Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Vertaisryhmät
> Tule mukaan -30kg urakkaan
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tule mukaan -30kg urakkaan
Sivu:
<
1
2
3
4
...
13
14
15
16
17
18
19
...
68
69
70
71
>
Indra
"I'm trying to find my peace. I was made to believe there's something wrong with me, and it hurts my heart. "
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 10:18
Jos jaksaa kahdesti merkata syömisensä ylös niin onnistuu töiden /opiskeluidenkin lomassa tarkka kirjaaminen. Eli päivän mittaan kirjoittaa pieneen vihkoon ruoat ja sitten myöhemmin kirjaa ne tänne kiloklubiin ylös.
Tiitu1967
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 10:35
Kiitos indra vinkistä, työpaikalle siis pieni vihkonen mukaan. Itselleni tämä ruokien merkkailu on pakollista, jos en merkitse niin varmasti huijaan itseäni.
lehtimaja
Pystyt siihen mihin uskot pystyväsi
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 11:36
Punnitsin ja merkkailin innoissani jo eilen tuota painonpudotusta, mutta näin perjantaipunnituksena oli iloinen yllätys kun eilisestä on vielä lisää pudonnut
Täytyy hieman täällä hehkuttaa kun on niin hyvä mieli
5.7 --> 91.7 kg
9.7 --> 89.4 kg
16.7 --> 88.4 kg
23.7 --> 87.6 kg
29.7 --> 87 kg
30.7 --> 86.7 kg
Kasakka
ja
Kilojenkerääjä
: Kyllä, tulokseni on aivan mahtava heinäkuulta, eli pudotusta - 5 kg
Tilannetta auttanut se, että olen ollut heinäkuun lomalla, jolloin on ollut aikaa miettiä syömisiä ja tehdä ruokapäiväkirjaa. Pudotukseen vaikuttaa myös se, että aloitin vasta nyt heinäkuussa tämän urakkani.
Aloitin tän painonpudotusurakan tuolloin 5.7 ja sen vuoksi varmaan näin hyvin kiloja lähtenytkin, sillä 2-3 ensimmäistä kiloa ovat yleensä nesteen poistumista. Eli varsinaista pudotusta olisi silloin n. -2kg/kk. Olisi hienoa jos siinä tahdissa saisikin jatkossa painon putoamaan. Mutta aika näyttää mitä tapahtuu.
Ja tänään pääsi sitten jo tas sauvakävelylle aamusta, kun lämpöasteita oli vain 20,5. Iloista mieltä ja hyvää viikonloppua kaikille! Jatketaan sinnikkäästi eteenpäin
Hemie
Muista kastella kukkia, älä rikkaruohoja. ;)
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 14:02
Oon ollut nyt jonkin aikaa poissa täältä, kun muutto ym. hälinä on vienyt kaiken aikani. Mutta julistanpa teille nyt onnellisena, että -1,5kg!
Oon ylpee itsestäni.
Eli lähtöpainohan oli se 100kg ja nyt painoa on 98,5kg. Vielä siis 28,5kg pudotettavana, eikä se tunnu juuri nyt ollenkaan liian suurelta luvulta (kakkonen on pienempi kuin kolmonen vaikka sen takana olis miten suuria lukuja
).
Oon muuten ilmeisesti rakastumassa.. Ja miksi mainitsen sen täällä? Koska rakkaus on parantava ja tsemppaava voimavara, uskon vakaasti että se auttaa mua projektini kanssa hyvinkin paljon tulevina kuukausina ja kehittää tekosyitä olla poissa ruuan luota ja lähteä ulos..
lehtimajalle
Paljon onnea! Upea tulos sinulla.
Pystyisinpä itsekkin samaa.
Tiitulle
Ihanaa huomata kun ihmiset onnistuu, tsemppiä kovasti!
Kaikille:
VOIMIA! Tästä se lähtee ja pian me ollaan kaikki tavoitteessamme. Niille joiden paino ei liiku, niin voin omasta kokemuksesta sanoa että parempi hitaasti kuin liian nopeasti. Hitaasti hyvä tulee.
Aava*
Suuren päämäärän voi tavoittaa vain olemalla välittämästä pienistä esteistä.
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 08:58
-600g Jee!! eli 98,4kg
Ken ei osaa kunnolla levätä, ei osaa kunnolla tehdä töitä. - Kerttu Wanne
Kasakka
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 09:35
huippua
Aava*
! Ja
Hemie
, sitähän on tutkittu että rakastuminen tekee sellaisiakin muutoksia aivojen välittäjäaineisiin että ruokahalu vähenee tms. Ihan siitä riippumattakin ihanaa että oot rakastumassa ja toivottavasti saat vastarakkautta!
Grr... nyt mulla alkoi se sahaaminen ja tänään on juhlat tulossa! Ja aion syödä kakkua jos on hyvännäköstä mansikkakakkua tarjolla! Nyt mun on pakko jättää vaa'an tarkkailu pariksi päiväksi että pysyy pää kylmänä. Seuraava punnitus siis ensi keskiviikkona! (virallinen punnituspäivä on torstai, mutta keskiviikkona voi jo alkaa henkisesti valmistautua jos vaikka olis plussaa tulossa)
pähkinä79
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 10:08
Aava*
,
upeeta, mahtavaa!!
Laskihan se vihdoin! Mulla taas laskenu eilisestä 400g
Aava*
Suuren päämäärän voi tavoittaa vain olemalla välittämästä pienistä esteistä.
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 14:26
Hyvä me!!
Ken ei osaa kunnolla levätä, ei osaa kunnolla tehdä töitä. - Kerttu Wanne
pullero -68
Se ken leikkiin ryhtyy, leikin kestäköön.
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 18:30
Kilo oli miinusta tullut viime viikon aikana.
Tiitu1967
lauantaina, 31. heinäkuuta 2010 klo 20:09
Hienoa pullero-68 kilo on viikossa paljon. Itse olen nyt kaksi päivää syönyt ei sallittuja ruokia ja herkkuja, eilisen kalorit meni hieman yli pallukat punaisia ja tänään kalorit kyllä riittää mutta pallerot punaisia.
Viime viikko meni niin hyvin, mutta jotenkin kun kerran antaa itselleen luvan syödä herkkuja niin minun luonteellani heti ryöstäytyy syömiset. Huomenna ei sitten ainoatakaan herkkua.
Minä olen sellainen pulla ja suklaahiiri, makeaa söisin vaikka kuin paljon. Onko kellään mitään hyvää vinkkiä tuon makeannälän selättämiseen?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
13
14
15
16
17