on jo niin paljon?
maanantaina, 20. kesäkuuta 2011 klo 11:18
Samaa mieltä edellisen kanssa...
se on siusta itestä kiinni haluatko laihduttaa,tunnetko olevasi noin juur passeli vai et.
Miulle kanssa tultu monet kerrat sanomaa ettet saa enää laihuttaa. Miks en sais
En ole ihan vielä tyytyväinen itteeni joten siihen tyytyväisyyteen tähtään
Ja miusta se on todella tökeröö että ihmiset ihan sen takia toppuuttelee ku ne on tottunu näkee toisen ylipainoisena...
Karppauksella aloitettu -09
kukkis
tiistaina, 21. kesäkuuta 2011 klo 09:18
Kiitos vastauksista
totta kyllä, oma tunne tärkeintä. varman vielä mahaa haluaisin pienentää, mutta en niin tiukka nyt ole. ..pikkuhiljaan
Kai tietynlaista kateuttakin kun laihtuu. eräs tuttavani sanoi kyllä kauniisti ja totesi että olet todella laihtunut ja etenkin vyötärö tullut esiin.
Annukka_82
torstaina, 30. kesäkuuta 2011 klo 08:43
Kukkis mulle kävi samalla tavalla kun sulle, eli tiputin painon noihin lukemiin ja pituuttakin saman verran ja ihmiset alkoivat paasata ettei saisi enää laihtua kun oon niin hoikka joten muiden painostuksesta lotetin laihduttamisen MUTTA itse olisin halunnut pudottaa painon 55 kg tienoille ja nyt kaduttaa etten sitä tehnyt! Tee kuten sinä haluat, ei kuten muut haluavat.
Omenaunelma
Aloitus 7.1.2010: BMI 24,7
torstaina, 30. kesäkuuta 2011 klo 09:25
Mikä sitten on kenenkin mielestä sopivan kokoinen? Jos itsestäsi tuntuu että haluat vielä jatkaa, tee niin. Painoindeksisi kuitenkin on vielä juuri ja juuri ylipainon puolella, joten mitään vaaraa liikaa laihduttamisesta ei ole. Ymmärtäisin nuo varoittelut, jos olisi kyseessä jo valmiiksi alipainoinen henkilö.
Kateuttako, vai onko ihmisten silmä vaan jo niin tottunut ylinpainoon, että se koetaan normaalina, ja terve, hoikka ihminen katsotaan liian laihaksi.
akkuli
Joka päivä oppii jotain uutta!
torstaina, 30. kesäkuuta 2011 klo 09:49
Minä olen 160 cm pitkä ja katsoin BMI:n mukaan, että meidän mittaisten normaalipaino ois 48 - 62 kiloa. Haluaisin uskoa, että nuo rajat on laskettu terveyden kannalta mahdollisimman optimaalisiksi. Sen mukaan voisit vielä muutaman kilon pudottaa, jos susta itsestäsi tuntuu siltä. Itse ajattelin, että jos joskus sinne asti pääsen, niin katson peiliin ja päätän sitten näkemäni perusteella, että joko on hyvä vai tarviiko tiputtaa painoa vielä.
kukkis
torstaina, 30. kesäkuuta 2011 klo 11:05
Kiitos jälleen vastauksista. Tosiaan ihmiset varmaan tottuneet lievään ylipainoon ja hoikka ihminen voi tuntua liian laihalta. Nyt tullut kilo lisää kun lomailin ja menkat just meneillään, turvottaa. Mutta tarkoitus olisi siis että painaisin sen 63 kiloa ja oisin tyytyväinen ja painoindeksi olisi silloin normaali miulla, nythän se on hieman ylhäällä.
En halua olla liian laiha ja taidan tyytyä siihen 63 kiloa painoon kun sen saavutan
¨Tiinuli
sunnuntaina, 3. heinäkuuta 2011 klo 17:53
Muakaan ei yhtään harmittas vaikka kolme kiloa lähtis. Oon nyt tavoitepainossa mutta jotenki tuntuu että vielä pitäs saada kolme kiloa pois. Silloin olisin sopivan painoinen. Saa nyt nähdä jaksaako tässä enään laihduttaa...
Tämän hetkinen painokin on ihan hyvä. Ehkä mä tyydyn tähän ja laihdutan sen kolme kiloo sit kun on tarpeeks motivatiota laihduttaa. Nyt mä keskityn vain painonhallintaan. Jos ne kolme kiloo lähtis vaikka ihan ittekseen jos on lähteäkseen
Zami
Vähemmän on enemmän.
maanantaina, 4. heinäkuuta 2011 klo 11:55
Miltä itsestä tuntuu? Ehkä ei enään tarvi laihduttaa, vaan voi vain vähän
säätää
painoaan
Itsellä vähän sama tilanne. Tutut ovat sanoneet että minun ei tarvisisi kyllä enään laihtua, mutta BMI on kuitenkin vielä yli 25 ja vatsalla on vielä selvä vararengas. Liian laihaksi kukaan ei ole haukkunu, joten kyllä minä sen pari kiloa vielä laihdutan ihan laihduttamalla. Enhän minä missään tapauksessa ole laiha, mutta kai se voi vähän siltä tuntua, jos on tottunut entiseen pyylevään olemukseeni. Juoksuharrastuksen kannalta painoa saisi lähteä vielä kilotolkulla, mutta jos jalat kestää niin minulle riittää se että BMI on alle 25, enkä todellakaan lähde tavoittelemaan mitään alle 20:n lukua.
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ulkonäkö
»
Törkeitä kommentteja
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:46
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:42
Liikunta
»
Mitä syödä ennen kuntoilua ja kuntoilun jälkeen?
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:17
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:14
Vertaisryhmät
»
Raskaana olevat
keskiviikkona, 23. toukokuuta 2012 klo 23:13
Rekisteröidy
Yhteistyössä