Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tule mukaan -30kg urakkaan
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tule mukaan -30kg urakkaan
Sivu:
<
1
2
3
4
...
14
15
16
17
18
19
20
...
68
69
70
71
>
KosWoman
Suuren päämäärän voi saavuttaa vain olemalla välittämättä pienistä esteistä.
sunnuntaina, 1. elokuuta 2010 klo 13:57
Heissan, mulla tänään eka viikko takana ja tulos -1,6kg.
Oon tosi tyytyväinen, tosin nyt saan varautua siihen, että seuraavalla punnituskerralla oon taas lähtötilanteessa.
Meillä on tänään kolmet rippijuhlat, söin jo kyllä etukäteen kotona vatsani täyteen joten ei niitä kakkuja ja keksejä tarvitse niin "pelätä",
tiistaina lähdetään koko perheen voimin reissuun ja palataan vasta sunnuntaina... tässäpä mun kompastus kiveni. Laiva matkat mennen tullen ja hotelli aamiaiset.
Tavoitteeksi asetan kohtuudessa pysymisen ja runsaasti kasviksia ja hedelmiä. Ja heti ensi sunnuntaina taas merkkaamisen pariin.
Onhan siinä mahdollisuus, että pysyn edes tässä samassa.
Tsemppiä kaikille!
3.1.2011 alkaen
Tiitu1967
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 08:08
Viime maanantaina aloitin urakkani täällä kiloklubissa. Nyt viikko noudatettu ruokavaliota. Liikunta on jäänyt melko vähiin, eli siinä vielä petrattavaa. Paino on pudonnut viikossa 2,4 kg. Tulokseen tyytyväinen, eihän tuo paino tietenkään jatkossa näin paljoa putoa. Ensimmäinen viikko on ollut minulle aiemmissakin laihdutusprojekteissa hyvä. Nyt vain pitäisi saada sellainen vuoden kestävä innostus, yleensä kun tämä innostus on loppunut siinä -8 kg paikkeilla.
Nyt yritän tosissani, toivottavasti saan täältä apua ja innostavia ajatuksia.
Tällä hetkellä ainakin tuntuu tosi kivalta lueskella teidän muiden mietteitä ja onnistumisia ja joskus vähän pettymyksiäkin.
Hyvää tätä viikkoa, hieman viileämpää sellaista.
Aava*
Suuren päämäärän voi tavoittaa vain olemalla välittämästä pienistä esteistä.
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 08:15
Huomenta kaikille!
Sain eilen ilmeisesti ruokamyrkytyksen kun käytiin syömässä. Pian sen jälkeen vatsaa väänsi ja poltteli ja sai juosta vessassa vähän väliä. Nukuin koko iltapäivän ja illan, se helpotti oloa. Nytkin vielä vatsa on hellänä mutta kärsii jo syödä. Painoa pois eilisestä -200g.
Mukavaa alkavaa viikkoa!
Ken ei osaa kunnolla levätä, ei osaa kunnolla tehdä töitä. - Kerttu Wanne
maikkigrey
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 08:48
Huomenia kaikille
Aavalle toipumisia.
Mulla on nyt viikko takana ja -900g ja vyötäröltä pois 2cm . Hiukan olen iloinen että jotain on lähtenyt pois. Ajattelin että mitään ei lähde kun tuskailen noiden palluroiden kanssa . En vielä kertaakaan ole saannut niitä kaikkia vihreiksi.
Tsemppiä kaikille
maikkigrey
Kilojenkerääjä
9.4.10 104,7kg, 1.9. 95,4kg, 24.1. 102kg, 1.3. 99kg, 5.7. 96,9kg, 1.8. 95,3kg, 1.9. 93,1kg, 1.10. 90,8kg, 1.11. 90,3kg
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 08:55
Huomenta,
Enpä minäkään saa kaikkia palloja vihreiksi aina. En ole pitänyt sitä hirveän tärkeänä, koska se vaatisi ruokavalion täysmuutosta sellaiseen suuntaan, jota en saa pidettyä. Voisin saada pidettyä puolivuotta, parhaimmillaan jopa kaksikin vuotta olen pitänyt (jonka jälkeen repesin ja lihoin 30kg seuraavassa kahdessa vuodessa). Eli liikaa kuria en saa pidettyä loppu elämääni. Sen tiedän. Siksipä yritän oppia vähän pienempiin muutoksiin ja löytämään itselleni sopivan paletin. Mutta sehän ei tosiaan tarkoita, etteikö muut voisi oppia. Minä vaan edelleenkin esim inhoan tummaa riisiä, vaikka kaksi vuotta sitä söin
Todellinen pullamössötyyppi siis.
Mutta eipä tämä homma näinkään juurikaan etene. Paino tänään 97kg eli koko kesän aikana pudotusta on tullut pari kiloa ja sekin lähinnä alkukesästä. Mutta kohta alkaa arki ja tämä homma helpottuu. Uskon, että sitten alkaa homma taas toimimaan.
Kilojenkerääjä 7,7kg/30kg
Tiitu1967
maanantaina, 2. elokuuta 2010 klo 12:38
En minäkään palloja saa vihreiksi, punaisiakin vilkkuu joka päivä. Ehkä se ruokavalio muotoutuu tässä ajan mittaan vihreämmäksi. Kyllä me yhteistyöllä vielä onnistutaan jonain päivänä vihreä rivi keräämään.
Mammeli x3
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 12:22
viime viikolla painoa pois -300g. olin koko viikonlopun yötöissä ja se pisti kyllä koko kropan sekaisin, sekä ruokahalujen että vatsantoiminnan suhteen. Tänäänkin on vielä vähän väsynyt ja kärttyinen olo...ehkä se huomiselle helpottaa.
Pannacotta84
*****Vyötärö***** 108cm --> 78cm ******Lantio****** 127cm --> 98cm
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 12:25
Loma lähenee loppua ja minä oikein odotan, että pääsee taas normaaliin ruokailutahtiin. Arkena (töissä) on ruokailuajat niin helppo pitää oikeina kun syö aamulla, töissä lounasta ja kotona päivällisen ja illalla sitten iltapalan. Näin lomalla nämä ruokailuajat heittää ihan kuperkeikkaa kun heräilee ja menee nukkumaan milloin tahansa jne.. Mutta vielä nautitaan viimeisistä lomapäivistä ja sitten taas tiukasti kiinni tähän laihdutusurakkaan. Lomakuukauden aikana on nimittäin painonpudotus hetkellisesti hieman hidastunut. Kuukauden aikana on tippunut "vain" 1,4kg. Normaalistin pudotus on ollut n. 900g/vko. Mutta alaspäin kuitenkin on menty, se on tärkeintä!
*Mikään ruoka ei maistu niin hyvältä kuin laihuus tuntuu*
toivoton jojo
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 14:15
Lähdenpä minäkin mukaan, olen kesän ajan kerännyt voimia käydä puntarilla ja tehnytkin päätöksen painonpudotuksesta
. Ikinä en ole näin paljoa painanut, vaaka näytti eilen lahjomattomasti 99kg. Alkutavoite olisi 65kg...painonpudotusyrityksiä on vuosien varrella kertynyt useita. Kärsimättömällä ihmisellä into lopahtaa siinä 10-15 kg tai 3kk kohdalla, ja kilot ovat palanneet aina takaisin korkojen kera.
Jospa nyt olisi malttia sen verran, että jaksaisi tehdä tästä koko loppuelämän kestävän projektin...malttaisi uusia elämäntavat terveellikseksi vähitellen. Aiempien epäonnistumisen taustalla on ehkä ollut "soitellen sotaan" lähteminen
En tässä alkuvaiheessa ainakaan paljoa stressiä revi siitä, minkävärisiä palluroita saan kasattua, omalla kohdallani taitaa päteä se -maltti on valttia (ja kuitenkin ravaan päivittäin puntarilla
)
Tiitu1967
tiistaina, 3. elokuuta 2010 klo 14:30
Näin se on
toivoton jojo
, ei kannata ottaa stressiä palluroiden väristä, kunhan saa hieman himmattua tuota syömistä ja liikuntaa mukaan. Itse ainakin ajattelen niin, olen käyttänyt kiloklubia nyt viikon ja päivän. Eilen vahingossa sain kaikki pallurat vihreiksi, eli aika nopeasti tuo ruokavalio muuttuu terveellisempään suuntaan. Tänään en taas varmaankaan onnistu, mutta ehkä joskus taas. Stressin pelossa en kerro nyt monellekaan tutulleni, että olen aloittanut laihduttamaan tämän kiloklubin avulla. Minua hermostuttaa, jos kaikki tutut tietävät ja sitten he jatkuvasti kyselevät montako kiloa olet laihtunut. Jos tässä nyt laihtuisi edes 10 kg, niin kait kaikki sen jo sitten huomaisivat. Oikein hyvää aloitusviikkoa sinulle
toivoton jojo ja muillekin aloittaneille ja täällä jo pidempäänkin pyörineille.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
14
15
16
17
18